וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכרים את החווה: Zynga נרכשת על ידי חברת Take-Two

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 16:05

המפיצה של משחקי GTA ו-NBA 2K רוכשת את מפתחת המובייל תמורת 12.7 מיליארד דולר - הרכישה הגדולה ביותר עד היום בתעשיית הגיימינג

Take-Two, המפיצה והבעלים של 2K, רוקסטאר ועוד מפתחות רבות, הכריזה כי היא רכשה את מפתחת משחקי המובייל Zynga בשווי של 12.7 מיליארד דולר. Zynga פיתחה עד היום מספר כותרים פופולאריים במיוחד כמו Farmville, Mafia Wars, Harry Potter: Puzzles & Spells ועוד רבים.

מנכ"ל Take-Two, סטראוס זלניק הגיב: "אנו נרגשים להכריז על הרכישה של Zynga, שמגוונת באופן משמעותי את העסק שלנו ומבססת אותו גם בתחום המובייל - תחום שמהווה את הצמיחה המשמעותית ביותר בתעשיה. השילוב האסטרטגי הזה יפגיש בין הזכיונות הטובים ביותר שלנו לבין אחת ממפיצות המובייל הטובות והמובילות בשוק".

Zynga. Zynga, אתר רשמי
Zynga Games/אתר רשמי, Zynga

משחקי מובייל של Zynga וחברות דומות אמנם נחשבים לחינמיים, אך תמיד קיימות מספר מגבלות על השחקנים שנועדו למנוע מהם התקדמות וביצוע פעולות מהיר. בדרך כלל נדרש מהשחקנים לרכוש חבילות בחנות הדיגיטלית על מנת לזרז את התהליך, או שלל הגבלות שונות.

המטרה הסופית של Take-Two היא לפתח מספר כותרי מובייל בעלי חוויה דומה שיבוססו על הכותרים המוכרים ביותר שלה: סדרות GTA ומאפיה, Bioshock, Borderlands, NBA 2K ועוד לא מעט כותרים פופולאריים בתעשיית הגיימינג. כך שלא בהכרח צריך לצפות למשחק שמשלב בין Farmville ל-GTA.

מדובר ברכישה הגדולה ביותר שנעשתה עד היום בתעשיית הגיימינג, כשהאחרונה שהחזיקה בשיא הייתה מיקרוסופט שרכשה בשנה שעברה את תאגיד Zenimax ואיתה את בת'סדה, בעלות של 7.5 מיליארד דולר. גם סוני רכשה במהלך השנה החולפת 5 מפתחות: Insomniac, Firesprite, Housemarque, Nixxes, ו-Valkyrie Entertainment, אך הסכומים של העסקאות לא פורסמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
bethesda microsoft. מיקרוסופט, אתר רשמי
מיקרוסופט החזיקה בתואר כשרכשה את בת'סדה בשנה שעברה/אתר רשמי, מיקרוסופט
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully