וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו, זה אמיתי: קאונטר סטרייק 2 יוצא לדרך

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 19:15

השמועות היו נכונות. Valve מכריזה על גרסה חדשה של משחק היריות הקבוצתי שלה ועל שלבי בדיקות מוקדמים. אלו השינויים שצפויים

Counter Strike 2/Valve

בתחילת החודש נחשף שחברת Valve עובדת על משחק המשך למשחק היריות הקבוצתי הותיק והפופולארי שלה - קאונטר סטרייק 2. כעת זה הופך לרשמי והמשחק מקבל שלב טסטים מוקדמים עבור מספר שחקנים מוגבל. ההשקה הגדולה? כבר בקיץ הקרוב.

ב-Valve בחרו את השחקנים לפי מספר תנאים שהיו חשובים לצוות הפיתוח: אמינות חשבון הסטים שלהם או זמני המשחק שלהם בקאונטר סטרייק. חשוב לציין שיהיה מדובר בעדכון חינמי למשחק, ושחקנים יוכלו לשמור את כל הסקינים והאייטמים שברשותם כשהוא ישוחרר בסופו של דבר. הם כולם יזכו ליהנות מהשדרוגים הגרפיים החדשים.

Counter Strike 2. Valve, אתר רשמי
Counter Strike 2/אתר רשמי, Valve

באתר המשחק הרשמי נכתב שמדובר בקפיצה הטכנית שהסדרה השתוקקה לה במשך שנים. זה מאשר לנו שהמשחק החדש ירוץ על מנוע המשחק הביתי של Source 2 - Valve. הפעם האחרונה שהיא השתמשה במנוע הזה היה במשחק המציאות המדומה Half-Life: Alyx. זה יאפשר ל-Valve להמשיך לעדכן ולשפץ את המשחק גם בשנים הקרובות, בעיקר בגלל שהגרסה הנוכחית נחשבת למיושנת.

השימוש במנוע החדש מביא איתו שלל חידושים הנוגעים לפיזיקה של המשחק: הרימונים לדוגמא הפכו לחפצים דינאמיים שמגיבים לסביבה בצורה הרבה יותר טבעית. בסרטונים שצורפו ניתן לראות עשן מתפזר במהלך הקרבות משריקות כדורים או הדף של רוח - היבט שמוסיף אלמנטים הרבה יותר ריאליסטיים ויוצרים הזדמנויות תחרותיות שלא בהכרח נתקלנו בהן בעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

גם הסרברים והיציבות שלהם עם המנוע הפכה לאמינה יותר, ושחקנים יוכלו לצפות ליותר דיוק ותגובתיות מיידית בזמן משחק. היבט מאוד חשוב כשמדובר במשחק מולטיפלייר. המנוע Source 2 מאפשר גם שיפוצים גרפיים שיהפכו את חווית המשחק לנקייה ובהירה יותר.

כמנהגה של Valve, היא תשחרר גם כלים עבור שחקנים שירצו ליצור תוכן משלהם ולהציע אותו לאחר מכן למכירה ב-Workshop של סטים. בינתיים אנחנו ממתינים לעדכון מתי המשחק המלא צפוי להשתחרר, ומקווים שב-Valve כבר עובדים על Half-Life 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully