וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריינו ביומנים: סוני מכריזה על חלון ההשקה של ספיידרמן 2

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 16.12.2022 / 10:58

אחד המשחקים הכי גדולים של סוני ישוחרר בלעדית לפלייסטיישן 5 במהלך סתיו 2023

צפו בטריילר החשיפה של ספיידרמן 2

Spider-Man 2/Playstation

זה לקח קצת זמן, אבל סוני סוף סוף מעניקה לספיידרמן 2 חלון השקה רשמי - סתיו 2023. התאריך המיוחל נחשף בפוסט הכנה לקראת שנת 2023, ובין המשחקים כמו Forapoken ו-Hogwarts Legacy היה אפשר למצוא ברשימה גם את המשחק הבא של איש העכביש שיגיע אלינו בעוד בשנה הקרובה.

מצד מנהל הקריאייטב של המשחק, בריאן אינטיהר נמסר: "אני מתרגשים וממשיכים לעבוד לקראת ההשקה של ספיידרמן 2 בחורף הבא". עוד נמסר שהמשחק החדש יביא איתו את כל מה שהשחקנים אהבו במשחק הראשון ובמיילס מוראלס בנוסף לחידושים רבים נוספים. בניגוד למשחק הקודם, ספיידרמן 2 צפוי להיות בלעדי לקונסולת הפלייסטיישן 5.

סוני חשפה את ספיידרמן 2 בשנה שעברה במהלך כנס PS Showcase 2021 בספטמבר שנה שעברה, ומדובר באחד המשחקים עם הכי הרבה ציפיה מצד שחקני פלייסטיישן. לא הרבה נחשף על עלילת המשחק, אך אנחנו יודעים לומר בודאות שונום יהיה חלק פעיל בעלילה.

באותו האירוע שנה שעברה, סוני חשפה גם את הטריילר למשחק החדש של וולברין, שמפותח גם הוא על ידי Insomniac Games. אך את המשחק הזה ככל הנראה לא נקבל לפני 2024. אם פספסתם, אתם מוזמנים לקרוא את הביקורות שלנו על ספיידרמן (למחשב) כאן, ואת הביקורת על מיילס מורלס כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully