וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוס של רוקסטאר: "GTA 6 יציב סטנדרט חדש לתעשייה"

מתן בנישי

9.8.2022 / 11:31

מנכ"ל Take-Two מתייחס באופן רשמי לתהליך הפיתוח של המשחק

אנחנו כבר יודעים ש-GTA 6 נמצא בתהליכי פיתוח, רוקסטאר אישרה זאת לפני מספר חודשים. מאז לא קיבלנו עוד חדשות או אמירות נוספת ואנחנו נאלצים להאחז בכל שמועה והדלפה ברשת על מנת לקבל שביב מידע על תאריך ההשקה המיוחל. אבל עכשיו אנחנו מקבלים התייחסות ישירה לפרוייקט מצד סטראוס זלניק, מנכ"ל Take-Two, המפיצה של רוקסטאר.

זלניק דיבר על הכותר החדש בסדרה במהלך ישיבת משקיעים ועידכן: "בזמן שהכותר הבא בסדרת GTA נמצא בפיתוח, הצוות של רוקסטאר נחוש ליצור משחק שיגדיר מחדש את הסטנדרט היצירתי לתעשיית הגיימינג, ולתעשיית הבידור ככלל, כפי שכל כותר קודם בסדרה עשה זאת לפניו".

GTA V. Rockstar Games, אתר רשמי
GTA 6: "יגדיר מחדש את הסטנדרט בתעשייה"/אתר רשמי, Rockstar Games

מה כן אפשר ללמוד מהאמירה של מנכ"ל Take-Two?

בין אם אתם בהייפ או לא לגבי המשחק, מדובר באמירה מעניינת ומסקרנת במיוחד. קיים סיכוי שסטראוס זלניק מתכוון לעובדה ש-GTA הם משחקי עולם פתוח שמציגים לשחקנים "מגרש שעשועים פרטי" שבו יכולים לעשות כל העולה על רוחם ולהשתעשע עם מכניקות המשחק במגוון דרכים שונות.

כל ש-GTA IV מתח את גבולות העולם הפתוח כשיצא לראשונה בשנת 2008, כך גם GTA V כשיצא ב-2013, וזה כנראה יהיה המצב גם עם הכותר החדש בסדרה - שעשוי להציב לתעשייה סטנדרטים חדשים של עולם פתוח ואינטראקטיביות. זה מתקשר ישירות לשמועה שנחשפה לפני מספר חודשים שטוענת כי המנוע של GTA 6 יקדים את זמנו, עליו דיברנו ארוכות.

כמובן שקיים הסיכוי שמדובר בניפוח ציפיות רק לשם ההייפ, אך אם נסתכל על ההיסטוריה של רוקסטאר עם כל כותר GTA חדש, היא בהחלט הרימה את רף הציפיות והאיכות - כך שהאמירה "בנצ'מרק יצירתי לתעשייה" יכולה להתאים בהחלט.

אז מתי נקבל את GTA 6? לפי שמועות שרצו ברשת ואושרו בשלב מאוחר יותר על ידי עובדים ברוקסטאר, המשחק הבא לא יגיע אלינו במהלך השנתיים הקרובות, וזה במקרה הטוב. עוד נחשף כי התכנון הוא להחזיר את השחקנים אל וייס סיטי, ולהציג גיבורה נשית לצד הדמות הגברית, בזמן שעלילת המשחק תתמקד בזוג פושעים נוסח "בוני וקלייד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully