וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת בליזארד דוחה את Diablo 4 ו-Overwatch 2

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 19:50

שניים מהכותרים המצופים ביותר בתעשייה סופגים דחייה נוספת למועד מאוחר יותר ממה שציפינו: "זקוקים לעוד זמן פיתוח על מנת להגיע לפוטנציאל המקסימלי שלהם"

Overwatch 2. blizzard, אתר רשמי
Overwatch 2/אתר רשמי, blizzard

תקופה לא קלה בכלל עוברת על חברת בליזארד: מפתחת המשחקים שחררה הצהרה במהלך שיחת ועידה של ההנהלה כי היא דוחה את השחרור של שניים ממשחקי ההמשך המצופים ביותר שלה? - Diablo 4 ו-Overwatch 2. בחברה כבר הודיעו בעבר כי המשחקים לא ישוחררו במהלך שנת 2021 ולא ציינו תאריך ספציפי, אבל כעת נראה שהם ידחו יותר ממה שתוכנן במקור.

זו ההצהרה שנמסרה על ידי נשיא החברה הנוכחי, מייק יבררה: "בזמן שכמות עצומה של תוכן מתוכננת להיחשף בשנה הבאה, אנחנו בינתיים דוחים את ההשקה של Overwatch 2 ו-Diablo 4 מהמועד המקורי שחזינו. חלק מהתוכן שאנו מתכננים זקוק לעוד זמן פיתוח כדי להגיע לפוטנציאל המקסימלי שלו".

"אלו שניים מהכותרים הכי מצופים בתעשייה והמפתחים שלנו עבדו קשה ובמרץ על מנת לעמוד ביעדים, ואנו מאמינים שהצוותים שלנו זקוקים לעוד זמן כדי שיוכלו להשלים את ההפקה ולהגדיל את המשאבים היצירתיים כדי שיוכלו לתמוך במשחקים גם לאחר ההשקה. זה יבטיח שהכותרים הללו ישמחו את קהילת המשחק והם יוכלו לשחק בהם במשך שנים רבות בעתיד".

Diablo IV ו-Overwatch 2 נדחים

Diablo 4. blizzard, אתר רשמי
Diablo 4/אתר רשמי, blizzard

גם Diablo 4 וגם Overwatch 2 הוכרזו לראשונה בכנס Blizzcon 2019 ובקהילה ציפו לקבל לפחות את אחד מהמשחקים (אם לא את שניהם) כבר במהלך השנה הנוכחית, אך בשיחת הועידה נמסר כי הם לא צפויים להשתחרר עד שנת 2023 לפחות. מייק יבררה ציין במהלך הועידה כי הדחיות מתבצעות בעקבות השינויים בהנהלה שהתקיימו בחודשים האחרונים בחברה.

רק בשבוע שעבר ביטלה בליזארד את כנס Blizzcon השנתי, החלטה שלא הפתיעה יותר מידי את התעשייה. בליזארד עומדת בפני טלטלות לא פשוטות במהלך התקופה האחרונה, גם מבחינה תדמיתית וגם מבחינה משפטית, והשינויים בהנהלה נעשו מכיוון ובמהלך החודשים האחרונים התפוצצה פרשה בה נחשפה היחס המזעזע של בכירים בחברה המעודדים תרבות ואווירה קבועה של הטרדות מיניות, אפליה על רקע מגדרי ושלל התנהגויות לא הולמות עבור נשים - מה שמשאיר את החברה להתמודד עם לא מעט תביעות משפטיות ונזק תדמיתי עצום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully