וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני GTA מבקשים מרוקסטאר החזר כספי על הגרסאות המחודשות

מתן בנישי

13.11.2021 / 19:25

באגים ותקלות בהתחברות: ההשקה הבעייתית של The Definitive Edition גוררת זעם וכעס ברשת ובחברה השביתו את הגישה למשחק כבר בסוף השבוע הראשון להשקה

GTA: The Trilogy - The Definitive Edition

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition/רוקסטאר

זה היה אמור להיות יום חגיגי עבור לא מעט שחקנים, אבל נראה שרוקסטאר שוב מפספסת את המטרה ומאכזבת את המעריצים: החידושים של סדרת GTA - The Defeinitive Edition שמכילה את GTA III, וייס סיטי וסן אנדרס לא זמינים בחנות הדיגיטלית של רוקסטאר בעקבות "תוכן לא רצוי" ותקלות ובאגים שקיימים בגרסאות המחשב האישי.

החידושים הושקו במהלך יום חמישי האחרון (ה-11.11) ומאז שחקנים דיווחו גם על קשיים בהתחברות ותקלות ב-Rockstar Launcher, הפלטפורמה הדיגיטלית של החברה, מה שמנע מהם גישה למשחקי החברה במצבי הרשת.

החברה פרסמה התייחסות לנושא בטוויטר ורשמה: "פלטפורמת Rockstar Games חזרה לפעול, אבל GTA: The Trilogy - The Definitive Edition לא זמינה לרכישה או למשחק מכיוון ואנו מסירים קבצים לא רצויים שבאופן לא מכוון נכללו במשחק. אנו מצטערים אי הנוחות ואנו נטפל בבעיה בקרוב".

רוקסטאר מפרסמת התנצלות

גרסאות ה-Defenitive Edition הן למעשה גרסאות מחודשות של טרילוגיית GTA המקורית במנוע משחק חדש, ובהתחלה שחקנים חשבו שאותם "קבצים לא רצויים" שרוקסטאר דיברה עליהם הם כמה שירים מתחנות רדיו שלא היו אמורים להופיע בחידושים עכב שימוש בזכויות יוצרים אך זה לא היה המצב - שחקנים שהצליחו לסרוק את קבצי המשחק הבינו שככל הנראה מדובר ב-Hot Coffee.

"Hot Coffee" היה מיני משחקון בסן אנדרס המקורי בו שחקנים יכלו לצאת לדייטים עם אחת מהחברות שלהם ומשם לקיים עימן יחסי מין. הקבצים של Hot Coffee הוסרו מהמשחק המקורי ששוחרר, אך בעבר מודרים כבר הצליחו לשחזר אותם וגררו לא מעט סערה בעולם הגיימינג והיה מדובר באחת הפרשות הכי גדולות סביב משחקי GTA שהיו לאורך השנים.

העובדה ששחקנים הצליחו לשחזר את הקבצים גם בגרסאות המחודשות מראה שרוקסטאר ככל הנראה לא עבדה יותר מידי קשה על החידושים, והיא לא טרחה לעדכן את התוכן הבעייתי בהשקה של המשחק. תוסיפו לכך גם באגים, תקלות וחוסר יציבות, ומדובר באחת מההשקות המבישות של רוקסטאר לשחקני המחשב האישי - ונראה שבשנים האחרונות תמיד יש תקלה בגזרה הזו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לאחרונה רוקסטאר לא מפסיקה לפשל ולאכזב את המעריצים

השחקנים זועמים על רוקסטאר לא רק בגלל ההשקה הבעייתית של GTA Definitive Edition, אלא בגלל שגם הסירה את הגרסאות המקוריות של המשחקים הללו (GTA 3, וייס סיטי וסן אנדרס) מהפלטפורמות שלה, של סטים ושל אפיק, מה שמשאיר את השחקנים עם הברירה היחידה - הגרסאות המחודשות, שגם ככה סובלות מהשקה בעייתית ולא מאפשרות לשחקנים לשחק בהן.

ההשקה הזו גרמה (ובצדק) ללא מעט זעם ברשת מצד השחקנים, ושחקנים ביקשו החזרי כספי מרוקסטאר על כך שהיא לא מאפשרת לשחק במשחק כבר בסוף השבוע הראשון להשקה שלו. החברה לא נמצאת במקום טוב מבחינת היחס של המעריצים אליה, וההסרה של המשחקים הקלאסיים מכל הפלטפורמות פוגעות גם בקהילת שחקני המודרים של רוקסטאר, מכיוון והיא לא מאפשרת לשחקנים לשחק יותר ב-GTA באמצעות מודים.

קהילת שחקני GTA היא בין קהילות השחקנים הכי גדולות ופוריות בעולם הגיימינג, ורק בחודשים האחרונים ברוקסטאר הסירו גרסאות מחודשות שיצרו מודרים ברשת, שכללה תמיכה ברזולוציות עדכניות והתאמה לסטנדרטים מודרניים - ממש כמו גרסת ה-Definitive Edition הרשמית של רוקסטאר. ב-Take-Two (שמפיצים את המשחק) לא היו מעוניינים בתחרות, והיא הסירה את הגרסאות הללו מהרשת לאחר שתבעה את אותם מודרים.

הבעיה הגדולה היא שרוקסטאר ו-Take-Two אמנם רוצות ששחקנים ישחקו בגרסאות הרשמיות שלהן (ואמנם מדובר במוצר שלהן ובשאיפה לגיטימית), אך הפתרונות שהן מציבות לשחקנים סובלים מהשקה בעייתית ותקלות, ולא מאפשרות לשחקנים אלטרנטיבות שכבר הוכיחו את עצמן כיעילות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully