וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GTA 6: יוטיובר חושף פרטים על טריילר ההכרזה

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 14.1.2023 / 4:27

המדליף, שחשף פרטים על הכותר השישי עוד לפני דליפת הענק, טוען שהטריילר הראשון יתמקד בצלע הנשית במשחק - לוסיה

GTA V Next Gen Trailer/Rockstar Games

עברו כבר מספר חודשים מאז דליפת הענק של GTA 6, ובזמן שהחשוד נעצר ורוקסטאר התייחסה למקרה וטענה שהפיתוח של המשחק מתקדם כשורה, שחקנים עדיין מחכים לפרטים רשמיים. כל פרט. ואיפה שרוקסטאר לא מספקת מידע רשמי, כאן נכנסים המדליפים.

יוטיובר בשם SanInPlay, שדיווח על דמותה של לוסיה (הדמות הנשית במשחק) כחודש לפני ההדלפה הגדולה, טוען שיש לו מידע חדש לגבי טריילר ההכרזה, לפני שנחשף באופן רשמי על ידי רוקסטאר. הוא מתאר את מה שלטענתו, רוקסטאר תבחר לחשוף לראשונה לעולם כשתציג הכותר השישי בסדרה.

לפי הפוסט בטוויטר (בתרגום מפורטוגזית), נראה שהדגש תהיה הצלע הנשית במשיק - לוסיה: "מטוס חולף, לטאה חוצה את הכביש, לוסיה מתעמלת בכלא, כלבים משחקים, כלבלב קטן מתגלגל על החוף". הוא גם ממשיך ומציין: "לוסיה היא דמות לטינית, כנראה יש באזור הרבה איגואנות. הם יהיו כמו מגיפה מקומית".

זה אמנם לא הרבה מידע, אבל אם נתחשב בכך ש-SanInPlay כבר צדק בעבר נסיק שהמקורות שלו אמינים גם הפעם. כמו כן, מכיוון ולוסיה היא הדמות הנשית הראשונה במשחקי GTA המודרניים (ב-GTA הראשון היו 4 נשים שניתן לבחור כדמויות שחיקות) סביר מאוד להניח שרוקסטאר תרצה להשוויץ בדמות שלה הנשית בהזדמנות הראשונה שיש לה.

עוד אין תאריכים לא לטריילר המדובר, ולא לתאריך ההשקה. הטיעונים ברשת הם שהמשחק ייחשף בחודשים הקרובים, ואז נוכל לראות האם היוטיובר צדק. לגבי תאריך ההשקה - דיווחים ברשת ציינו ש-GTA 6 במרחק של שנתיים לפחות. אבל כמובן שעד שלא נקבל מרוקסטאר הודעה רשמית, אנחנו נאלצים להסתמך על הדלפות ושמועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully