וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתכלים קדימה: כל המשחקים הגדולים של שנת 2023

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 6.1.2023 / 11:22

ספיידרמן 2, פיינל פנטזי, משחק ההמשך של זלדה, מלחמת הכוכבים, Skyrim בחלל והשקת ה-PS VR 2 של סוני. צפו לשנה עמוסה

המשחקים הגדולים של 2023/ערוץ הגיימינג

שנה חדשה התחילה ואנחנו כאן להסתכל על כל המשחקים הגדולים של השנה. שימו לב ששלושת החודשים הראשונים עמוסים במיוחד, אבל מיד לאחר מכן יש לנו דעיכה עם הרבה כותרים גדולים שאנחנו עוד לא יודעים מתי אנחנו נזכה לשחק בהם במדויק (אני מסתכל לכיוונכם, ספיידרמן 2 וכל המשחקים של אקס בוקס בערך). בואו לא נבזבז זמן, יש לנו הרבה להספיק.

ינואר: פותחים את השנה

12 לינואר: One Piece Odyssey

אחת מהמנגות והאנימות הכי פופולאריות ומצליחות בכל הזמנים מקבלת משחק תפקידים חדש. אתם תשחקו את לופי וביחד עם חבורת The Straw Hat Pirates תחקרו איזורים פתוחים ומבוכים. לכל אחת מהדמויות תהיה יכולות מיוחדות שיעזרו לכם לפתור חידות, לנווט במפה ולאסוף ציוד חדש. Bandai Namco המפיצה, מבטיחה להעניק חווית משחק שתואמת את רוח המותג, ומעריצים ממש לא ירצו לפספס את המשחק הזה. ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

20 לינואר: Fire Emblem Engage

סדרת משחקי התפקידים הטקטית של נינטנדו חוזרת בכותר חדש. הגיימפליי יהיה זהה לכותרים הישנים, אבל הפעם תוכלו לזמן לורדים ממשחקים קודמים כמו מארת'. ישוחרר בלעדית לקונסולת הנינטנדו סוויץ'.

24 בינואר: Forspoken

משחק אקשן-תפקידים בעולם פתוח מבית Sqaure Enix ששם דגש על כישופים ופארקור קסום בשביל לנווט במפה. אנו נשחק אישה ניו יורקרית צעירה בשם פריי שמשתגרת לעולם יפיפה ומסוכן בשם את'יה, ותצטרך ללמוד להשתמש בכוחות הקסומים שהתעוררו בה בשביל לנסות למצוא את הדרך חזרה הביתה. הדמו של המשחק זמין כבר עכשיו להורדה בחנות של סוני. ישוחרר למחשב האישי ולפלייסטיישן 5.

27 בינואר: הרימייק של Dead Space

אם בחודש שעבר קיבלנו את The Callisto Protocol שנחשב להמשך רוחני, החודש אנחנו מקבלים את הרימייק של הדבר האמיתי. המשחק הראשון בסדרת משחקי האימה מקבל שיפוץ מודרני שיהפוך את החוויה שקיבלנו בדור הפלייסטיישן 3 והאקס בוקס 360 למאיימת אפילו יותר. ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

שווים אזכור...

Dragon Ball Z: Kakarot יגיע לקונסולות הדור הבא - הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X ב-13 בינואר.
Monster Hunter Rise שהיה זמין עד עכשיו לנינטנדו סוויץ', יגיע ב-20 בינואר לפלייסטיישן 4 ו-5, ואקס בוקס SeriesX\S.
Age of Empires II: Definitive Edition יגיע לקונסולות האקס בוקס וואן ו-Series X\S ב-31 בינואר.
המשחק החדש של בובספוג מכנסמרובע, The Cosmic Shake, ישוחרר ב-31 בינואר למחשב האישי, ולקונסולות הפלייסטיישן 4, האקס בוקס וואן והנינטנדו סוויץ'.

פברואר: עמוס בכל טוב

10 בפברואר: Hogwarts Legacy

ה-משחק שמעריצי הארי פוטר חלמו עליו כל השנים. אתם תיצרו את הדמות שלכם בעצמכם ותצאו לשנת לימודים בבית הספר לקוסמים הוגוורטס. תפגשו דמויות מוכרות מההיסטוריה של הוגוורטס, תוכלו להשתתף בשיעורים, ללמוד כישופים ולחשים, להשתתף בקרבות קוסמים ואפילו לאמן חיות קסומות. את מפת העולם הפתוח תוכלו לחקור ברגל או על מטאטא מעופף, והיא לא מוגבלת רק להוגוורס. תוכלו לבקר גם בערים הקרובות ובאיזורים מתוך הספרים כמו היער האסור. ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 5, האקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

17 בפברואר: Wild Hearts

משחק אקשן-תפקידים של EA בעולם פנטזיה בהשראת יפן הפאודלית. הגיימפליי משלב מספר סגנונות ונראה שבנוסף לקרבות מול מפלצות ענק ממשחקים כמו Monster Hunter, השחקנים מקבלים גם יכולת בנייה למבנים שיעזרו להם במהלך הקרבות. בין אם מדובר בפלטפורמות שיעזרו לכם לתפוס גובה, או בין אם מדובר בקטפולטה שתסייע לכם להביס את היריב. ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 5, האקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

21 בפברואר: Like a Dragon: Ishin!

רימייק למשחק משנת 2014 ששוחרר במקור לפלייסטיישן 3 ו-4 וספין אוף של סדרת Yakuza האייקונית. לשחקנים יהיו מספר אפשרויות לחימה שונות: שימוש בקטאנה, כלי נשק, קרבות מגע, או שילוב של כל השלושה. הרימייק יתן שיפוץ כולל לכל המשחק ויציג אותו לראשונה לקהל המערבי. ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S, ולמחשב האישי.

21 בפברואר: Atomic Heart

כותר מסקרן במיוחד שנראה כמו שילוב של Bioshock, Fallout ו-STALKER. יכיל אלמנטים של אקשן-תפקידים ועלילת המשחק תציג מציאות מקבילה שבה ברית המועצות הביסה את גרמניה הנאצית באמצעות צבא רובוטים מתוחכם. ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

22 בפברואר: Horizon Call of the Mountain

כותר השקה של סוני לפלטפורמת המציאות מדומה החדשה שלה: ה-PS VR 2, שתשווק באותו היום. ב-Call of the Mountain השחקנים יגלמו את ריאס - לוחם ומורד משבט ה-Shadow Carja, ויפגשו דמויות מוכרות מתוך היקום של Horizon, כמו אלוי, גיבורת המשחקים. ישוחרר בלעדית לפלייסטיישן 5 ולפלטפורמת ה-PS VR 2.

24 בפברואר: Kirby's Return to Dream Land Deluxe

רימייק למשחק הפלטפורמה ששוחרר במקור לקונסולת ה-Wii בכיכובו של הגוש הורוד של נינטנדו. הגרסה החדשה תכיל יכולת חדשה, גרפיקה וארט סטייל שונה, ומצב משחק חדש. ישוחרר בלעדית לקונסולה הנינטנדו סוויץ'.

שווים אזכור...

Deliver Us Mars - לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S, ולמחשב האישי. ישוחרר ב-2 לפברואר.
Wanted: Dead - לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S, ולמחשב האישי. ישוחרר ב-14 בפברואר.
Company of Heroes 3 - למחשב האישי. ישוחרר ב-23 בפברואר.
Octopath Traveler II - לפלייסטיישן 4, ו-5, לנינטנדו סוויץ' ולמחשב האישי. ישוחחר ב-24 בפברואר.
גם המשחקים Fantavision 202X, Moss, Moss Book 2 ו-Zenith: The Last City יגיעו לפלייסטיישן 5 ולפלטפורמת ה-PS VR 2 ב-22 בפברואר.

מרץ: חודש עמוס לקראת הרגיעה

3 במרץ: The Last of Us Part I למחשב האישי

אם תהינו למה סוני טרחה לפתח רימייק למשחק בן פחות מעשור, אז התשובה שהיא כנראה מאוד רצתה את הכסף של שחקני המחשב, והרימייק הזה יועד בעיקר עבורם. סוני עד עכשיו ידועה בגרסאות מלוטשות ונהדרות גם ב-PC, ואנחנו מצפים שגם The Last of Us Part I יעמוד באותם סטנדרטים. את הביקורת שלנו לגרסת הפלייסטיישן 5 תוכלו לקרוא כאן, ואת הביקורות שלנו לשאר גרסאות ה-PC של ספיידרמן, מיילס מורלס, ו-God of War תוכלו לקרוא כאן. ישוחרר לפלטפורמות סטים ואפיק.

3 במרץ: Wo Long: Fallen Dynasty

ישר מבית היוצר של Nioh ו-Team Ninja מגיע כותר אקשן-תפקידים קשוח שיגרום למשחקי Souls להראות הרבה פחות מאיימים. המשחק מתקיים ביקום פנטזיה בתקופת שלוש הממלכות הסינית, ונגלם חייל חסר שם בקרבות נגד שדים ומפלצות מאיימות. בשונה מסדרת Nioh, השחקנים יוכלו לקפוץ, וזה יעניק מימד נוסף לחקירות המפה. ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S, ולמחשב האישי.

9 במרץ: Skull and Bones

אם יש משהו שיוביסופט יודעת לעשות מדהים, זה למחזר. מאז Assassin's Creed Black Flag שבו שחקנים התלהבו ממשחק הפיראטים שלה, ובמיוחד ממכניקת הקרבות הימיים על ספינות - יוביסופט דאגה למחזר את המכניקה הזו בכל משחק Assassin's Creed בערך. ואז הוכרז Skull and Bones, והיה קשה שלא לעשות את השוואה. אפילו יוביסופט הודתה שהפיתוח שלו התחיל בתור משחק המשך ל-Black Flag. אתם יודעים איך הסיסמא של יוביסופט הולכת: למה לחדש כשאפשר למחזר? ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 5, האקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

17 במרץ: Star Wars Jedi: Survivor

משחק ההמשך למשחק Fallen Order ביקום של מלחמת הכוכבים. העלילה תתקיים כחמש שנים לאחר סוף המשחק הקודם והשחקנים ישובו לגלם את הג'דיי קל קסטיס שמנסה לשרוד את מתקפות האימפריה הגלקטית לאחר שפקודה 66 יצאה לפועל, וקראה להשמיד את כל האבירי הג'דיי בגלקסיה. קרבות הלייט סייבר יהיו מגוונים מתמיד במשחק החדש ולרשות השחקנים יעמדו מספר סגנונות לחימה חדשים ושימוש רחב יותר בכוח. ישוחרר לפלייסטיישן 5, לאקס בוקס Series X\S, ולמחשב האישי.

24 במרץ: Resident Evil 4

לאחר ההצלחה של הרימייקים של Resident Evil 2 ו-3, עכשיו זה תורו של הכותר הרביעי בסדרה לקבל חידוש משלו שיתאים את המשחקיות לזמנים יותר מודרניים. השחקנים יגלמו את ליאון שנשלח לחפש את ביתו של נשיא ארה"ב, אשלי, שנחטפה על ידי כת בספרד. מדובר באחד המשחקים המשפיעים ביותר של שנות ה-2000 שהעניק השראה לעוד כל כך הרבה כותרים מוכרים, כמו Bioshock או אפילו The Last of Us. ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

שווים אזכור...

משחק האינדי Sifu יגיע סוף סוף לאקס בוקס ולפלטפורמת סטים במחשב במהלך החודש.
Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon ישוחרר לקונסולת הנינטנדו סוויץ' ב-17 במרץ.
Crime Boss: Rockay City ישוחרר למחשב האישי ב-28 במרץ.
גם הרימייק של System Shock, המשחק ששוחרר במקור בשנת 1994 ונחשב למהפכני ומשפיע בתקופתו, צפוי להגיע במהלך חודש מרץ. נכון לעכשיו ללא תאריך ספציפי. המשחק נמצא בפיתוח כבר מספר שנים וידע עליות ומורדות. בשלב מסוים אפילו הפיתוח נעצר, וחזר. ונעצר וחזר. וזה עוד לפני מגיפת הקורונה שלא עזרה לכל התהליך. הוא נדחה מספר פעמים לאורך השנים, ואנחנו מקווים שהמשחק ישוחרר בזמן (ובצורה ראויה) ללא דחיות נוספות.

אפריל: זמן להשלים משחקים מחודשים קודמים

28 באפריל: Dead Island 2

המשחק שנמצא בפיתוח כבר כמעט עשור, והחליף כבר מספר מפתחות שונות מאז שהחל את התהליך. קצת מדאיג, אבל אנחנו עדיין מקווים שההמשך לסדרת הזומבים האייקונית יספק את הסחורה. עלילת המשחק תתקיים הפעם בלוס אנג'לס וסן פרנסיסקו, והשחקנים יפגשו מבחר הרים של זומבים חדשים שיוכלו לרסס עם מבחר כלי נשק חדש. ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

וכמובן לא שכחנו

גרסאות הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן של Hogwarts Legacy ישוחררו ב-4 באפריל.
גם אוסף משחקי Mega Man Battle Network יגיעו למחשב, לנינטנדו סוויץ' ולפלייסטיישן 4 ב-14 באפריל.

מאי: החודש של זלדה ובטמן

12 במאי: The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

אולי המשחק הכי גדול ומצופה של נינטנדו השנה, וכנראה גם הכותר הגדול האחרון של קונסולת הנינטנדו סוויץ' הותיקה. נינטנדו שמרה על דממת אלחוט בכל הנוגע לפרויקט, ועלילת המשחק עוד לא ברורה לגמרי. הטריילרים מציגים מספר יכולות חדשות ומוזרות שהשחקנים יוכלו להשתמש בהם, ומעל מפת היירול קיימים איזורים חדשים בשמי המשחק שהשחקנים יוכלו לחקור. ישוחרר בלעדית לקונסולת הנינטנדו סוויץ'.

26 במאי: Suicide Squad: Kill the Justice League

משחק המשך לסדרת ארקהם של בטמן, ולשם שינוי אנחנו לא נגלם את איש העטלף (או השוליות שלו) אלא את יחידת המתאבדים. השחקנים יוכלו לשחק את הארלי קווין, דדשוט, קפטן בומרנג וקינג שארק שנשלחו לעיר מטרופוליס לעצור את ליגת הצדק שטופת המוח בידי החייזר ואויבו של סופרמן - ברייניאק. לפי המפתחת Rocksteady, נוכל לשחק את כל אחד מארבעת חברי הצוות ולהחליף בין כולם בכל רגע נתון. כמו כן אפשר לשחק בקמפיין העלילתי לבד או במצב קו-אופ של עד ארבעה שחקנים. זו תהיה גם הפעם האחרונה שבה קווין קונרוי המנוח ידובב את דמותו של בטמן. ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 5, האקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

יוני: שלושה מותגי ענק חוזרים בכותרי המשך

2 ביוני: Street Fighter 6

משחק המכות האייקוני הזה לא באמת צריך שיציגו אותו. הכותר החדש יכיל שלושה מצבי משחק עיקריים: Fighting Ground שיחשב למצב קרבות לוקאלי וברשת (בנוסף למצבי ארקייד). World Tour, שיחשב למצב הסינגל פלייר בו השחקנים יצרו את הדמות שלהם ויחקרו לראשונה בסדרה מפות עולם פתוח עם שלל פעילויות (וקרבות) שבכנות מאוד מזכירות את סדרת Yakuza. המצב השלישי והאחרון הוא ה-Battle Hub שיתפקד בתור לובי אונליין, אך עדיין לא נמסרו פרטים חדשים. ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

6 ביוני: Diablo IV

אחרי תקופה לא משהו בכלל של זעם, ביקורת מתמשכת ושערוריות נוראיות, בליזארד חוזרת אלינו בכוחות מחודשים (אנחנו מקווים) עם הכותר הרביעי בסדרת האקשן-תפקידים האלמותית. המשחק יציג כמה קלאסים שהכרנו כבר במשחקים הקודמים: ברברי, מכשף, דרואיד, רוג ונקרומנסר. המשחק יציג לראשונה עולם פתוח ואפשרויות להלחם נגד שחקנים אחרים (PVP) ברשת. וכמובן הכי חשוב: בליזארד הבטיחה שהמשחק לא ימכור "תיבות שלל". אך ורק סקינים שלא ישפיעו על חווית המשחק. תודה בליזארד. דיאבלו Immortal אחד כבר קיבלנו. ישוחרר למחשב האישי, ולקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, האקס בוקס וואן וה-Series X\S.

22 ביוני: Final Fantasy XVI

סדרת התפקידים האייקונית, המצליחה, והנמכרת ביותר חוזרת אלינו בכותר ה-16! המשחק יציג קרבות בסביבות פתוחות ורחבות ושימוש בקסמים נגד מפלצות ענק. השחקנים יגלמו את הנסיך קלייב רוספילד, במסע למצוא את אחיו האבוד בממלכת בוליסת'יאה, בזמן שהיא נתונה במלחמה עם ששת הממלכות השונות. ישוחרר בלעדית לקונסולת הפלייסטיישן 5.

שווה איזכור

משחק היריות RoboCop: Rogue City צפוי לצאת במהלך חודש יוני.

חום יולי-אוגוסט: נכון לעכשיו, יבש.

חודשי יולי-אוגוסט בקיץ ריקים. גרסת הנינטנדו סוויץ' של Hogwarts Legacy צפויה להשתחרר ב-25 ביולי.
Baldur's Gate III צפוי להשתחרר למחשב האישי במהלך חודש אוגוסט.

מה? כבר נגמר?

אז לא, לא בדיוק. אלו המשחקים הגדולים שעוד לא קיבלו תאריך מדוייק אבל אנחנו יודעים שהם אמורים להגיע אלינו במהלך השנה, ואנחנו רק מחכים להכרזה שתטען אחרת.

Spider-Man 2: סתיו 2023

אחד המשחקים הגדולים של סוני השנה צפוי להגיע אלינו בתקופת הסתיו. מעבר לונום שמופיע בטריילר אנחנו עוד לא יודעים יותר מידי, אבל האנטרנט משוכנע שנראה גם את קרייבן הצייד. מסתובבת גם שמועה שהעלילה תעקוב במקביל אחר שני הספיידרמנים, ונוכל להחליף בין פיטר פארקר למיילס מוראלס. גם במהלך הקרבות. הימור שלנו במערכת: נוכל לשחק גם את ונום, בדומה למשחק Ultimate Spider-Man מ-2005. במידה וצדקנו: זכרו איפה קראתם את זה לראשונה. במידה ולא? תשכחו מזה. ישוחרר בלעדית לקונסולת הפלייסטיישן 5.

EA FC Sports: ככל הנראה בספטמבר-אוקטובר

שימו רגע את הזעם והביקורת על EA ומכונת ההימורים וה-Pay-to-win- המשומנת שלה בצד. גם אם אתם לא חובבי כדורגל (מודה. אני לא) אי אפשר שלא להסתקרן ממה ש-EA תביא בשנה הבאה עכשיו שהיא ופיפ"א נפרדות. EA FC Sports הולך להיות המשחק הראשון של ענקית הגיימינג ללא הרישיון של ארגון הכדורגל, וזה מצב מסקרן פיצוצים. ההנהלה ב-EA כבר הכריזה שפיפ"א "כבלו את הידיים שלהם" מבחינת חידושים ודרכי שיווק, וכבר החלו לצוץ שמועות שהמשחק יהפוך השנה לחינמי. לא הכי ריאלי, אבל מותר לקוות. ישוחרר ככל הנראה כרגיל: למחשב האישי, לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, האקס בוקס וואן וה-Series X\S.

EA FC Sports. EA, אתר רשמי
EA FC Sports/אתר רשמי, EA

Alan Wake 2

חברת Remedy הנהדרת חוזרת עם כותר המשך למשחק האימה שלהם משנת 2010. לפי סאם לייק (נשיא החברה, יוצר המשחקים, ודמותו של מקס פיין במשחק הראשון בכבודו ובעצמו) המשחק יחשב בז'אנר ההישרדות-אימה בניגוד למשחק הראשון, שהכיל יותר אלמנטים של אקשן-אימה. ישוחרר לפלייסטיישן 5, לאקס בוקס Series X\S, ולמחשב האישי בפלטפורמת אפיק בלבד.

Armored Core VI: Fires of Rubicon

המשחק החדש של FromSoftware שנחשב במהלך טקס פרסי הגיימינג האחרון ויתמקד בקרבות Mech ענקיים. למרות ז'אנר המשחקים שהמפתחת ידועה בהם, היוצר היטדקה מיאזקי הבטיח שלא מדובר "בעוד משחק Souls אבל עם רובוטים". ישוחרר למחשב האישי, ולקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, האקס בוקס וואן וה-Series X\S.

Assassin's Creed Mirage

יוביסופט חוזרת עם כותר חדש בסדרה והפעם העלילה תתמקד בדמותו של באסים, גנב מבגדד שהופך למתנקש קטלני. ביוביסופט טוענים שהפיקו את הלקחים מהכותרים של השנים האחרונות כמו Odyssey או Valhalla והבטיחו שיחזירו את הסדרה למקורות שלה. ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן ו-Series X\S, ולמחשב האישי.

Forza Motorsport

המשחק השמיני בסדרת Forza, וממש כמו עם Horizon אנחנו נחשפים לגרפיקה מטורפת ועוצרת נשימה שסוחטת את היכולות של ה-Series X עד לקצה. המפתחים טוענים שמדובר במשחק המירוצים הכי מתקדם שישתמש בטכנולגיית Ray Tracing בזמן אמת. המשחק נחשף בקיץ האחרון וקיבלנו הצצה למשחקיות מרשימה במיוחד שצולמה בשוט אחד. שם נחשפנו לשינוי מזג האוויר בזמן האמת, ההישתקפויות המרהיבות על הרכבים או על המראות, ועל מערכת הנזק היחודית והמפורטת לכלי הרכב. ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות האקס בוקס Series X\S.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

משחק היריות-הישרדות-אימה האוקראיני שמציג לנו מציאות אלטרנטיבית בה צ'רנוביל 2 התרחש, ומתוך שאריות האסון קמו מוטאנטים ויצורים ביולוגיים מחרידים אחרים. אתם תיכנסו לנעליו של Stalker - שידועים בתור נוודים שחוקרים את שאריות איזור הקרינה ומה שנשאר מהעולם. המשחק היה אמור להגיע אלינו עוד בשנת 2022, אבל ספג דחייה להשנה בגלל המלחמה של רוסיה על אוקראינה. ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות האקס בוקס Series X\S.

Redfall

משחק חדש מבית Arkane בו נילחם מול ערפדים טמציג קמפיין עלילתי שאפשר לשחק סולו או קו-אופ עם עוד שלושה שחקנים, כשלכל אחת מהדמויות שתבחרו קיימות יכולות מיוחדות. Arkane אחראית על כמה ממשחקי היריות המהנים ביותר בשנים האחרונות (Deathloop, Prey, סדרת Dishoronred) ויש לנו הרבה ציפייה ממנו. ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות האקס בוקס Series X\S.

Starfield

תאהבו או תשנאו את בת'סדה, אי אפשר להתעלם כשטום האוורד מבטיח "פולאאוט וסקיירים אבל בחלל", וזה אולי המשחק שהמעריצים של בת'סדה הכי מצפים לו. אולי אחרי Elders Scrolls 6. ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות האקס בוקס Series X\S.

אחרונים חביבים...

Avatar: Frontiers of Pandora (יכול לגלוש גם ל-2024) ישוחרר למחשב האישי, לפלייסטיישן 5 ולאקס בוקס Series X\S.
Tekken 8 (סוף 2023, יכול לגלוש גם ל-2024) ישוחרר למחשב האישי, לפלייסטיישן 5 ולאקס בוקס Series X\S.
Flintlock: The Siege of Dawn ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.
באטלפילד למובייל
Ark 2 ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות האקס בוקס Series X\S.
Pikmin 4 ישוחרר לנינטנדו סוויץ'
Hollow Knight: Silksong ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S, לנינטנדו סוויץ' ולמחשב האישי.
Crash Team Rumble לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5 ולאקס בוקס Series X\S.
Aliens: Dark Descent ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.
Exoprimal ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.
Mortal Kombat: Onslaught למובייל
Moving Out 2 לקונסולות הפלייסטיישן 4, אקס בוקס וואן, נינטנדו סוויץ' ולמחשב האישי.
Payday 3 למחשב האישי
Returnal למחשב האישי
Minecraft Legends ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S, לנינטנדו סוויץ' ולמחשב האישי.
רימייק ל-Lollipop Chainsaw

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully