וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GTA 6: יותר מ-90 תמונות וסרטונים דלפו לרשת

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 13:41

האקר הדליף לכאורה גרסא מוקדמת של המשחק המצופה ומאשר את הפרטים שנחשפו לפני כחודשיים: השחקנים יגלמו זוג פושעים ויחזרו אל העיר וייס סיטי

GTA V Next Gen Trailer/Rockstar Games

כבר קיבלנו בחודשים האחרונים הדלפות שונות לגבי העלילה או תאריך היציאה של GTA 6, אבל רוקסטאר כמובן שומרת את הפרטים בסוד. אבל עכשיו נראה שסרטוני גיימפליי ותמונות דלפו לרשת במהלך השעות האחרונות.

על ההדלפה אחראי המשתמש teapotuberhacker מהאתר GTAForums, שטוען שהוא גם אחראי על הפריצה לאפליקציית אובר במהלך היממה האחרונה. הוא סיפק יותר מ-90 תמונות וסרטונים שכבר מצאו את דרכן לרשתות החברתיות ואתרי החדשות השונים, ולפי הטענות של המדליף הם מציגים "בילד נסיוני של GTA 6 שרץ על קוד המקור של GTA V ו-6".

כל מה שמוצג בפנינו בסרטונים מאשרים לנו את המידע שלכאורה דלף לפני כחודשיים: במשחק הבא השחקנים אכן יגלמו זוג פושעים, גבר ואישה, בגרסה הבדיונית של GTA למיאמי - וייס סיטי. אחד הסרטונים מציג מחווה "לספרות זולה" של קוונטין טרנטינו, שם ניתן לראות דמות בשם לוסיה בליווי של בן הזוג שלה, ג'ייסון, כשהשניים שודדים מסעדה. קיים גם מד זמן שמראה שמציין מתי המשטרה תגיע, כדי שהשחקנים ידעו מתי לעזוב את זירת הפשע, וכל החלק הזה מאוד מזכיר את השודים ששחקנים יכולים לבצע ב-GTA V או RDR 2.

בסרטונים אפשר לראות שגם אפשרויות השיחה שרוקסטאר הציגה ב-Red Dead Redemption 2 יהיו זמינות במשחק החדש, והדמויות של השחקנים יוכלו לנהל שיחות עם התושבים של וייס סיטי. לא מעט assets של המשחק לקוחים ישירות מתוך GTA V, כמו רכבי המשטרה, שעליהם רשום "משטרת וייסי סיטי", וסביר להניח שעד המשחק הבא הם יוחלפו ברכבים חדשים.

הודעות מערכת רבות צצות לאורך כל הסרטונים הללו וזה מראה לנו שכל המשחק עדיין בבנייה ופיתוח. למרות שלא מעט היבטים מתפקדים (פחות או יותר), חלק ניכר דורש עוד עבודה רבה מצד רוקסטאר. נראה שמדובר בדבר האמיתי, אבל כמובן שקיימת גם האפשרות שמדובר במתיחה ובמשתמש שהחליט ליצור מוד מושקע במיוחד בשביל להטריף את הרשת לכמה ימים, ולא נדע את האמת עד שרוקסטאר תספק הודעה רשמית בנושא. בינתיים נשאר לנו רק לראות ולהתרשם. לטובה או לרעה. זה כבר להחלטתכם. את קובץ הסרטונים והתמונות ניתן להוריד מהפורומים של GTA בלחיצה כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully