וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטאוורס, פורטנייט ואנריל 5: התכניות של אפיק גיימס לעתיד

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 14:42

מפיצת המשחקים חושפת את כל השיפורים הטכנולוגיים למנוע המשחק ומצב יצירה משופר לבאטל רויאל הפופולארי שלה. ואיך כל זה הולך להשתלב ביחד ולעצב את העתיד של התעשייה?

צפו בטריילר שמציג את כל המשחקים שיפותחו במנוע אנריל 5

State of Unreal/Epic Games

אתמול בערב (רביעי) חברת אפיק גיימס קיימה שידור שבו היא פירטה על כל העדכונים למנוע המשחק הביתי שלה - אנריל 5.2. הוא כלל תצוגת יכולות מרשימה ומספר דמואים טכונלוגיים, טריילרים למשחקים שנבנו באותו מנוע כמו (Senua's Saga: Hellblade II, Judas ועוד רבים וגדולים) ואת מצב ה-Creative החדש של פורטנייט שמבצע אינטגרציה מלאה עם אנריל 5.2 והיכולות השונות שלו.

מנכ"ל אפיק גיימס, טים סוויני פתח את הערב במחשבות על העתיד. הוא פירט על קונספט "המטאוורס הפתוח" - סביבת בנייה אינטראקטיבית שכוללת גם שחקנים ומשתמשים אחרים. הדמו שהוצג מראה איך המשתמשים נעזרים באנריל 5.2 בשביל לבנות מבנים וירטואלים בקלילות ובמהירות בשטח הווירטואלי. כבר פירטנו בעבר איך משחק הבאטל רויאל כבר מזמן הפך למטאוורס חי ובועט שלהרבה ענקיות בשוק ששואפות להגיע לנקודה הזו יש מה ללמוד ממנו. לטענת סוויני, החזון הזה יתגשם כבר בעשור הבא.

צפו בשידור המלא>>>

אנימציות הפנים של הדור הבא

טכנולוגיית אנימציות הפנים של אנריל 5.2, Metahuman, קיבלה שדרוג וכעת היא מאפשר למשתמשים לצלם באמצעות הטלפון הנייד שלהם סרטון פנים ולקבל תוצאה דיגיטלית בדמותכם שמנוע המשחק של הדור הבא ירנדר עבורכם.

בשביל להמשיך את תצוגת היכולות המרשימה, עלה לבמה השחקנית מלינה יורגן, שמשחקת את סנואה בסדרת משחקי Hellblade. היא הדגימה כיצד טכנולוגיית לכידת הפנים והאנימציות מסייעות ל-Ninja Theory לפתח את משחק ההמשך הקרוב. אמנם לא מדובר בטריילר חדש למשחק המצופה, ואנחנו ממתינים בסבלנות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

פורטנייט משתדרג והופך ליותר שאפתני

עד היום פורטנייט הכיל מצב יצירה (Creative Mode) פופולארי שבו שחקנים יכולים להשתמש בכל הנכסים (Assests) שזמינים במשחק. בין אם מדובר באנימציות, מודלים של דמויות, קבצי סאונד, אפקטים, או כל "נכס" אחר של המשחק - השחקנים יכלו להשתמש בו בשביל ליצור חווית משחק אישית משלהם לתוך פורטנייט. סוויני הציג במהלך הערב את מצב היצירה 2.0 החדש, שהולך להתאחד עם היכולות של מנוע אנריל 5.2.

מה זה אומר? שהשחקנים לא יהיו מוגבלים יותר אל ספריית הקבצים של פורטנייט לבדה, והם יוכלו להשתמש בכל נכס שנתמך במנוע אנריל 5.2. זה אומר ששחקנים יוכלו לספק תוצאות הרבה יותר מרשימות שכבר לא מוגבלת לגרפיקה המצוירת של פורטנייט - אל תוך המשחק עצמו. והם יוכלו לשתף את התוצאות שלהם עם שחקנים אחרים ברשת.

זה אומר שגם טכנולוגיית אנימציות הפנים שנחשפה תהיה זמינה בתוך פורטנייט עצמו. הצעד הזה יאפשר למשחק הבאטל רויאל להפוך ל"מערכת אקולוגית", שבה שחקנים יוצרים תוכן ומציעים אותו למכירה בחנות הדיגיטלית של אפיק גיימס. כמובן שכל זה הולך להתקשר גם אל המטאוורס שאפיק בונה. ולפי סוויני, המשתמשים והמפתחים הם צעד מפתח בחזון הזה.

אפיק ממשיכה את הצעדים שלה ופותחת את אנריל עבור כלל המשתמשים שמעוניינים ליצור תוכן ולפתח משחקים. היא ממשיכה להסיר בדור הנוכחי את כל החסמים והופכת את הגישה והפיתוח להרבה יותר קלים עבור משתמשים מתחילים.

בין אם מדובר במקרה או בצעד מתוכנן, אתמול בערב חברת Valve חשפה את קאונטר סטרייק 2, שנבנה במנוע המשחק הביתי משלה, Source 2. עד היום גם Valve איפשרה לשחקנים ליצור מודים ומשחקים באמצעות Source ולפרסם אותו בפלטפורמת Steam, ואתמול בערב הוכרז שכלי העריכה והפיתוח של Source 2 בקאונטר סטרייק 2 יהפכו לזמינים גם הם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully