וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני ומיקרוסופט חתמו על הסכם: קול אוף דיוטי יישאר זמין גם בפלייסטיישן

מתן בנישי

17.7.2023 / 9:24

פסיקת בית המשפט דחקה את סוני לפינה, והיא חתמה על החוזה שמיקרוסופט כבר הציעה לה בעבר, ושיבטיח שסדרת קול אוף דיוטי תישאר זמינה בפלייסטיישן למשך העשור הקרוב

Call of Duty Season 4/Activision

פיל ספנסר, המנכ"ל של אקס בוקס, מאשר שמיקרוסופט וסוני חתמו על הסכם שידאג שקול אוף דיוטי יישאר זמין על קונסולות הפלייסטיישן לאחר שהמיזוג עם אקטיוויז'ן-בליזארד-קינג יכנס לתוקף. ספנסר אישר את ההסכם ברשתות החברתיות והוסיף "אנו מצפים לעתיד שבו לשחקנים מכל העולם תהיה בחירה

ההסכם נחתם לאחר שבשבוע בית המשפט פסק לטובת מיקרוסופט בתביעת ההגבלים העסקית שהגישה ועדת המסחר הפדרלית בארה"ב במטרה לבלום את רכישת הענק של אקטיוויז'ן-בליזארד-קינג. הפסיקה בתביעה גרמה גם לרשות לתחרות ומסחר באנגליה לחזור בה מעמדתה, וכעת מיקרוסופט יכולה להשלים את הרכישה.

הרגולטורים ניסו למנוע את הרכישה בטענה שאישורה עלול לגרור למצב שבו מיקרוסופט תהפוך כותרים כמו קול אוף דיוטי לבלעדיים עבור קונסולת האקס בוקס, ולפגיעה בתחרות בשוק. מיקרוסופט מצידה ניסתה לשכנע את הרגולטורים שהיא לא מעוניינת בבלעדיות, והתחייבה בחודשים האחרונים על הסכמים עם מספר שירותי סטרימינג בענן.

שירותי ענן כמו אנבידיה, Boosteroid ונינטנדו חתמו על הסכם שיבטיח שסדרת קול אוף דיוטי תהיה זמינה למשך העשור הקרוב על הפלטפורמות שלהן, ואפילו ועל קונסולת הנינטנדו סוויץ'. למרות שסוני סירבה להצעה במהלך חודשי התביעה הראשונים, הפרסום של ספנסר מראה שפסיקת בית המשפט בשבוע האחרון גרמה לה לחזור בה מעמדתה.

למרות שוועדת המסחר הפדרלית החליטה לנסות לערער על החלטת בית המשפט, כל הסימנים מעידים שדבר לא יעצור כעת את מיקרוסופט והיא ככל הנראה הולכת להיות הבעלים החדשים של אקטיוויז'ן-בליזארד-קינג. בית המשפט פסק שבמיקרוסופט מעולם לא דנו בשיחות פרטיות או פומביות באפשרות להפוך כותרים של אקטיוויז'ן-בליזארד (כמו קול אוף דיוטי) לבלעדיים.

מיקרוסופט כבר חשפה אתה התכניות שלה להשיק בעתיד הקרוב חנות מובייל דיגיטלית שתתחרה באפל וגוגל, ולא אחת הצהירו שדווקא קינג, שמחזיקה בבעלותה כותרי ענק במובייל כמו קאנדי קראש, היא השיקול העיקרי ברכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully