וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסימס 5 יהיה חינמי ויאמץ מודל של תוכן מבוסס משתמשים בתשלום

מתן בנישי

2.7.2023 / 15:22

הכותר החדש בסדרה הנוסטלגית הולך בדרכם של משחקים כמו פורטנייט: יהפוך לחינמי ויסתמך על מכירות תוכן שנוצר על ידי המשתמשים ומונטיזציה

The Sims/EA

באוקטובר האחרון הוכרז שחבילת הבסיס של סימס 4 הופכת לחינמית (כשכל שאר ההרחבות בתשלום) ונראה שהמשחק החדש הולך באותה הדרך. לפי מודעת דרושים שפורסמה באתר הרשמי של EA (ומאז הוסרה) זה בהחלט המצב.

המשרה פורסמה מטעם מחלקת השיווק והמונטיזציה בפורטל של EA עבור פרוייקט רנה (Rene, שם הקוד שסימס 5 קיבל), וחלק מתחומי האחריות של התפקיד היו "לפקח על ה-UGC (תוכן-מבוסס-משתמשים, User Generated Content) ועל המחירים בשוק הדיגיטלי במשחק החינמי". Free to enter game היה הציטוט המדויק.

אפשר לנחש כבר מעכשיו שהסימס 5 יהיה חינמי ושהוא ימשיך להסתמך על מכירות של חבילות הרחבה (DLC). בנוסף, הוא יאמץ מודל שהרבה משחקים כבר מאמצים בימינו: תוכן שנוצר על ידי קהילת המשחק עצמה. רק לשם ההשוואה, אפיק כבר חשפה את התכניות השאפתניות שלה ל-UGC בעתיד עם פורטנייט.

סדרת סימס ידועה בקהילת המשחק האדוקה והפורייה שלה, ועל התמיכה הנרחבת שלה במודים ותוכן מבוסס משתמשים. באוקטובר האחרון אוברוולף הישראלית הכריזה על שיתוף פעולה עם סימס ועל ניהול מערך המודים שלה באמצעות פלטפורמת Curseforge.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully