וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעת הישראלים שישחקו בתחרות הגדולה של CS:GO

דניאל קוגן

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 17:54

ה-IEM Rio Major 2022 מתקרב בצעדי ענק, והזוכים הגדולים ישאירו את חותמם במשחק לעד

IEM Rio Major 2022. ESL, אתר רשמי
IEM Rio Major 2022/אתר רשמי, ESL

בשבועות האחרונים נערכו משחקי המוקדמות האונליין לתחרות הגדולה בשנה: ה-IEM Rio Major 2022. תחרות ענק שכל שחקן CS:GO עובד כדי להעפיל אליה כדי שאולי יצליח להשאיר את החותם שלו במשחק, ולקבל מדבקת חתימה ייחודית אותה כל שאר השחקנים בעולם יוכלו לרכוש ולשים על הסקינים שלהם בתוך המשחק.

CS:GO Stickers. Valve, Counter-Strike: Global Offensive, צילום מסך
חתימות ייחודיות של שחקני הקאונטר סטרייק הבולטים בסצינה התחרותית/צילום מסך, Valve, Counter-Strike: Global Offensive

כמו בכל שנה, הרבה ישראלים ניסו להעפיל לשלב ה-RMR השלב המתקדם האזורי שמשם יוכלו להעפיל לתחרות הענקית. ישנם כמה שחקנים שלמרות העבודה הקשה לא צלחו להעפיל לשלב הבא, ביניהם גיא "Nertz" אילוז מקבוצת Endpoint, שלמרות שהיו פייבוריטים בכל ארבעת המוקדמות אונליין, לא צלחו באף אחת מהן. כמו כן יש את ניקיטה "HeavyGod" מרטיננקו ששיחק עם קבוצתו Websterz ובדומה לגיא וקבוצתו לא העפילו לשלב הבא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גיא Nertz אילוז. HLTV, אתר רשמי
גיא Nertz אילוז/אתר רשמי, HLTV
ניקיטה 'HeavyGod' מרטיננקו. ערוץ הגיימינג, מערכת וואלה!
ניקיטה 'HeavyGod' מרטיננקו/מערכת וואלה!, ערוץ הגיימינג

אך ישנם שני ישראלים שכבר הצליחו להשיג מקום ב-RMR האירופאי בלי לשחק משחק במוקדמות אונליין, לוטן "Spinx" גלעדי מקבוצת Vitality, שב-Major הקודם הגיעו לשלבי הפלייאוף שהקנו להם מקום ב-RMR. כמובן שגם דוריאן "xertioN" ברמן שקבוצתו Mouz העפילו מהשלב מוקדמות אונליין לפני שהוכרז כשחקן ברוסטר המרכזי שלהם.

באותו הבית, שחר "flameZ" שושן הצליח להעפיל עם קבוצתו OG כבר מהטורניר הראשון אך למרות זאת קבוצתו עדיין פייבוריטית לעלות לשלב הבא. ה-RMR האירופאי יתקיים במלטה בין התאריכים 4-9 באוקטובר.

לוטן spinx גלעדי. HLTV, אתר רשמי
לוטן spinx גלעדי/אתר רשמי, HLTV
דוריאן xertioN ברמן. mouz, באדיבות המצולמים
דוריאן xertioN ברמן/באדיבות המצולמים, mouz
שחר flameZ שושן. HLTV, אתר רשמי
שחר flameZ שושן/אתר רשמי, HLTV

בצד השני של העולם, באוסטרליה, עלו שלושה ישראלים מקבוצה אחת: מעוז "BluePho3nix" פז, טל "meztal" חחיאשווילי ומורי "MOREE" מזרחי מקבוצת JiJieHao International.השלושה במקרה גם שחקני נבחרת ישראל. לאחר מאבק במוקדמות אונליין של המזרח התיכון, שם גברו על NASR בגמר בתוצאה 2-1 לאחר שהפסידו את המפה הראשונה מה שהקנה להם מקום ב-RMR האסייתי. ה-RMR האסייתי יתקיים באוסטרליה בין התאריכים 7-9 באוקטובר.

חוץ משחקנים, לישראל יש להציע גם מאמנים, במוקדמות האונליין באמריקה, קבוצת ATK שאותה אני מאמן הצליחה להעפיל ל-RMR האמריקאי לאחר כמה משחקים מותחים בין קבוצת Mythic ו-Strife. ה-RMR האמריקאי יתקיים בשוודיה בין התאריכים 5-9 באוקטובר.

מעוז BluePho3nix פז, טל meztal חחיאשווילי ומורי MOREE מזרחי. HLTV, צילום מסך
מעוז "BluePho3nix" פז, טל "meztal" חחיאשווילי ומורי "MOREE"/צילום מסך, HLTV

השנה אנחנו רואים שהישראלים מתחילים להציף את הסצנה הבינלאומית ורואים ייצוג רחב בכל רחבות העולם, בשנה הזאת, הכי הרבה ישראלים הצליחו להעפיל לתחרות ה-RMR. אז האם שחקני קאונטר סטרייק ברחבי העולם יוכלו בקרוב לרכוש חתימות של שחקנים ישראלים לכלי הנשק שלהם במשחק? את זה נגלה בשבועות הקרובים.


דניאל sprayxd קוגן הוא המאמן של קבוצת ATK ונבחרת ישראל ב-CS:GO, ופרשן בשידורי ערוץ הגיימינג (61 בפרטנר, 63 בסלקום, ו-66 ב-HOT).

דניאל sprayxd קוגן. ערוץ הגיימינג, מערכת וואלה!
דניאל sprayxd קוגן/מערכת וואלה!, ערוץ הגיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully