וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: שחקן ישראלי זכה באליפות העולם ב-Dota 2

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 11:53

הישג היסטורי ומטורף לספורט האלקטרוני הישראלי כשהשחקן נטע "33" שפירא זכה ביחד עם קבוצת Tundra באירוע האינטרנשנל 2022 היוקרתי

צפו ברגעי הזכייה

נטע שפירא זוכה באליפות העולם ב-Dota 2/dota2ti

הישג מטורף והיסטורי ל-eSports הישראלי: קבוצת Tundra eSports, שבה משחק השחקן הישראלי נטע שפירא (הידוע בכינויו "33"), זכתה באליפות העולם של גמר The Inrenational במשחק Dota 2, שהתקיים בסינגפור.

Tundra הציגה ביצועים מדהימים לאורך כל שלבי התחרות, ובגמר גברה על Secret בתוצאה של 0-3 וזכתה ב-8.5 מיליון דולר מתוך קופת פרסים בשווי 18 מיליון דולר. אין ספק שהניצחון המשמעותי הזה יספק את אחד מהבעלים של הקבוצה: כוכב ליברפול, וירג'יל ואן דייק, שהחל להשקיע בה באוגוסט האחרון.

שפירא הפגין גם הוא ביצועים מדהימים לאורך שלבי התחרות, ואפילו הפרשנים בשידור טענו כי עבור צופים רבים הוא נחשב ל-MVP של העונה. למרות שבאופן רשמי עוד לא הוכרז ככזה, הוא עדיין השחקן הישראלי הראשון שניצח באליפות עולם באירוע eSports כל כך גדול ומשמעותי, ובהחלט קיים מקום להמון גאווה מקומית. על רגעי הזכייה שלו הגיב שפירא ואמר: "אני כל כך מאושר, כולם עשו עבודה מדהימה בטורניר וזו ההרגשה הכי אדירה בעולם".

נטע שפירא Tundra. The International, צילום מסך
נטע 33 שפירא לאחר הזכייה/צילום מסך, The International

זו לא הפעם הראשונה ששחקן ישראלי מגיע אל ה-International. היו עוד מספר שחקנים ישראלים לאורך השנים שהגיעו אל האירוע היוקרתי. הבולט שביניהם היה טל FLY אייזק, שזכה במספר טורנירים ומייג'ורים, והשתתף גם הוא באליפות העולם השנה, אך לא הצליח להניף את גביע הניצחון.

אליפויות העולם ב-Dota נחשבים לבין האירועים היוקרתיים והגדולים ביותר בתעשיית הספורט האלקטרוני. בשנה שעברה מי שזכתה באליפות הייתה Team Spirit הרוסית, שגם זכתה למכתב הוקרה אישי מהקרמלין. על שאר השחקנים הישראלים שחתומים בקבוצות בחו"ל תוכלו לקרוא בסדרת הכתבות שלנו, כאן, כאן, וכאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully