וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "GTA 6 במרחק של שנתיים לפחות"

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 21:33

הכותר השישי יחזיר את השחקנים אל וייס סיטי ויהיה המשחק הראשון שבה השחקנים ישחקו דמות נשית לצד הדמות הגברית. פרטים חדשים נחשפים לגבי אחד המשחקים המצופים ביותר בעשור האחרון

רוקסטאר כבר הכריזה לנו בחודשים האחרונים באופן רשמי ש-GTA 6 נמצא בתהליכי פיתוח, וכעת אנחנו מקבלים את הידיעה שהמשחק לא יגיע אלינו יותר מידי בקרוב, והוא במרחק של שנתיים לפחות לפני שיראה את אור היום. כך דווח בדו"ח על החברה ששוחרר מטעם אתר בלומברג.

פרטים חדשים לגבי GTA 6

נתחיל עם הנושא שלשמו נכנסתם: הדו"ח מציין שבדומה ל-GTA V, שבו השחקנים שיחקו מספר דמויות במקביל ( מייקל, טרוור ופרנקלין), המשחק השישי יהיה הראשון שיכיל גיבורה נשית לצד הדמות הגברית, ועלילת המשחק תתמקד בזוג פושעים נוסח "בוני וקלייד", ביניהם השחקנים יוכלו להחליף בלחיצת כפתור. לפי הדיווח, המשחק יחזיר את השחקנים אל וייס סיטי שתדמה גרסה מודרנית של מיאמי, עם דגש רחב על האוכלוסייה הלטינית.

עוד נמסר כי עובדים רבים התלוננו בפני רוקסטאר על זמן הפיתוח הארוך שלוקח לחברה לשחרר את GTA 6, שבפועל נמצא בשלבי פיתוח כאלו או אחרים עוד משנת 2014. נכון לעכשיו, אין צפי מדויק לגבי GTA 6, והוא לא ישוחרר במהלך השנתיים הקרובות. זאת אומרת שאפשר להתחיל לפתח ציפיות רק משנת 2024.

GTA Online. Rockstar Games, אתר רשמי
השחקנים יכנסו לנעליהם של זוג פושעים נוסח "בוני וקלייד"/אתר רשמי, Rockstar Games

שינויים גדולים במבנה של רוקסטאר

הדו"ח עוסק בעיקרו בכל התרבות הארגונית של רוקסטאר ועל הטענות שהושמעו על תהליכי הקראנץ' של המפתחים בחברה. למי שלא מכיר את המונח, מדובר בכינוי מוכר בתעשייה המתייחס לשלבי הפיתוח האחרונים, שברוב המקרים דורשים מצוות הפיתוח לעבוד שעות מרובות בתקופת זמן קצרה על מנת להספיק את הדד ליין.

הדו"ח התייחס לקראנץ' של רוקסטאר בפיתוח של Red Dead Redemption 2 ב-2018, שם דווח כי המפתחים עבדו יותר מ-100 שעות בשבוע במשך תקופה ארוכה לפני שהמשחק שוחרר. עוד דווח כי כל התרבות הארגונית של רוקסטאר מתבססת על צוות שמרבה לשתות בזמן העבודה ואף מבלה במועדוני חשפנות בסוף היום.

טענות דומות נשמעו בעבר על בליזארד, שתוארו בתור "בית אחווה בקולג'", אך בשונה מרוקסטאר בבליזארד הואשמו עובדים ובכירים בהטרדות מיניות. לפחות לפי הדו"ח, נראה שזהו לא המצב. עוד צויין כי לאחר שהתלונות מצד העובדים נשמעו, ברוקסטאר מנסים "להמציא את עצמם מחדש" ולהפוך למקום הרבה יותר מכיל ופרוגרסיבי לעבוד בו. הטענה הזו תקפה גם עבור התוכן שרוקסטאר תציע בעתיד במשחקיה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
GTA Vice City. Rockstar Games, אתר רשמי
חוזרים לוייס סיטי: הכותר השישי יתמקד בגרסה הבדיונית של מיאמי/אתר רשמי, Rockstar Games

חלק מהשינויים כוללים גם זמני עבודה חדשים וגמישים יותר שיאפשרו למפתחים לעבוד בנחת על הפרויקטים ללא לחץ והצורך בקראנץ', וצמצום פערי השכר המגדריים בין העובדים בחברה - ושכירת מפקחים שיהיו אחראים על כך שההחלטות יתקיימו כפי שהוחלט.

רוקסטאר הכריזה בשבועות האחרונים כי היא זונחת את מצב האונליין של Red Dead Redemption 2 לטובת המשך פיתוח תכנים עבור מצב האונליין של GTA והפיתוח של הכותר השישי, וקהילת השחקנים לא צריכה להמתין לעדכונים גדולים ומשמעותיים עבור המשחק. נקווה רק שהשנתיים האלה יעברו במהרה, ואנו נקבל את המשחק בהקדם. או לפחות מושג לגבי תאריך ההשקה המיוחל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully