וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימס משתף פעולה עם אוברוולף הישראלית, והופך למשחק חינמי

ענבר ארוסי

19.10.2022 / 19:40

חברת הגיימינג הישראלית תנהל את מערך המודים של משחק הסימולציה הפופולארי, ההכרזה על חבילות ההרחבה והשינוי במודל, והצצה לקראת המשחק החמישי והקרוס פלטפורם שמצפה לנו. סיכום האירוע

אתמול בערב, חברות EA ו-Maxis (המפתחים של סימס) קיימו שידור חגיגי בו חשפו מספר הכרזות מעניינות: שיתוף פעולה עם ענקית הגיימינג הישראלית אוברוולף, הצצה ראשונה ל"דור הבא של סימס" (או סימס 5 אם תרצו) וכל מה שמצפה לנו עם המותג בעתיד. אז מה היה לנו?

חבילות הרחבה חדשות, וסימס 4 שהופך למשחק חינמי

השידור החל בהכרזה החגיגית שחבילת הבסיס של הסימס 4 הופכת לחינמית. לתמיד. בעצם מהרגע שבו השידור הסתיים ניתן להוריד אותו בקלות וללא עלות בכל הפלטפורמות , גם במחשב וגם בקונסולות. זה מעניק הזדמנות לכל מי שרצה לשחק (אבל לא רצה להשקיע כלכלית) לחוות את המשחק. וכמובן ליהנות ממנו, להתמכר אליו, ולהשקיע את כל הכסף שאין לו בחבילות הרחבה (מודה באשמה).

The Sims. Maxim, EA, אתר רשמי
The Sims/אתר רשמי, Maxim, EA
The Sims. Maxim, EA, אתר רשמי
The Sims/אתר רשמי, Maxim, EA

מיד לאחר מכן הוכרזו שתי חבילות הרחבה חדשות לסימס 4 שיגיעו בעתיד. המפתחים הכריזו גם על עוד חבילות קיט קטנות ותוכן ועדכונים שיגיעו למשחק. אחד השינויים המשמעותיים למשחק הגיע מיד לאחר מכן, כשהמפתחים הכריזו על שינוי לתינוקות במשחק. נכון לעכשיו התינוקות במשחק מתפקדים בתור "חפץ שבוכה בעריסה", ולאחר העדכון הם יתחילו לזחול ולקבל יותר "אישיות" מאשר להיות "חפץ שבוכה בעריסה". הכרזה שקהילת השחקנים בהחלט מרוצים ממנה. זה מראה לנו שהמשחק עוד חי ובועט, וסימס 4 כאן כדי להשאר. אחרת לא היו משקיעים כל כך הרבה משאבים בהמשך הפיתוח שלו.

The Sims. Maxim, EA, אתר רשמי
The Sims/אתר רשמי, Maxim, EA
The Sims 4. Maxim, EA, אתר רשמי
The Sims 4/אתר רשמי, Maxim, EA

Overwolf הישראלית תנהל את מערך המודים של הסימס

השידור המשיך, והמפתחת Maxim הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם לא אחרת מאשר חברת Overwolf הישראלית. המטרה היא לפתח פלטפורמה בטוחה, נגישה ונוחה ליוצרי המודרים ולשחקנים שרוצים להוריד מודים בלי סיבוכים. קהילת המודים של סימס פורייה ומאפשרת לא מעט דרכים לשדג את חווית המשחק, ומעכשיו שחקנים יוכלו להתחיל להוריד מודים דרך פלטפורמת Curseforge של אוברוולף. היא תאפשר לאתר מודים בקלות, תמצא ותמחק בצורה אוטומטית מודים שבורים או משוכפלים, ותנהל גם עדכונים של מודים קיימים. מה שנקרא - הללויה!

The Sims Overwolf. Overwolf, אתר רשמי
The Sims Overwolf/אתר רשמי, Overwolf

ואחרון... הצצה לדור הבא של סימס

לסימס 5, או "פרוייקט רנה (Rene)" כמו שקראו לו בשידור, יקח עוד זמן עד שימצא את עצמו בספריית המשחקים הפרטית שלנו. אבל אושר שהוא בפיתוח באופן רשמי. קיבלנו הצצה מאוד מוקדמת למצב הבנייה החדש במשחק, וראינו לא מעט אפשרויות התאמה אישיות שחוזרות מתוך סימס 3, ונעלמו במהלך סימס 4. בתור שחקנית מושבעת, מדובר בצעד מבורך.

הכרזה מרעישה נוספת היא שהמפתחים ב-Maxis הראו לנו שהמשחק רץ גם על מסך מחשב וגם על טלפון נייד, מה שנותן לנו רמז די גדול על קרוס פלטפורם כבר במשחק הבא. ההכרזה עשויה לשמח לא מעט אנשים, אבל אני מעט חוששת. במקום שהמשחק החדש בסדרה יאמץ את כוח העיבוד והגרפיקה של ה-PC והקונסולות, נראה שבחברה מעדיפים לאמץ גרסה שתוכל לרוץ על כל הפלטפורמות במקביך, ובהחלט מדובר בחדשות מעט מאכזבות למי שציפה לקפיצת מדרגה בסימס 5. אבל לא נשפוט את המשחק לפני שהוא שוחרר, ואנחנו נמשיך לחכות לפרטים חדשים. סימולציה נעימה לכולם.

The Sims 4. Maxim, EA, אתר רשמי
The Sims 4/אתר רשמי, Maxim, EA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully