וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליזארד תכריז על ההרחבה החדשה של WOW בשבוע הבא

יואב סוכן, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 17:14

שריינו ביומנים את ה-19.4

שחקני World of Warcraft שממתינים להרחבה חדשה לא צריכים לחכות יותר: שריינו ביומנים את יום שלישי ה-19.4 בשעה 19:00 וצפו בהכרזה שתשודר ביוטיוב ובטוויץ' ויספק לנו פרטים חדשים על ההרחבה הקרובה של משחק ה-MMORPG הותיק והפופולארי שממשיך לשמור על קהילת שחקנים אדוקה.

ההכרזה על האירוע נעשתה באתר הרשמי של WOW שם נכתב: "עולם המשחק של World of Warcraft הצית את דמיונם של שחקנים רבים באמצעות סיפור עשיר ועולמות נרחבים דרך הרחבת Shadowlands"

החל מהמעמקים חסרי התקווה של Maw ועד לצוקים של Zereth Mortis, ההרחבה האחרונה סיפקה עולם שאיתגר את הגיבורים להתעמת עם הכוחות המאיימים להפר את האיזון הקוסמי בין חיים ומוות.

"כעת הסיפור ב-Shadowlands מגיע לסופו והגיע הזמן לקבל הצצה למה שצפוי הלאה עבור גיבורי אזרות'".

התוכן הנוכחי של המשחק - Shadowlands שבר שיאים עם ההשקה, אך מהר מאוד דעך ואיבד כמות שחקנים לא מבוטלת למשחקים המתחרים - FF14, Guild Wars ואפילו Lost Ark. נדמה שבליזארד חתכה לא מעט מהתוכן שלה, בין אם בגלל הקורונה או הטלטלות שהחברה עוברת, והיה מדובר באחת ההרחבות עם הכי מעט תוכן מאז Warlords of Draenor. בנוסף על הגיימפליי, סיפור עולם המשחק איכזב לא מעט שחקנים שהתלוננו על רמת כתיבה ירודה ולכאורה לא קוהרנטית, או בקצרה - הסיפור לא היה טוב.

נכון לעכשיו בליזארד שומרת על דממת אלחוט בכל הנוגע לאירוע ואילו פרטים תחשוף, אך אתר המעריצים WOWHEAD שכבר דאג לסרוק את קבצי המקור והאתר הרשמי של המשחק הגיעו למסקנה כי ההרחבה החדשה ככל הנראה תיקרא Dragonflight, אך עדיין יש ספק ושכן בליזארד עובדת על כמה משחקים במקביל ביקום של WOW הכולל גם את Hearthstone ופרויקטים נוספים שבפיתוח, כך שיתכן שהקבצים והאיזכורים הללו מתייחסים למשחק אחר.

את כל התשובות נקבל ביום שלישי הקרוב.

World of Warcraft נחשב לאחד ממשחקי ה-MMORPG (משחק תפקידים המוני ברשת, Massively multiplayer online role-playing game) הותיקים ביותר בתעשייה והוא זוכה להרחבות חדשות בכל שנתיים, כאשר האחרונה הייתה כאמור Shadowlands ששוחררה בשנת 2020.

World of Warcraft: Shadowlands. blizzard, אתר רשמי
מתוך ההרחבה Shadowlands/אתר רשמי, blizzard

עד היום בליזארד הכריזה על ההרחבות החדשות של WOW באירועי בליזקון השנתיים, אך במשך השנתיים האחרונות החברה ביטלה את הכנסים הללו עקב מגפת הקורונה והצרות המשפטיות שנכנסה אליהן עם האשמות ותביעה על הטרדות מיניות ועידוד סביבת עבודה רעילה.

רק בינואר האחרון רכשה חברת מיקרוסופט את חברת אקטיוויז'ן-בליזארד תמורת 68.7 מיליארד דולר, ושבוע לאחר מכן הכריזה החברה על כותר הישרדות חדש ואפילו על משחק מובייל חדש ביקום של Warcraft. נראה שהחיים מתחילים לחזור לבליזארד לאט לאט, ובתקווה החברה תצליח לגאול את השם הרע שנדבק לה בתעשייה בשנים האחרונות לאחר על התקריות המבישות שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully