וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי היה מאמין: קאונטר סטרייק 2 (כנראה) בדרך

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 19:56

המשחק נמצא בפיתוח כבר במשך תקופה ארוכה, והוא צפוי להשתחרר לקראת ה-1 באפריל. וזו ממש לא בדיחה

Counter-Strike: Global Offensive. Valve, אתר רשמי
Counter-Strike: Global Offensive/אתר רשמי, Valve

קשה מאוד לדמיין את תעשיית הספורט האלקטרוני בלי קאונטר סטרייק. המשחק שהחל בתור מוד ל-Half-Life הפך מהר מאוד לקאלט ולתופעה תרבותית, במיוחד מאז שחברת Valve המפתחת שיחררה את Global Offensive (הגרסה האחרונה והעדכנית ביותר) בשנת 2014. במהלך כל העשור האחרון קאונטר סטרייק נהנה מקהילת שחקנים מרשימה שרק ממשיכה לשבור שיאים (רק בשבוע שעבר הוא זכה ל-1,320,219 שחקנים פעילים), ליגות נוצצות, אירועי ענק, וכיום הוא נחשב לאחד המשחקים הכי גדולים ורווחיים בתעשיית ה-eSports, ומצליח ללכת ראש בראש עם ליג אוף לג'נדס ודוטה 2. ואנחנו מזכירים: המשחק קיים עוד מתחילת המילניום.

כעת דיווח שמגיע מצד ריצ'רד לואיס, כתב מוכר ובכיר בתעשייה, מצביע על כך שב-Valve חושבים על העתיד ועל משחק המשך. הוא מציין שגרסה חדשה של קאונטר סטרייק בדרך, והיא נמצאת בפיתוח כבר זמן מה. לטענתו, "הגרסה החדשה כמעט מוכנה והיא תשוחרר תחת השם קאונטר סטרייק 2. תאריך ההשקה המשוער לבטא יהיה במהלך החודש הזה (מרץ) והוא מתוכנן לצאת לקראת ה-1 באפריל". ולא, נראה שלא מדובר במתיחה.

בשביל לאמת את הידיעה הזו לואיס הציג צילום מסך מתוך עדכון הדרייברים האחרון של אנבידיה, ונראה שהם עומדים לתמוך בשני קבצי הפעלה חדשים: csgos2.exe ו- cs2.exe. ניתן להסיק ששני הקבצים הללו קשורים ישירות למשחק ההמשך ובאנבידיה הוסיפו דרייברים ותמיכה מבעוד מועד כדי להתכונן מראש ליום ההשקה.

במשך כמעט עשור שחקני קאונטר סטרייק לא היו מרוצים מההתנהלות של Valve, וטענו שבחברה זונחים את המשחק ולא מתקנים ומעדכנים היבטים שחשובים לקהילה. בין אם מדובר בבאגים מעיקים, ניצול פרצות, או בכלליות איזונים שנדרשים מכל משחק תחרותי. לואיס מסביר שהסיבה לכך היא העובדה שהמפתחת עובדת על משחק ההמשך במשך תקופה מאוד ארוכה, ולא ראתה לנכון להשקיע את המאמצים שלה במשחק ישן יותר. מזכיר מאוד את מה שבליזארד עשתה עם Overwatch 2, שפשוט פיתחה משחק המשך במקום לתקן את המשחק שכבר קיים.

קאונטר סטרייק 2 צפוי לרוץ על מנוע המשחק הפרטי Source 2. הפעם הראשונה ש-Valve השתמשה במנוע הזה הוא דווקא במשחק המציאות המדומה שלה - Half-Life: Alyx. היא גם הספיקה להעביר את דוטה 2 (משחק תחרותי נוסף שבבעלותה אל המנוע החדש הזה. ההודעה הזו יכולה להרגיע הרבה מאוד שחקנים, אבל לא בהכרח לרצות אותם: Valve ממשיכה לפתח משחקים. פשוט לא בקצב שהיינו רוצים. עכשיו תעבדו בבקשה על Half-Life 3. בבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully