וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GTA 6: ה-FBI עצר נער בן 16 שאחראי על ההדלפה

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 14:52

ההאקר הצעיר עמד בראש הארגון שפרץ לענקיות כמו אובר, מיקרוסופט סמסונג, Nvidia, יוביסופט ועוד רבות, נעצר בשנית על ידי משטרת אוקספורד

GTA V Next Gen Trailer/Rockstar Games

בשבוע האחרון רוקסטאר חוותה את מה שכונה "הדליפה הגדולה ביותר בהיסטוריה של תעשיית הגיימינג" כשחומרים משלבי הפיתוח המוקדמים של GTA 6 דלפו לרשת, וביממה האחרונה גם ה-FBI מצטרף לחגיגה והחל לחקור את המקרה.

הטענות הן שמי שהיו אחראים על הפריצה הם קבוצת ההאקרים המוכרת Lapsus$, שפרצו גם לאפליקציית אובר בשבוע שעבר. בעבר הם תקפו גם ענקיות כמו מיקרוסופט, סמסונג, יוביסופט, Nvidia ועוד רבות. כעת ה-FBI חוקר נער בן 16 מהעיר אוקספורד שבאנגליה, בטענה שהוא עומד בראש הארגון.

FIB. Rockstar Games, אתר רשמי
ה-FIB (הפארודיה של GTA על ה-FBI)/אתר רשמי, Rockstar Games

לפי ה-FBI, אותו הנער זוהה בתור מי שפרץ לשרתים של רוקסטאר מכיוון והאקרים נוספים בפורומים של GTA (שם דלפו התמונות והסרטונים של המשחק) טענו כי ההאקר הודה והתרברב בשיחות צאט פרטיות בטלגרם שזה אכן הוא שביצע את הפריצה, ומחק את השיחות עימם בטלגם על מנת שלא יוכלו להוכיח נגדו דבר. האקרים אחרים אף צחקו עליו בתגובות על "עבודה רשלנית" בביצוע הפריצה.

הנער כבר נעצר במרץ האחרון על ידי הממשל האנגלי בטענה כי הוא אחד מהעומדים בראש הארגון, אך הוא שוחרר לאחר חקירה. האב של הנער בזמנו ציין "לא שמעתי על כך מעולם. הוא מעולם לא דיבר איתי על פריצות, אבל הוא ממש טוב במחשבים ותמיד מבלה המון זמן על המחשב. חשבתי שהוא משחק משחקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הפיתוח של GTA 6 יימשך כמתוכנן, ומה למדנו?

רוקסטאר אישרה את הפריצה במהלך השבוע ומסרו בהודעה רשמית נמסר כי בצוות הפיתוח מאוכזבים שכך הציבור נחשף אל GTA 6 בפעם הראשונה, אך העבודה תימשך כמתוכנן ולא צפוייה דחייה של המשחק (שבפועל אין לו תאריך השקה או יעד).

הדליפה הזו אישרה לנו חלק מהשמועות שהסתובבו ברשת בחודשים האחרונים: עלילת המשחק תחזיר את השחקנים אל וייס סיטי ותציג גרסה מודרנית של "בוני וקלייד", בה נגלם זוג פושעים, לוסיה וג'ייסון, ביניהם נוכל להחליף בכל רגע נתון ממש כמו שהיה ב-GTA V. כאמור, הסרטונים שראינו מהם משלבי ה-Pre-Alpha, ורוקסטאר הבטיחה שתשחרר פרטים נוספים בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully