וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Apex Legends הושק למובייל ומציג דמות חדשה ובלעדית

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 10:17

הבאטל רויאל הפופולארי מגיע למכשירים הניידים בחינם ומציע דמות בלעדית ומצבי משחק חדשים שלא זמינים בגרסת המחשב והקונסולות

צפו בטריילר הגיימפליי של Apex Legends למובייל

Apex Legends Mobile/Ea, Respawn Entertainment

לאחר חודשים של דיווחים ובדיקות, הרגע הגיע ומשחק הבאטל רויאל Apex Legends הושק למכשירי האנדרואיד וה-iOS הניידים וזמין כעת להורדה חינמית בחנויות ה-Google Play וה-App Store. הגיימפליי הותאם באופן מלא למקשי המגע ואתם מוזמנים לצפות בטריילר המצורף שמציג לנו איך כל העסק ירוץ ואת כל התוכן הבלעדי שצפוי להיות זמין לשחקני המובייל באופן בלעדי.

דמות חדשה ובלעדית

העונה הראשונה של Apex Legends במובייל מביאה איתה דמות חדשה: Fade, שיהיה זמין באופן בלעדי לשחקני המובייל ונכון לעכשיו אין שום כל תכנון להביא אותו למחשב או לקונסולות. יכולת הפאסיב של Fade (Passive) תיקרא Surge והיא תאפשר לו לקבל בוסט במהירות כשהשחקנים יחליקו עם הדמות.

Flashback: היכולת הטקטית (Tactical) תהיה מוכרת לכל אלו ששיחקו Overwatch, והיא תאפשר לשחקנים "לחזור אחורה בזמן" עד טווח מסויים, כך שיוכלו לנצל זאת לטובתם ולהפתיע קבוצות יריבות או אפילו להרתיע את חבריהם לקבוצה על אוייב שמתקרב מבעוד מועד.

Phase Chamber: יכולת האולטימייט של Fade תתפקד בתור רימון שברגע שיתפוצץ כל השחקנים בטווח הפיצוץ לא יוכלו לגרום לנזק אך גם לא יוכלו לספוג נזק בעצמם. זה ייצור מצבים מעניינים או מתישים (תלוי באיזה צד של הקרב אתם) בו שחקנים יוכלו לעצור את הקרב ולנשום אוויר, או לנסות ולנטוש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
Apex Legends Mobile. EA, Respawn, אתר רשמי
Fade: הדמות החדשה שגרסת המובייל של Apex Legends מציגה/אתר רשמי, EA, Respawn

מצבי משחק בלעדיים ופיצ'ר חיוני

גרסת המובייל תכלול את מצב הבאטל רויאל הרגיל שהשחקנים מכירים בנוסף למצב "באטל רויאל מהיר" שפחות או יותר מסביר את עצמו. השחקנים יוכלו למצוא גם מצב של שלושה שחקנים נגד שלושה אחרים, ומצב Team Deathmatch מוכר וקלאסי. Apex Legends במובייל יכלול גם פיצ'ר חדש בשם Team Fill שיקשר ויחבר שחקנים לקבוצות שחבריהם לקבוצה נטשו בזמן משחק פעיל.

הדמויות שיהיו זמינות בהשקה יהיו אותן הדמויות שהיו זמינות גם בהשקה של גרסת המחשב והקונסולות: Bangalore, Wraith, Mirage, Caustic, Gibraltar, Pathfinder, Lifeline, Bloodhound, וגם את -Octane, הדמות החדשה הראשונה ששוחררה בעדכונים במשחק.

Apex Legends Mobile. EA, Respawn, אתר רשמי
Apex Legends Mobile/אתר רשמי, EA, Respawn

המעבר של Apex Legends למכשירי המובייל לא מפתיע בהתחשב בהצלחה של משחקים כמו PUBG או פורטנייט, ומשחקים כמוהו נחשבים לאחד מהכותרים הכי מצליחים של חברת EA, שגם הכריזה על התכנונים לשחרר גם את באטלפילד למובייל. ההצלחה של משחקי מובייל לא חומקת גם מעיניהם של המפתחות בתעשייה: גם יוביסופט ואקטיוויז'ן הכריזו לאחרונה על פיתוח גרסאות המובייל של Rainbow Six Siege וקול אוף דיוטי Warzone.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג
  • ea

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully