וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: קול אוף דיוטי Warzone ישוחרר למובייל

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 11.3.2022 / 16:33

באקטיוויז'ן מכריזים על הפרויקט ומחפשים מפתחים לגרסה מותאמת של משחק הבאטל רויאל למכשירים הניידים

call of duty warzone mobile. Activision, אתר רשמי
call of duty warzone mobile/אתר רשמי, Activision

חברת אקטיוויז'ן מכריזה כי היא מפתחת את גרסת המובייל של משחק הבאטל רויאל קול אוף דיוטי Warzone והיא זקוקה למפתחים שמעוניינים לקחת חלק בפרויקט. בחברה מעוניינים שהמשחק החדש יהיה שונה מגרסת המחשב והקונסולות ויותאם באופן מלא עבור המובייל, והביקוש הוא אחר מפתחים, מפתחי UI ו-UX, מעצבי ארט ושלבים, מנהלי מוצר ואנשי שיווק שייקחו חלק בפרויקט.

גרסת המובייל הנוכחית של קול אוף דיוטי שונה מ-Warzone ואיננה כוללת את מצב הבאטל רויאל שהפך לפופולארי בשנים האחרונות. היא כן כוללת מצבי משחק קלאסיים כמו Free For All, Team Deathmatch, Domination, Search & Destroy ועוד מצבי משחק שהיו פופולאריים במיוחד בדורות הקודמים של הקונסולות, אך הצלחה של גרסאות המובייל של משחקים כמו PUBG מחייבות את אקטיוויז'ן לתת מענה לאותם שחקני קול אוף דיוטי שמעוניינים בבאטל רויאל נייד.

בניגוד לקול אוף דיוטי במובייל שמפותח על ידי המפתחת הסינית TiMi Studio, על גרסת המובייל של Warzone יעבדו מספר מפתחות של אקטיוויז'ן במקביל, ממש כמו שהיא עשתה עד היום עם משחקי קול אוף דיוטי לקונסולות ולמחשב האישי. לאחרונה דווח כי באקטיוויז'ן יפסיקו לשחרר את משחקי הסדרה באופן שנתי, כך שנראה שהחברה החליטה להעביר את מאמציה לתחום המובייל, ובכך תאפשר למשחקי הסינגל פלייר שלהם לקבל יותר דגש וזמן פיתוח.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
call of duty mobile. Activision, אתר רשמי
מצבי משחקי קלאסיים: גרסת המובייל של קול אוף דיוטי לא כוללת מצב באטל רויאל/אתר רשמי, Activision

בהתחשב בעובדה שההכרזה על Warzone במובייל נעשתה באמצעות מודעת דרושים למשחק, תאריך ההשקה לא הוכרז וככל הנראה אנו ייחשף רק בעוד מספר חודשים, או יותר. כאמור, גרסת המובייל תהיה מותאמת עבור המכשירים הניידים ולא תכלול אפשרות קרוס פלטפורם עם המחשב והקונסולות, ממש כמו גרסת המובייל של Apex Legends ששוחררה לאחרונה במספר מדינות מוגבל ועתידה להשתחרר בשאר מדינות העולם במהלך החודשים הקרובים.

call of duty warzone mobile. Activision, אתר רשמי
מודעת הדרושים של קול אוף דיוטי Warzone למובייל/אתר רשמי, Activision

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully