וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה בקרמלין: פוטין בירך את קבוצת ה-eSports על זכייתה

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 15:53

נשיא רוסיה שלח מכתב הוקרה לקבוצת Team Spirit שזכתה השבוע ב-The International 2021 - אליפות העולם במשחק Dota 2

במהלך השבוע האחרון התקיימה אחד מאירועי הגיימינג הגדולים והיוקרתיים ביותר: The International 10 - אליפות העולם ב-Dota 2 לשנת 2021 . הקבוצה שזכתה היא הקבוצה הרוסית Team Spirit, שזכתה בפרס מטורף שעומד על 18 מיליון דולר - הסכום הגבוה ביותר למקום הראשון בתחרות eSports אי פעם.

על הזכייה המרגשת של הקבוצה הגיב גם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, שהקדיש מכתב עבור הקבוצה באתר הקרמלין הרשמי: "כל הכבוד על הניצחון הראוי ב-The International 2021, אליפות העולם של Dota 2. הניצחון הזה מסמל את הפעם הראשונה בהיסטוריה שבה קבוצה רוסית זכתה באחת מין התחרויות היוקרתיות הללו. עבודה טובה!"

"הקבוצה הציגה יכולות הנהגה ואחדות מרחיקות לכת בכל שלב בדרך אל הגמר הגדול. הדו קרב המכריע בסופו הפך למבחן אמיתי של מיומנות ואופי, והצלחתם להתרכז ולהכריע את היריבים שלכם ברגע המכריע ביותר. הוכחתם כי שחקני הספורט האלקטרוני שלנו שלנו מכוונים למטרה ומסוגלים לכבוש כל פסגה".

המכתב ששלח נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין ל-Team Spirit

קבוצת Team Spirit היא הקבוצה הראשונה ממזרח אירופה שזוכה באליפות The International מזה עשור. האחרונה הייתה הקבוצה האוקראינית Navi שזכתה באליפות בשנת 2011. השנה Team Spirit זכתה בגמר כנגד הקבוצה הסינית PSG.LGD - קבוצת ה-eSports של פריז סן ז'רמן מעולם הכדורגל.

עולם הספורט האלקטרוני והגיימינג הופכים אט אט לחלק קבוע מהמיינסטרים בעולם, והמכתב של פוטין מראה שגם הנשיא של אחת מהמעצמות הגדולות בעולם שם לב לשינוי המגמה המתמשך בשנים האחרונות - ומחליט לתמוך ולעודד מהצד.

השאלה המתבקשת היא האם בעתיד נגיע למצב בו גם ענף ה-eSports יהיה הדרך של המעצמות להלחם אחת בשנייה ולהפוך אותו למפגן כוח וגאווה לאומית - ממש כמו בעולם הספורט. במידה והמגמה תמשיך לעלות ולצבור תאוצה, לא מן הנמנע שאכן נגיע למצב בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully