וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמך פנימי חושף: מיקרוסופט כמעט רכשה את סגה

מתן בנישי

27.6.2023 / 6:10

עוד לפני הניסיון לרכישת אקטיוויז'ן-בליזארד-קינג, מיקרוסופט שמה עין על המפתחת של סוניק הקיפוד ועוד מספר חברות

Sega. Sega, צילום מסך
Sega/צילום מסך, Sega

הקרב המשפטי של מיקרוסופט נגד הרגולטורים בבית המשפט על רכישת אקטיוויז'ן-בליזארד-קינג נמשך, ואנחנו מגלים עוד ועוד פרטים מעניינים שהתרחשו מאחורי הקלעים.

בימים אלו מתחילים להיחשף מספר מסמכים פנימיים, חלקם מראים שבמיקרוסופט שקלו ברצינות לרכוש מספר חברות, ביניהן סגה, Bungie ו-IO Interactive, והכל במטרה לעודד הרשמה לשירות ה-Game Pass שלה.

Microsoft FTC. Microsoft, צילום מסך
Microsoft FTC/צילום מסך, Microsoft

במסמך שנחשף על ידי The Verge ניתן לראות מייל מנובמבר בשנה שעברה שנשלח מפיל ספנסר, המנכ"ל של אקס בוקס, אל מנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה, בו הוא מציע לרכוש את סגה, ומביע אמון מלא במותגים שלה.

"אנו מאמינים שסגה פיתחה רזומה מרשים של משחקים בעלי חשיפה ואהדה גלובלית מרשימה, שעשויה לעזור מאוד לשירות ה-Game Pass להגיע לקהל חדש בקונסולות ובמחשב" כתב ספנסר,

עוד לא ברור האם מיקרוסופט וסגה נכנסו בסופו של דבר אל שולחן המשא ומתן, אך מסמך מאפריל 2021 חושף שסגה הייתה בעדיפות עליונה לרכישה לצד Bungie, זינגה (לפני שנרכשה על ידי Take-Two) ו-IO Interactive.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
Microsoft FTC. Microsoft, צילום מסך
Microsoft FTC/צילום מסך, Microsoft

קשה להתעלם מ-Bungie ברשימה, שכיום נמצאת בבעלות של סוני. התכנון של מיקרוסופט היה לשלב את החברה בחזרה לתוך חטיבת המפתחות הבלעדיות של מיקרוסופט. ביקום מקביל הם ככל הנראה היו חוזרים לפתח את Halo שוב.

מיקרוסופט שקלה לרכוש גם מפתחות מובייל כמו Thunderful, Supergiant Games, Niantic, Playrix, או זינגה, אך לבסוף החליטה להשקיע ברכישת אקטיוויז'ן-בליזארד-קינג בשביל שאיפות המובייל העתידיות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully