וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סרטוני GTA: רוקסטאר במתקפה נגד יוצר נמלולים ואחד המייסדים שלה

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 14:55

מייק דיילי, שיצר את המשחק הנוסטלגי ועבד על אב טיפוס של GTA טוען שרוקסטאר דרשה ממנו להסיר סרטוני פיתוח ישנים

Grand Theft Auto (1997) Trailer/Rockstar Games

רוקסטאר לכאורה הגישה תלונה כנגד מייק דיילי, מי שהיה ממקימי סניף רוקסטאר נורת' שבסקוטלנד (שלעבר חברת DMA Design) על הפרת זכויות יוצרים. לפני ש-DMA נרכשה על ידי Take-Two ואוחדה כסניף של רוקסטאר, דיילי היה מהיוצרים של המשחק הנוסטלגי נמלולים (Lemmings) ועבד על האב טיפוס הראשוני של סדרת GTA. דיילי עזב את רוקסטאר ב-1999 מעט לאחר השקת GTA 2.

דיילי טוען בחשבון הטוויטר שלו שהתלונה הוגשה על שני סרטונים שפרסם מתהליך הפיתוח הראשוני של GTA אי שם בשנות התשעים: "אני רואה שרוקסטאר שוב במצב "מז***** על מלא, והגישו תלונות נגד כל סרטון על GTA שהם יכולים למצוא - כולל שני סרטוני האב טיפוס שלי. אז עכשיו הם מנסים לחסום סרטונים של אנשים שעבדו על המשחק - כולל סרטונים ישנים". מרוקסטאר עוד לא נמסרה תגובה בנושא.

דיילי המשיך וציין: "לכל אלו ששאלו - כן. הסרתי את כל החומרים שברשותי שנוגעים לפיתוח של GTA. רק דוגמאות של העבודה שלי נשארו, כאלו שמעולם לא נכנסו ל-GTA, אבל רק "השפיעו" על התהליך. אתם יכולים להודות לרוקסטאר". כמו שאפשר להבין סרטונים שמציגים את מאחורי הקלעים של משחקי GTA הם נדירים, ומסיבה מסוימת רוקטסאר לא מעוניינת שנראה אותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רוקסטאר מאוד קנאית ל"רכוש שלה", במיוחד בשנים האחרונות. בזמן שמשחקי החברה טיפחו במשך שנים קהילות מודים פעילות ומגוונות (תהיו בטוחים של-GTA סן אנדרס עדיין יוצאים מודים), החברה החלה להיאבק בהן והחלה להסיר לא מעט מהם מהרשת. במקרים רבים זה התגלגל עד להגשות תביעה. חלקם הגדול הוקדש לתיקון לא מעט מהתקלות והתלונות של השחקנים כלפי המשחקי של רוקסטאר, ולא רק לשעשוע או משחק.

אחת הדוגמאות הבולטות הייתה כשרוקסטאר הסירה גרסאות מעריצים של טרילוגיית GTA שכללו תמיכה ברזולוציות עדכניות והתאמה לסטנדרטים מודרניים לקראת ההשקה הרשמית של לגרסאות הללו. הבעיה היא שגם ה-Defenitive Edition הרשמי סבל מהשקה מחפירה, ורוקסטאר לא השאירה למעריצים שום דרך לשחק במשחקים המקוריים, מכיוון שגם אותם היא הסירה מהפלטפורמות השונות.

החודש ציין סטראוס זלניק, מנכ"ל Take-Two, המפיצה של רוקסטאר, ש-GTA 6 "יגדיר סטנדרט חדש ורף יציריתיות לכל התעשייה". עוד דווח שמנוע המשחק השישי מקדים את זמנו, ורוקסטאר תפסיק לעדכן את מצב האונליין של RDR2. היא תקדיש את מאמציה בפיתוח של המשחק שכולם מחכים לו, שככל הנראה לא יגיע אלינו במהלך השנתיים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully