וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתחי GTA 6 שבורים: "ההדלפה הגדולה בהיסטורית הגיימינג"

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 7:02

ברוקסטאר עוד לא שיחררו הצהרה רשמית, אבל הסירו את הסרטונים מהרשת. ההאקר טוען שבידיו קוד המקור של המשחק. האם הכותר השישי נחרץ עוד לפני שבכלל שווק?

GTA V Next Gen Trailer/Rockstar Games

אתמול (יום ראשון) רוקסטאר חוותה את אחת ההדלפות הגדולות ביותר שידעה, ותמונות וסרטונים שמציגים למעלה משעה של גיימפליי של GTA 6 (שנמצא בשלבי הפיתוח המוקדמים שלו) מצאו את דרכם לרשת. רוקסטאר טרם הגיבה בנושא, אבל העובדה שחלק נכבד מין הסרטונים הוסרו, מראה לנו שלמרות הספקות, אכן מדובר בדבר האמיתי. ההאקר הדליף את החומרים לאתר GTAForum, וטען כי בידיו יש חומרים נוספים, כמו קוד המקור של המשחק, עבורם הוא דורש כופר.

ההאקר teapotuberhacker עדכן את הפוסט המקורי שלו באתר וציין: "טוב זה לא צפוי, זה הפך לויראלי באופן מפתיע. התעוררתי ל-3000 הודעות פרטיות בטלגרם. אם אתם עובדים של רוקסטאר עוד Take-Two שמנסים ליצור איתי קשר, שלחו לי הודעה מהמייל שלכם בחברה ונוכל לדון בעסקה". ההאקר טוען שהצליח להשיג את החומרים לאחר שהצליח לפרוץ לשרת ה-Slack של החברה.

מי שבדק לאמינות החומר שדלף לרשת היה מדליף המידע המוכר בתעשייה, ג'ייסון שרייר, שעובד בצוות החדשות של בלומברג. שרייר פנה אל המפתחים ברוקסטאר והמקורות שלו מציינים כי "מדובר באסון" ומכנים את האירוע בתור "אחת ההדלפות הגדולות בהיסטורית הגיימינג". ג'ייסון אישר: "בדקתי האם ההדלפה של GTA 6 אמיתית. החומר שמוצג בשלבי פיתוח מאוד מוקדמים, וכמובן שהוא לא גמור".

גם היוטיובר LegacyKillaHD פנה אל המקורות שלו ברוקסטאר שמסרו כי צוות המפתחים "שבור", והם מחכים ליום שני (היום בו חוזרים מסוף השבוע ברחבי העולם) לראות את תגובת ההנהלה הרשמית. את התגובה הרשמית של רוקסטאר נעדכן ברגע שתשוחרר. על הדליפה עצמה ואת החומרים שנשארו (גם להורדה, נכון לעכשיו) תוכלו לקרוא בכתבה כאן.

מדובר באסון עבור GTA 6. ובמידה ורוקסטאר או Take Two לא ישלמו את הכופר, וקוד המקור ימשיך להתגלגל לידיים זרות - זה משאיר את המשחק חשוף להאקרים וצ'יטרים, עוד לפני שבכלל יצא לשוק. במצב כזה - לרוקסטאר לא יהיה מה לעשות כלל, אלא להתחיל את כל תהליך הפיתוח מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully