וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם עידן הפיפ"א: EA רושמת שם מסחרי חדש למותג

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 14:57

החברה הגישה בקשה רשמית למיתוג מחודש של סדרת הכדורגל הפופולארית שלה עם השם EA Sports FC

צפו בטריילר ההשקה של פיפ"א 22

FIFA 22/EA

מאז שהתחילה בשנת 1993 עם המשחק הראשון בסדרה FIFA International Soccer, חברת EA דאגה לשמור על שם המותג בכותרות ושיחררה מעל ל-30 משחקים עם השם "פיפ"א בכותרת". כעת נראה שבשנה הבאה הדברים עשויים להשתנות, מכיוון ובחברת EA הגישו בקשה לרשום מסחרית ולאגד בזכויות יוצרים שם חדש - EA Sports FC.

לא מעט אתרים ברשת הבחינו במהלך השבוע האחרון כי חברת EA הגישה בקשה למשרד הקניין הרוחני של אנגליה והאיחוד האירופי, שם היא דורשת לרשום את שם המותג החדש. המהלך מצביע על כך שכבר בשנה הבאה לא נקבל את המשחק "פיפ"א 23", אלא את "EA Sports FC". במהלך החודש האחרון בחברה כבר הצהירו כי הם שוקלים לשנות את שם המותג לטווח הארוך.

EA רושמת מסחרית את השם EA SPORTS FC. מערכת ערוץ הגיימינג, צילום מסך
הבקשה שהוגשה במשרד הקניין הרוחני/צילום מסך, מערכת ערוץ הגיימינג

קאם וובר, מי שאחראי על חטיבת המפתחים של EA Sports ציין: "אנחנו בוחנים מחדש את הסכמי זכויות השמות עם המותג פיפ"א, שנחשב לנפרד מכל השותפויות והרישיונות הרשמיים האחרים שלנו בעולם הכדורגל. במהלך השנים בנינו את המותג העולמי שלנו, ואנחנו יודעים שהאותנטיות חשובה לחוויה של השחקנים". וובר המשיך: "אנו נמקד את המאמצים שלנו על 300 השותפות שאיתם יש לנו חוזים ורישיונות - מה שמעניק לנו גישה ליותר מ-17,000 אתלטים המתפרשים על יותר מ-700 קבוצות, 100 אצטדיונים רשמיים ו-30 ליגות שונות מרחבי העולם".

ב-EA כן חידשו את הרישיון וההסכמים עם FIFPRO - איגוד השחקנים העולמי, מה שיאפשר לחברה להמשיך ולהשתמש בדמויות השחקנים ובסריקות הפנים הרשמיות שלהם. על חידוש ההסכמים עם FIFPRO הגיב דניאל ג'קסון, מנהל המותג ב-EA: "מדובר בהתחייבות לטווח ארוך, ו-FIFPRO תמשיך להיות שותפה חשובה בבניית הדור הבא של משחקי הכדורגל והחוויה שאנו מספקים ברחבי העולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
FIFA 22 cover. EA, אתר רשמי
האם בשנה הבאה נראה שינוי בשם המותג?/אתר רשמי, EA

חברת EA עוד לא סיפקה הצהרה רשמית על רישום השם מסחרית, וניתן רק להמתין ולחכות לתגובה. המהלך מזכיר את מה שחברת קונאמי עשתה השנה עם מותג פרו אבולושן המתחרה, ששינתה את שמו ל-eFootball. אי אפשר גם שלא להתעלם מהעובדה ש-EA החליטה לשנות דווקא את השם של מותג פיפ"א, בזמן שהיא מחזיקה זכויות ורישיונות מתוך ה- NFL וה-NHL, ואלו כותרים שלא זכו לרישום שם מסחרי חלופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully