וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקסטאר מגיבה לראשונה על ההדלפה של GTA 6

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 20:11

החברה מודה שהשרתים נפרצו, והתמונות והסרטונים היו מתוך המשחק השישי שלו כולם מצפים

במהלך היומיים האחרונים רוקסטאר חוותה הדלפה של סרטונים ותמונות, ואפילו קוד המקור של GTA 6. ההאקר שביצע את הפריצה לשרתים של החברה עדכן את הפוסט המקורי שבו הדליף את המידע וטען כי הוא דורש כופר. מרוקסטאר לא נמסרה תגובה רשמית, עד עכשיו.

"לאחרונה חווינו פריצה לרשתות שלנו שבו גורם צד שלישי חדר בצורה לא חוקית והוריד מידע חסוי מהמערכות שלנו, שכלל חומרי פיתוח מוקדמים בכותר הבא בסדרת GTA. בנקודה זו אנו לא צופים השפעה על שירותי המשחקים שלנו (GTA אונליין) או על הפרויקטים העתידיים שלנו.

אנו מאוד מאוכזבים שכך נחשפו הפרטים לציבור על המשחק הבא שלנו. העבודה שלנו על GTA הבא תמשיך כמתוכנן ואנו נשארים מחויבים לספק חוויה שתענה על הציפיות שלכם, השחקנים. אנו נמשיך לעדכן את כולם בקרוב, וכמובן שנציג בפניכם באופן ראוי את המשחק החדש ברגע שיהיה מוכן. אנחנו רוצים להודות לכולם על התמיכה ברגעים אלו".

רוקסטאר לא התייחסה בהודעה שלה להאקר שדרש מעובדי החברה ליצור עמו קשר על מנת לדבר על עסקה להחזרת קוד המקור. דליפת קוד המקור של המשחק יכולה להוות אסון עבור הכותר הבא, מכיוון והאקרים וצ'יטרים יכולים להשתמש בו על מנת למצוא פרצות אבטחה במשחק. זה יאפשר להם לפתח תכנות צ'יטים - וזה עוד לפני ש-GTA 6 בכלל הושק. נמשיך לעדכן בהתאם להתפתחויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully