וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: בליזארד מכריזה על משחק הישרדות חדש

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 22:03

ענקית המשחקים מכריזה על כותר שיתקיים "ביקום חדש", ויציג את הקניין הרוחני הראשון שלה מאז ששחררה את Overwatch בשנת 2016

Blizzard Survival Game. blizzard, אתר רשמי
Blizzard Survival Game/אתר רשמי, blizzard

ענקית המשחקים בליזארד, שאחראית על כותרים פופולאריים רבים כמו World of Warcraft, Diablo ו-Overwatch מכריזה בטוויטר כי בחברה עובדים על משחק הישרדות חדש שעדיין ללא קיבל שם, ויתקיים בעולם פנטזיה-מדע בדיוני חדש.

ההכרזה נעשתה באמצעות מודעת דרושים שפרסמה בליזארד בטוויטר הרשמי שלה בחיפוש אחר מפתחים לפרוייקט החדש: "בליזארד מתחילה מסע חדש. אנו יוצאים למסע ביקום חדש, מותג חדש שיציג משחק הישרדות עבור המחשב והקונסולות. מקום בו גיבורים יפגשו, סיפורים רבים יסופרו, ומכיל הרפתקאות רבות. עולם שלם של אפשרויות שרק מחכה שיחקרו אותו".

Blizzard Survival Game. blizzard, אתר רשמי
Blizzard Survival Game/אתר רשמי, blizzard

תאריך ההשקה טרם נחשף ולמעשה מעבר לפסקה הזו ושני ציורי ארט שנחשפו טרם נחשפו פרטים נוספים, אך נראה שהפרוייקט בתהליכים מתקדמים מכיוון ומספר דקות לאחר פרסום הפוסט בטוויטר, הגיב מייק יבררה, מנהל החברה, וצייץ כי שיחק כבר מספר שעות בפרוייקט החדש ושהם מתרגשים להציג את העולם החדש לשחקנים.

המשחק החדש והמסתורי למעשה יהיה המשחק הראשון בסדרה חדשה שתציג קניין רוחני חדש מאז שבליזארד שיחררה את Overwatch בשנת 2016, ונראה שבחברה מעוניינים להתנסות בז'אנר ההישרדות, כך שאולי ניתן לצפות לחוויה כמו DayZ או Rust.

המשחקים הבאים שהשחקנים מצפים מבליזארד לשחרר הם Overwatch 2 ו-Diablo 4, אך החברה דחתה אותם למועד לא ידוע על מנת "לתת לתהליך הפיתוח להגיע לפוטנציאל המקסימלי שלו".

ההכרזה המפתיעה מגיעה שבוע לאחר שחברת מיקרוסופט רכשה את אקטיוויז'ן-בליזארד תמורת 68.7 מיליארד דולר, ולאחר תקופה ארוכה של פרשות של התעמרות בעובדים, אפליה על רקע מגדרי, תביעות מצד עובדות החברה על הטרדות מיניות וטיוח מצד הבכירים, ביניהם מנכ"ל החברה - בובי קוטיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully