וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש כבוד: שחקן ישראלי זוכה לראשונה באליפות קאונטר סטרייק

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 23:09

לוטן Spinx גלעדי זוכה עם קבוצת ויטאליטי בטורניר המייג'ור היוקרתי שהתקיים בפריז

BLAST.tv Paris Major 2023. HLTV, אתר רשמי
לוטן Spinx גלעדי מניף את הגביע/אתר רשמי, HLTV

אתמול בערב (ראשון, 21.5) הגיע לסיומו אחד מהאירועים הגדולים של תעשיית הספורט האלקטרוני: גמר המייג'ור (Major) בקאונטר סטרייק, שהתקיים השנה בפריז. את הגביע קטף מועדון העל הצרפתי ויטאליטי (Vitality) בו משחק לוטן Spinx גלעדי, שהופך להיות הישראלי הראשון שמנצח בטורניר כה יוקרתי בקאונטר סטרייק.

ויטאליטי חזרה הביתה עם פרס כספי של 500,000 דולר. היא פגשה בגמר את גיימרליג'ן (GamerLegion) הגרמנית ובסיבוב הראשון גברה עליהם במפה Overpass בתוצאה של 16-6, ולאחר מכן השיגה ניצחון נוסף של 16-13 במפה Nuke. הזכייה הזו לא משמעותית רק עבור הישראלי שלנו, אלא גם עבור חבריו לקבוצה. השחקן הדני dupreeh הפך להיות השחקן הראשון שזכה ב-5 אליפויות מייג'ור.

השחקן ZywOo הצרפתי זוכה במייג'ור הראשון שלו ובתואר ה-MVP של הטורניר, השחקן Magisk זוכה במייג'ור הרביעי שלו, apEX במייג'ור השני, והמאמן Zonic מוביל עוד קבוצה אל ניצחון לאחר שבעשור הקודם זכה במספר אליפויות וטורנירים עם אסטרליס, הקבוצה שאימן דאז. זהו בהחלט מייג'ור שייזכר לדורות.

BLAST.tv Paris Major 2023. HLTV, אתר רשמי
Spinx חוגג עם חבריו לקבוצה/אתר רשמי, HLTV

Spinx הוא לא השחקן היחידי שהשתתף בטורניר אבל לצערנו הוא היחיד שהגיע לשלבי הגמר. בשלבים המוקדמים השתתפה גם OG שבה משחק שחר flameZ שושן, קבוצת MOUZ עם השחקן דוריאן xertioN ברמן, ו-ENCE עם השחקן גיא NertZ אילוז.

גם נבחרת ישראל בפיפ"א זכתה אתמול באליפות העולם באירופה והביאה גאווה עצומה למדינה. בשנה שעברה השחקן נטע "33" שפירא זכה ביחד עם קבוצת Tundra באינטרנשנל 2022, אליפות העולם של דוטה 2. על שאר השחקנים הישראלים שמככבים בתחרויות ספורט אלקטרוני בין לאומיות תוכלו לקרוא בסדרת הכתבות שלנו, כאן, כאן, וכאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully