וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה מטורפת: נבחרת ישראל בפיפ"א אלופת אירופה

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 15:55

נבחרת ה-eFootball המקומית ניצחה את ספרד בגמר והבטיחה את מקומה באליפות העולם שתתקיים בערב הסעודית בקיץ הקרוב

אליפות אירופה פיפ"א 2023. ההתאחדות לכדורגל,
שחקני הנבחרת ברגעי הניצחון/ההתאחדות לכדורגל

אליפות אירופה בפיפ"א (ה-FIFAe Nations Cup) הגיעה לסופה וישראל היא המנצחת הגדולה. נבחרת ה-eFootball שלנו שהתמודדה בגמר הגדול מול ספרד ניצחה אותה בתוצאה של 0-2 לאחר הארכה, והצליחה להבטיח את מקומה בגמר אליפות העולם שתתקיים בערב הסעודית בקיץ.

הנבחרת שמרה על הישגים מרשימים לאורך כל הדרך. היא סיימה את שלב הבתים עם מאזן שערים של 2-24, בשלב שמינית הגמר היא גברה על פולין שנחשבת לסגנית אלופת העולם, ועל פורטוגל - אלופת אירופה לשעבר.

את הנבחרת הקימה ההתאחדות לכדורגל בישראל והיא מורכבת מהשחקנים רועי פלדמן, נסים עיסאת ויובל בלי. כולם שחקני פיפ"א מנוסים שכיכבו בעבר באליפויות רשמיות בעולם. מאמן הנבחרת הוא ארז גבאי - יוטיובר פיפ"א שזכה לתאוצה והכרה ענקית בקהילה ברשת.

דרמה לא קטנה התרחשה ברגעי הגמר. גבאי המאמן הגיע להחלטה להוציא את פלדמן והשאיר את המשימה לעיסאת ובלי. פלדמן יכול לזקוף לזכותו מספר רב יותר של טורנירים ונחשב לשחקן מקצועי ותיק יותר, ולשמחתנו הרבה הצמד הביא לניצחון וגאווה.

שחקן הנבחרת, רועי פלדמן: "אין גאווה יותר גדולה מלנצח עם המדים של נבחרת ישראל והוכחנו שישראל נמצאת בטופ העולמי והכל אפשרי. אני רוצה להודות לכל מי שתמך בנו, להתאחדות לכדורגל ולספונסר ביסלי בדרך להישג הגדול הזה".

שחקן הנבחרת, נסים עיסאת: "זה רגע מרגש, אני כל כך גאה לייצג את הנבחרת ולהשיג את ההישג הענק הזה. ידענו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה ואנחנו נוסעים לאליפות העולם כאלופי אירופה! אני רוצה להודות לכל החברים והמשפחה שתומכים בי בלי הפסקה".

שחקן הנבחרת, יובל בלי: "שנים של עבודה קשה הביאו אותנו לרגע הזה. אני יודע שיש אנשים שיאמרו שזה כמה ילדים שמשחקים פיפ"א, אבל אנחנו עובדים מאוד קשה וההישג הזה שווה את הכל!".

זה לא מקור הגאווה היחיד שהיה לנו כאן ב-24 השעות האחרונות. גם השחקן הישראלי לוטן Spinx גלעדי זכה במקום הראשון בטורניר המייג'ור ביחד עם קבוצתי ויטאליטי, והפך להיות הישראלי הראשון שזוכה באליפות קאונטר סטרייק.

בשנה שעברה השחקן נטע "33" שפירא זכה ביחד עם קבוצת Tundra באינטרנשנל 2022, אליפות העולם של דוטה 2. על שאר השחקנים הישראלים שמככבים בתחרויות ספורט אלקטרוני בין לאומיות תוכלו לקרוא בסדרת הכתבות שלנו, כאן, כאן, וכאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully