וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של סוני למיקרוסופט: לקנות את המפתחת של Halo

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 21:31

רוכשת את Bungie תמורת 3.6 מיליארד דולר, אך לא תהפוך לסטודיו שיפתח כותרים בלעדיים עבור הפלייסטיישן

לפני כשבועיים תעשיית הגיימינג עברה רעידת אדמה לאחר שחברת מיקרוסופט רכשה את אקטיוויז'ן-בלזיארד ורבים תהו מה תהיה התשובה של סוני, והנה היא הגיעה: סוני רוכשת את חברת Bungie תמורת 3.6 מיליארד דולר.

Bungie פיתחה את סדרת Destiny ואת טרילוגיית Halo המקורית (לפני שהכותר עבר אל 343 Industires), שבאופן משעשע שייכת למיקרוסופט. מצד החברה נמסר בבלוג הרשמי כי היא תמשיך לפעול באופן עצמאי ולפתח את כותריה ומותגיה השונים עבור כלל הפלטפורמות, והיא לא הופכת לסטודיו שיפתח כותרים בלעדיים עבור סוני.

"מצאנו בסוני שותפה אמתית שרוצה להאיץ ולתמוך בנו ובחזון שלנו: ליצור משחקים חובקי דורות, מתוך כוונה לשמור על היצירתיות שפועמת בלב החברה". כחלק מההכרזה פורסמו בבלוג הרשמי גם מספר הבהרות לגבי עתיד משחקי החברה, שם Bungie מבהירה כי משחקים כמו Destiny והתוכן שלהם לא יהפכו לבלעדיים, וכי החברה תמשיך להיות מחויבת עבור שאר הפלטפורמות השונות, כמו המחשב והאקס בוקס.

ב-Bungie לא מעוניינים לאבד את החופש היצירתי שלהם בתור מפתחים, וזו הייתה אחת מהסיבות שהחברה נפרדה מאקטיוויז'ן לפני מספר שנים. בחברה גם לא מעוניינים לאבד את שחקני הפלטפורמות השונות, ומדובר בגישה דומה לזו של פיל ספנסר לאחר רכישת אקטיוויז'ן-בליזארד, שהצהיר כי אין בכוונתם לפרק ולהפריד קהילות שחקנים מהפלטפורמות שלהם.

לא מדובר במפתחת הראשונה שסוני רוכשת השנה, ובחודשים האחרונים היא רכשה את Firesprite שפיתחה את The Playroom וכותרים עבור משקפי המציאות המדומה, את Bluepoint Games שאחראים על החידוש Demon's Souls, את Housemarque שפיתחו את Returnal, את המפתחת ההולנדית Nixxes. עוד במהלך שנה שעברה סוני רכשה את גם חברת Insomniac שפיתחה עבורה את המשחק ספיידרמן וסדרת Ratchet & Clanck.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully