וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: GTA 6 נמצא בתהליכי פיתוח

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 5.2.2022 / 10:22

חברת רוקסטאר משחררת הצהרה רשמית שהכותר השישי בסדרה המיתולוגית "בדרך"

לאחר שנים של ציפייה, תהיות ושאלות ולא מעט שמועות שצצות ברשת זה סוף סוף קורה: רוקסטאר משחררת הצהרה רשמית לגבי GTA 6. החברה שחררה הצהרה בעמוד הטוויטר שלה והודיעה למעריצים כי הכותר השישי בסדרה המיתולוגית "בדרך".

"רבים מכם שואלים על כותר חדש בסדרת GTA. המטרה שלנו היא כל פעם להתקדם מעבר למה שכבר סיפקנו בעבר, ואנו שמחים לבשר לכם שתהליך הפיתוח של המשחק יוצא לדרך. אנו מצפים לחלוק עוד מידע ברגע שנהיה מוכנים".

מעבר להצהרה לא נמסרו פרטים נוספים, ומדובר בפעם הראשונה שרוקסטאר מתייחסת אל הפרויקט באופן רשמי. הרשת התמלאה בשמועות במהלך השנים האחרונות ולא מעט תאריכים נזרקו לאוויר ככל שהזמן רק עובר. ונכון לעכשיו ברוקסטאר לא מתחייבים לתאריך השקה, כך שהאופציות פתוחות.

המעריצים צמאים כבר במשך שנים לכותר חדש בסדרה, אך חברת רוקסטאר מצאה הצלחה מאסיבית במצב האונליין של GTA V מאז ששוחרר לפני כמעט עשור, והחברה ממשיכה לחלוב אותו. הוא שוחרר במקור לדור הקונסולות של הפלייסטיישן 3 והאקס בוקס 360, ומאז שוחרר מחדש גם לדור הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן, בזמן שרוקסטאר מתכננת לשחרר אותו גם לדור הקונסולות החדש.

המשחק הגדול האחרון שרוקסטאר שחררה היה Red Dead Redemption 2 בשנת 2018. בנובמבר 2021 היא השיקה את הגרסאות המחודשות של טרילוגיית GTA , אך היא זכתה לביקורות שליליות מצד השחקנים והמבקרים שהתלוננו על באגים, תקלות ואיכות ירודה שלא מכבדת את הסדרה המקורית.

בתקופת פברואר 2020 עזב דן האוזר את החברה, מי שהיה מהיוצרים של סדרת GTA ומהמקימים המקוריים של רוקסטאר ביחד עם אחיו סאם. דן היה גם אחד מהאנשים החשובים והמשפיעים ביותר ברוקסטאר שעזר לכתוב ולפקח על כל הכותרים של החברה לאורך השנים. מספר חודשים לאחר מכן עזב את החברה גם לאזלו ג'ונס, שכתב והפיק את תחנות הרדיו השונות של הסדרה לאורך השנים.

מי שכן נשאר מעורב בפיתוח של GTA 6 הוא סאם האוזר, אך עדיין מדובר מדובר בשתי דמויות מפתח גדולות מאוד שעזרו לעצב ולהעניק לרוקסטאר את הזהות הייחודית שלהם, ואין ספק שחסרונם יורגש בצורה כזו או אחרת במשחק הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג
  • gta

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully