וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרידה מפיפ"א: ב-EA מחפשים רוכשים, ואפל על הכוונת

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 16:39

דיווחים שונים מציינים שהחברה החלה בשיחות עם ענקיות כמו דיסני ואמאזון, כשהאחרונה והמובילה שבהן היא אפל

FIFA 22/EA

רק החודש דווח לנו על הפרידה של חברת EA וארגון פיפ"א ולפי דיווחים שונים היא מחפשת אחר רוכשים פוטנציאלים ופתחה לאחרונה בשיחות עם מגוון חברות שונות כמו דיסני, NBC, אמאזון, והמובילה שבהן - אפל.

לפי הדיווחים, דיסני הייתה הראשונה שאליה חברת EA פנתה אליה בנושא במהלך חודש מרץ אך היא דחתה את ההצעה. נעשו גם מאמצים לדבר עם NBCUniversal אך העסקה נפלה בעקבות חוסר הסכמה על המחיר ומבנה החוזה.

גם אפל נלקחה בחשבון ולפי הדיווחים השתיים נמצאות במגעים. מאז שנת 2019 אפל השקיעה בהשקת שירות "אפל ארקייד" - פלטפורמת גיימינג בתשלום חודשי המעניקה למשתמשים גישה לספריית משחקים המותאמים בעיקר לאייפונים, אייפדים והאפל TV.

גישה לספריית המשחקים של EA כמו סימס, או אפילו Apex Legends (ששווק ממש לאחרונה למובייל) יכולה להגדיל מאוד את היצע ספרית המשחקים של אפל ולקדם אותה מאוד בתעשיית הגיימינג, במיוחד לנוכח השירותים המתרבים כמו ה-Game Pass של מיקרוסופט ושירות ה-PS PLUS המחודש של סוני.

נראה שהרכישות הגדולות שהתקיימו בתעשייה בחודשים האחרונים כמו חברת Take-Two שרכשה את ענקית המובייל Zynga, מיקרוסופט עם אקטיוויז'ן-בליזארד, וסוני עם Bungie פתחו לחברת EA את התאבון והיא לא מחפשת בהכרח שחקנית גדולה יותר שתרכוש אותה, אלא כזו שגם תסכים לבצע איחוד ולאפשר למנכ"ל החברה שלה, אנדרו וילסון, לשמור על תפקידו. נכון לעכשיו מ-EA לא נמסרה תגובה רשמית בנושא ודובר החברה, ג'ון רסבורג, ציין: "לא נענה לשמועות וספקולציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully