וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרסאות הקלאסיות של GTA שוב זמינות לרכישה

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 19:23

רוקסטאר מפרסמת התנצלות על המצב הבעייתי והתקלות בהשקה של הטרילוגיה המחודשת, והיא מחזירה את הגרסאות המקוריות לרכישה בפלטפורמה הדיגיטלית שלה

במהלך החודש האחרון חברת רוקסטאר הכריזה כי תשחרר גרסאות מחודשות של טרילוגיית GTA במנוע משחק חדש שיתאים את המשחקיות לסטנדרטים של ימינו, אך ההשקה של המשחק הייתה כישלון צורב (בלשון המעטה) וסבל מבאגים ובעיות טכניות רבות, שבסופו של דבר הובילו שחקנים רבים לדרוש את כספם בחזרה.

הזעם על רוקסטאר נבע לא רק מההשקה המחפירה של המשחק, אלא גם מהעובדה שרוקסטאר הסירה את הגרסאות הקלאסיות של GTA לרכישה מהפלטפורמה שלה ומפלטפורמות אחרות כמו סטים או Epic, והשאירה את השחקנים עם האופציה היחידה: The Defenitive Edition, שכאמור, סבלה מלא מעט תקלות ובאגים.

מרוקסטאר נמסרה היום הצהרה באתר הרשמי של החברה בו היא מתנצלת על ההשקה הבעייתית, ומעדכנת את השחקנים כי היא מחזירה לרכישה את הגרסאות הקלאסיות בפלטפורמות השונות, בנוסף לעתיד של הגרסאות המחודשות הללו ולמה ניתן לצפות: "אנו מעוניינים לספק עדכון לגבי התקלות הטכניות הלא צפויות שהתרחשו במהלך ההשקה של GTA Trilogy - The Definitive Edition".

"ראשית, אנו מתנצלים מעומק ליבנו לכל השחקנים שחוו תקלות ובעיות כאשר שיחקו בגרסאות המחודשות. אנו יודעים כי הייתה ציפייה רבה עבור הגרסאות הללו והמשחקים הקלאסיים נחשבים ליקרים ומיוחדים עבור שחקנים רבים ברחבי העולם, וההשקה לא עמדה בסטנדרט האיכות שאנו מציבים לעצמנו או זה שהמעריצים שלנו מכירים".

"אנו מתכננים לתקן את כל התקלות הטכניות ולשפר כל משחק בהמשך, ועדכון צפוי להשתחרר במהלך הימים הקרובים שיתקן חלק ניכר מהבעיות. בינתיים זה מצטער אותנו לשמוע שצוותי הפיתוח שלנו מוטרדים באופן קבוע ברשתות החברתיות, ואנו מבקשים מהקהילה שלנו לשמור על שיח מכבד בזמן שאנו עובדים על העדכון".

"חלק מהמטרות שלנו עבור הגרסאות המחודשות היו לאפשר לשחקנים להנות מהמשחקים הקלאסיים הללו על פלטפורמות מודרניות, אך אנו מבינים שהייתה דרישה לאפשר לרכישה גם את הגרסאות הקלאסיות, ואנו נוסיף בשנית את המשחקים GTA III, וייס סיטי וסן אנדרס לרכישה בפלפורמת רוקסטאר עבור שחקני המחשב".

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition/רוקסטאר

מעבר להשקה הבעייתית ומלאת הבאגים של טרילוגיית GTA המחודשת, השחקנים זעמו על רוקסטאר מכיוון והחברה החלה גם "להלחם" בקהילה שלה. קהילת שחקני GTA היא בין קהילות השחקנים הכי גדולות ופוריות בעולם הגיימינג, והיא כוללת בתוכה גם לא מעט מודרים (Modders) שעבדו על גרסא מחודשת משלהם שכללה תמיכה ברזולוציות עדכניות והתאמה לסטנדרטים מודרניים - ממש כמו גרסת ה-Definitive Edition הרשמית של רוקסטאר.

הבעיה שב-Take-Two (מפיצת המשחק) לא היו מעוניינים בתחרות, והסירו את גרסאות המעריצים המחודשות מהרשת בנוסף להגשת כתב תביעה כנגד המודרים והיוצרים. עד היום רוקסטאר "התעלמה" מקהילת המודרים ואיפשרה לה להתנהל בצורה יחסית חופשית, והיא אמנם לא עודדה מודים בצורה גלוייה, אך היא בהחלט לא נלחמה בקהילה והניחה לה לנפשה.

הכל השתנה ברגע ש-The Definitive Edition הוכרזה, וברוקסטאר כאמור הסירו את הגרסאות הקלאסיות מהפלטפורמות, מה שלמעשה השבית את היכולת של השחקנים והמודרים בקהילה לשחק ב-GTA עם מודים או להתקין מודים. ברוקסטאר אמנם רצו שהשחקנים ישחקו בגרסאות הרשמיות (ואמנם מדובר בשאיפה לגיטימית מכיוון ומדובר במוצר שפיתחה בעצמה) אך הפתרונות שהציעה לשחקנים סבלו מתקלות רבות, והיא לא איפשרה לשחקנים אלטרנטיבות שכבר הוכיחו את עצמן כיעילות יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • gta
  • רוקסטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully