וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואפים לשלמות: הבוס של רוקסטאר על GTA 6

מתן בנישי

27.5.2023 / 13:14

מנכ"ל Take-Two מדבר על הקשיים והאתגרים בפיתוח של אחד המשחקים הגדולים ביותר של העשור הקרוב

GTA V Next Gen Trailer/Rockstar Games

בזמן שאנחנו ממתינים להכרזה רשמית על תאריך השקה ל-GTA 6, הבוס של רוקסטאר כבר מתחיל לחמם מנועים. או לפחות לדבר על המשחק בצורה הרבה יותר פתוחה מבעבר. מאז שהוכרז רשמית בשנה שעברה שנמצא בפיתוח, אפשר כבר להזכיר את "GTA 6" בפני בכירים, והם לא ינסו להתחמק באלגנטיות. המונח כבר לא טאבו.

לאחרונה התראיין סטראוס זלניק, המנכ"ל של Take-Two (מפיצת משחקי רוקסטאר) בפודקאסט "גוד טיימס שואו" ופירט על אחד מהקשיים הכי גדולים במהלך הפיתוח של הכותר השישי: איך עומדים בציפיות הענקיות של השחקנים? ועל זה הוא ענה: "אנחנו שואפים לשלמות".

"אני חושב שכל כותר חדש בסדרת GTA הוא אתגר חדש עבור רוקסטאר. מצד אחד הוא צריך להיות משהו שלא ראינו בעבר, ומצד שני זה צריך לעורר את התחושה שעדיין מדובר במשחק GTA. זה אתגר גדול לצוות. ורוקסטאר שואפת לשלמות. היא לא מתפשרת על פחות". סיכם זלניק.

זו לא בהכרח אמירה חלולה. אם נסתכל על סדרת GTA, על הביקורות ועל רמת הליטוש הגבוהה שלה לכל משחקיה, אפשר להסיק שהאמירה לא נזרקת סתם ככה לאוויר. רוקסטאר אכן חברה חברה ששואפת לשלמות.

חברת Take-Two שחררה החודש את הדו"חות השנתיים שלה. זלניק רמז לתאריך יציאה אפשרי, וציין שהחברה צופה קפיצה משמעותית של שלוש מיליארד דולר ברווחים החל משנת הכספים הבאה (אפריל 2024 עד מרץ 2025). שבמהלכה "תשחרר מספר כותרים פורצי דרך שיגדירו סטנדרט חדש בתעשייה". זאת גם בדיוק הדרך שבה תיאר בעבר את GTA 6 - כותר פורץ דרך.

לפי דיווח משנה שעברה, מנוע המשחק החדש של GTA 6 "מקדים את זמנו". על איך ולמה תוכלו לקרוא כאן. השאלה הגדולה היא האם רוקסטאר באמת תצליח לעמוד בציפיות הבלתי אפשריות הללו? נשאר לנו רק להמתין ולראות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully