וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדנו כך: פיפ"א ישנה את שם המשחק באופן רשמי

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 19:47

ענקית המשחקים EA וארגון הכדורגל העולמי מסיימים את השותפות ביניהם, ובקרוב שחקנים יצטרכו להתרגל לשם החדש של הסדרה: EA Sports FC

במהלך החודשים האחרונים נחשפנו לידיעות ושמועות כי חברת EA מתכוונת למתג מחדש את משחקי פיפ"א תחת שם חדש וכבר הספיקה להגיש בקשה בנושא במשרד הקניין הרוחני של אנגליה והאיחוד האירופי. גם ציטוטים של נשיא החברה אנדרו וילסון דלפו לרשת, שם הוא ציין כי ארגון פיפ"א העולמי אינו תורם למותג דבר מעבר לשם על עטיפת המשחק וכי הוא זה שמונע מ-EA לקדם את המשחק ולפתח עבורו מצבי משחק חדשים.

כעת פוסט רשמי באתר של החברה מראה לנו שבשנה הבאה EA תשחרר בפעם האחרונה את פיפ"א 23 תחת שם המותג שהכרנו לאורך כמעט 3 עשורים, ולאחר מכן 150 מיליון השחקנים יצטרכו להתחיל להתרגל לשם החדש של הסדרה: EA Sports FC.

בפוסט צויין כי מעבר לשם המשחק דבר לא ישתנה: EA Sports FC עדיין יכיל את כל מצבי המשחק הקיימים: מצב הקריירה, האולטימייט טים, פרו קלאבס וה-Volta, בנוסף לכל הליגות, המועדונים והכדורגלנים. מכיוון ו-EA כן חידשה את הרישיון וההסכמים עם FIFPRO (איגוד השחקנים העולמי).

זה יאפשר לה להמשיך להשתמש ביותר מ-19,000 שחקנים שעברו סריקות פנים, 700 קבוצות, 100 אצטדיונים ו-30 ליגות שונות. זה אומר שהשותפויות גם עם הפרימייר ליג, לה ליגה, בונדסליגה, סרייה א' וה-MLS עדיין תקפות ויהיו זמינות במשחק, וב-EA מבטיחים רישיונות נוספים בעתיד.

מ-EA נמסר שפיפ"א 23 יהיה האחרון בסדרה, והוא יביא איתו את השינויים הראשוניים והם יציגו מצבי משחק חדשים, עוד מועדונים, ליגות, תחרויות ויותר תוכן מכל משחק בסדרה עד היום. אירוע ההכרזה המלא יתקיים ביולי 2023 שם היא תחשוף את הפרטים המלאים.

FIFA 22. EA, אתר רשמי
"פיפ"א 23 יהיה הפיפ"א האחרון בסדרה": תתחילו להתרגל ל-EA Sports FC/אתר רשמי, EA

המהלך של EA מזכיר את מה שחברת קונאמי עשתה השנה עם מותג פרו אבולושן המתחרה, ששינתה את שמו ל-eFootball, ולא ניתן לתהות האם תנסה לקפוץ על ההזדמנות ולחתום על חוזה רישיון עם פיפ"א. אי אפשר גם שלא להתעלם מהעובדה ש-EA החליטה לשנות דווקא את השם של מותג פיפ"א, בזמן שהיא מחזיקה זכויות ורישיונות מתוך ה- NFL וה-NHL, ואלו כותרים שלא זכו לרישום שם מסחרי חלופי.

  • עוד באותו נושא:
  • פיפא
  • ea

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully