וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליזארד עובדת על משחק Warcraft למובייל

מערכת ערוץ הגיימינג

4.2.2022 / 13:16

ישוחרר במהלך שנת 2022 ביחד עם תכנים נוספים ל-Word of Warcraft ו-Hearthstone

Warcraft. blizzard, אתר רשמי
Warcraft/אתר רשמי, blizzard

לקראת סוף החודש שעבר (ינואר) קיבלנו את הידיעה שחברת בליזארד עובדת על משחק הישרדות חדש שיתקיים ביקום פנטזיה-מדע בדיוני חדש, ועכשיו אנחנו מקבלים את הידיעה שהחברה מתכננת לשחרר גם משחק חדש שמתקיים ביקום של Warcraft - והפעם למובייל.

החשיפה הזו מגיעה אלינו באמצעות הדו"חות הרבעוניים של החברה, שם נכתב כי בליזארד מתכננת "תוכן חדש של וורקראפט עבור שחקני המובייל במהלך שנת 2022" בנוסף לתכנים חדשים במשחקי HearthSton ו-World Of Warcraft.

נכון לעכשיו הנוכחות הגדולה ביותר של בליזארד בעולם המובייל מתבטאת במשחק הקלפים Hearthstone, שמבוסס על דמויות מיקום Warcraft. המשחק שוחרר בשנת 2014 למכשירי ה-iOS והאנדרואיד ונחשב להצלחה אדירה בקרב שחקני בליזארד, ומחזיק בקהילת שחקנים מבוססת ופורייה - גם בארץ, למקרה שתהיתם.

זו תהיה הפעם הראשונה שבליזארד מנסה להביא את המותג הותיק בן ה-25 שנים שלה למובייל, אך לא תהיה הפעם הראשונה שבה הכריזו על גרסה ניידת של משחק פופולארי. בכנס BlizzCon 2018 הוכרזה גרסת מובייל של Diablo רק בשביל להתקל בקריאות בוז לבמה ובביקורת קשה מצד המעריצים - שקיוו לקבל כותר רביעי בסדרה.

המשחקים הבאים שהשחקנים מצפים מבליזארד לשחרר הם Overwatch 2 ו-Diablo 4, אך החברה דחתה אותם למועד לא ידוע על מנת "לתת לתהליך הפיתוח להגיע לפוטנציאל המקסימלי שלו", וכמובן משחק ההישרדות שלה שהוכרז בשבועות האחרונים.

מדובר בהכרזה מפתיעה נוספת שהגיעה אלינו ממש מספר שבועות לאחר שחברת מיקרוסופט רכשה את אקטיוויז'ן-בליזארד תמורת 68.7 מיליארד דולר, ולאחר תקופה ארוכה של פרשות של התעמרות בעובדים, אפליה על רקע מגדרי, תביעות מצד עובדות החברה על הטרדות מיניות וטיוח מצד הבכירים, ביניהם מנכ"ל החברה - בובי קוטיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
Blizzard Survival Game. blizzard, אתר רשמי
משחק ההישרדות עליו הכריזה בליזארד לפני כמספר שבועות/אתר רשמי, blizzard

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully