וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני Red Dead מארגנים לוויה למצב האונליין במשחק

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 18:13

ניסיון לעורר את תשומת הלב של רוקסטאר להחיות את המשחק, או אמצעי התמודדות עם המצב המתסכל? החברה מגיבה: "משקיעים מאמצים בפיתוח של GTA 6"

Red Dead Online. רוקסטאר, אתר רשמי
Red Dead Online/אתר רשמי, רוקסטאר

המשחק Red Dead Redemption 2, שאותו פיתחה חברת רוקסטאר (סדרת GTA) נחשב למשחק ההמשך (אבל מתקיים כרונולוגית לפני הכותר הראשון) למערבון משנת 2010 וזכה להצלחה מרשימה בהחלט. המשחק השיק גם מצב אונליין, שלצערם הרב של השחקנים המסורים, זוכה להרבה פחות עדכונים בהשוואה למקבילו, מצב האונליין של GTA.

בזמן ששחקני GTA אונליין נהנים מעדכונים תכופים, הפעם האחרונה ששחקני Red Dead קיבלו עדכון היה ביולי שנה שעברה, ומאז, המשחק פחות או יותר שומם. הקהילה ניסתה לעורר מעט את הרשת ואת רוקסטאר ובחודשים האחרונים פתחו בקמפיין בטוויטר בו הם דורשים תוכן חדש, אך דממת האלחוט מרוקסטאר ממשיכה להישמר. כמה מתאים.

לכן עמוד הטוויטר Red Dead News החליט בצעד חריג (ומשעשע בהחלט) להשלים עם העובדה שהמשחק ככל הנראה נזנח על ידי רוקסטאר, והציע לשחקנים לשריין את ה-13 ביולי, ללבוש חליפות מכובדות, ולהגיע לאירוע לוויה לזכרו של המשחק, וצירפו את התגיות #RedDeadFuneral ו-#SaveRedDeadOnline.

התאריך שנבחר, ה-13 ביולי (שבוע הבא), הוא לא מקרי. זהו גם התאריך האחרון שבו שחקני Red Dead קיבלו את עדכון התוכן האחרון. נראה שמדובר או באמצעי התמודדות של השחקנים עם המצב, או בניסיון אחרון לעורר את רוקסטאר כדי שתעדכן את המשחק.

רוקסטאר מגיבה לקהילה

רוקסטאר שיחררה במהלך היממה האחרונה הצהרה כי היא לא תמשיך לעדכן את המשחק כבעבר, והשחקנים לא צריכים לצפות לעדכונים תכופים. רוקסטאר סיפקה התנצלות והבטיחה שמירב המאמצים שלה בתקופה הקרובה מושקעים ב-GTA 6, עליו הכריזו באופן רשמי לפני מספר חודשים.

רק השבוע נחשפנו לידיעה כי רוקסטאר ככל הנראה תיכננה חידושים למשחק הראשון, Red Dead Redemption, ול-GTA IV, אך הכישלון של טרילוגיית GTA המחודשת הוביל לביטולם.

Red Dead Redemption GTA IV. רוקסטאר, אתר רשמי
בגלל טרילוגיית GTA: רוקסטאר ביטלה חידושים נוספים שתיכננה (לחצו כאן על מנת לעבור לכתבה)/אתר רשמי, רוקסטאר

ולגבי GTA 6

נכון שעוד אין תאריך רשמי, וכל "הדלפה" נועדה לתדלק את ההייפ המיותר. תיאזרו בסבלנות. עד אז רוקסטאר ככל הנראה תמשיך לעדכן ולשים את הדגש שלה על מצב האונליין של GTA, בעיקר כי הוא נחשב לריווחי ביותר עבורה. תהיו בטוחים שהחברה עובדת על המשחק, וחלק נכבד מהרווחים של GTA אונליין בהחלט תורמים למאמץ הפיתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully