וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל טרילוגיית GTA: רוקסטאר ביטלה חידושים נוספים שתיכננה

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 21:04

גרסאות מחודשות ל-GTA IV ו-Red Dead Redemption היו בתכנון, אבל הכישלון של ה-Definitive Edition גרם לחברה לשקול את צעדיה מחדש

Red Dead Redemption GTA IV. רוקסטאר, אתר רשמי
Red Dead Redemption GTA IV/אתר רשמי, רוקסטאר

רוקסטאר שיחררה לפני מספר חודשים את החידושים לטרילוגיית GTA הקלאסית (עליהם דיברנו לא אחת), אך הם זכו להשקה בעייתית, מלאת באגים, וכזו שלא עומדת בסטנדרטים שהמפתחת ידועה בהם, או מול הסטנדרטים אותם הציבו שחקני הקהילה שפיתחו מודים שונים שלמעשה ביצעו את העבודה בצורה טובה יותר.

במהלך החודשים האחרונים צצה השמועה ברשת הטוענת שבחברת רוקסטאר מעוניינים להעניק לשניים מהכותרים הקלאסיים שלה טיפול דומה, והם עובדים במרץ על החידושים ל-GTA IV, ולמערבון שלה משנת 2010, Red Dead Redemption, שגרר בעקבותיו את משחק ההמשך המעולה מ-2018.

כעת נראה שברוקסטאר שוקלים את צעדיהם מחדש, ודיווח חדש מצד המדליף Tez (הנחשב לאמין יחסית בכל הנוגע לרוקסטאר) מציין כי בחברה החליטו לדלג על החידושים המתוכננים: "החידושים ל-GTA IV ו-RDR1 היו בתכנון במשך מספר שנים, אבל רוקסטאר בחרה שלא להמשיך עם הפרוייקטים. הביקורת השלילית של טרילוגיית GTA עשויה להיות הסיבה להחלטה".

Tez המשיך: "החידושים לא היו בשלבי פיתוח, הם נשארו בשלבי הרעיון במשך שנים. התכניות של רוקסטאר היו להתחיל עם הטרילוגיה, ומשם להמשיך עם IV ו-RDR1. ההחלטה לאשר את הפיתוח הייתה תלוייה באיך הטרילוגיה תתקבל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

חלק מהסיבות להשקה הכושלת של טרילוגיית GTA היא העובדה שאת הפיתוח ביצעה חברת חיצונית בשם Grove Street, שאמנם עבדה בעבר על אותם משחקים, אך על גרסת המובייל שלהם. Tez (שכבר הדליף בעבר את טרילוגיית GTA המחודשת כחודש לפני מועד ההשקה שלה) טוען שהמקור שממנו קיבל את הידיעה נחשב לאמין, כך שקיים סיכוי כי אכן מדובר בידיעה נכונה וברוקסטאר הבינו את הרמז.

תוסיפו למשוואה את הרווחים שרוקסטאר מרוויחה ממצבי האונליין של GTA V ו-RDR2, ואת העובדה שהחידושים ל-GTA IV ו-RDR1 ככל הנראה היו מגיעים ללא מצבי מולטיפלייר תואמים שרוקסטאר תוכל לגבות תשלום מהשחקנים באופן קבוע (כמו Season Pass), וזה נראה שהם לא בהכרח מעוניינים להשקיע את העבודה שהחידושים הללו שווים באמת, או לשחזר את הכישלון שהשאיר למעריצים טעם רע.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition Trailer. רוקסטאר, אתר רשמי
טרילוגיית GTA המחודשת השאירה למעריצים טעם רע/אתר רשמי, רוקסטאר

לא מעט רימייקים וחידושים מתוכננים עבורינו: The Last of Us, Final Fantasy VII Rebirth, Star Wars: Knights of the Old Republic ומקס פיין. בזמן שחלקם בהחלט מוצדקים ודורשים גרסא מחודשת, GTA IV ו-RDR1 לא בהכרח נחשבים למיותרים, מכיוון והם לא זמינים כיום עבור הקונסולות החדשות או של הדור הקודם.

שחקני האקס בוקס אמנם כן יכולים לשחק במשחק באמצעות Backward Compatibility, אך רק בעלי פלייסטיישן 3 יכולים לשחק בו מהצד של סוני. RDR1 לדוגמא, אפילו לא זמין לשחקני המחשב מכיוון והיה אקסקלוסיבי לקונסולות. כעת נראה שהאופציה ירדה מהשולחן ולא נזכה לחוות אותם מחדש.

מצד שני, מעולם לא קיבלנו הכרזה רשמית מצד רוקסטאר על החידושים לשני החידושים הללו, כך שאנחנו עשויים לא לדעת לעולם האם מדובר באמת והם אכן בוטלו. רוקסטאר עובדת בימים אלו על GTA 6, ודיווחים שונים מציינים כי מנוע המשחק מקדים את זמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully