וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציפייה השתלמה: כל ההכרזות מכנס PS Showcase

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 11.9.2021 / 13:34

הכרזות מרעישות וטריילרים למשחקי ההמשך הגדולים לפלייסטיישן: ספיידרמן 2 ו-God of War Ragnarok, גרסא מחודשת של Uncharted 4 למחשב, וולברין, ועוד רבים וטובים

צפו בטריילר הקצרצר שמסכם את PS Showcase 2021

God of War Ragnarok/סוני

חברת סוני קיימה אתמול בלילה (23:00, שעון ישראל) את שידור אירוע Playstation Showcase לספטמבר 2021, ובמהלך השידור בן ה-45 דקות זכינו לקבל לא מעט הכרזות מרעישות ומפתיעות, ואין ספק שסוני פינקה את המעריצים עם טריילרים חשיפות לתותחים הכבדים שאליהם כולם מחכים. אז מה היה לנו?

Knights of the Old Republic Remake

משחק התפקידים של מלחמת הכוכבים שהפך לקאלט משנת 2003 מקבל חידוש שישוחרר גם למחשב האישי, ולקונוסולות יהיה בלעדי באופן זמני לפלייסטיישן 5, אך ישוחרר גם אל האקס בוקס בשלב מאוחר יותר. הטריילר לא חושף לנו דבר, אפילו לא תאריך יציאה, אבל ואנחנו כן מקבלים הצצה זריזה לדמותו של Revan.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Project Eve

מה קורה כשלוקחים משחק אנימה שמזכיר שילוב של Devil May Cry, Nier Automata, ו-Bayonetta? מקבלים משחק כמו Project Eve. למרות שהמשחק הוצג בכנס של סוני, הוא הוכרז במקור ב-2019 גם למחשב האישי ולאקס בוקס וואן - אז נראה שלא מדובר במשחק בלעדי של סוני. Project Eve ישוחרר במהלך 2022.

Tiny Tina's Wonderlands

משחק הספין אוף של סדרת בורדרלנדס שנחשף במהלך השנה, בכיכוב דמותה של טייני טינה האהובה מקבל סוף סוף תאריך יציאה - ה-25 במרץ 2022. הטריילר חושף לנו שהמשחקיות תשאר זהה לזו של סדרת בורדרלנדס, ותשמור על הלופ של Loot and Shoot (או בעברית צחה - "תבזזו ותירו") ותוסיף מספר יכולות חדשות בנוסף לאווירת "מבוכים ודרקונים" כפי שקיבלנו כבר באחת מחבילות ההרחבה של בורדרלנדס 2.

Forspoken

משחק האקשן-תפקידים החדש של Square Enix ישוחרר במהלך תקופת האביב 2022, ואנחנו מקבלים טריילר שחושף לנו משחקיות מלאת אקשן ופלטפורמינג, בנוסף לעלילה של המשחק. Forspoken ישוחרר גם למחשב האישי.

Rainbow Six Extraction

משחק היריות הקבוצתי של יוביסופט מקבל טריילר, ונראה שאת המשחקיות הטקטית הקבוצתית שאפיינה את הכותר האחרון Siege, מחליפה משחקיות שתשים דגש יותר על אקשן בזמן שהשחקנים יצטרכו להלחם בסוגים שונים של זומבים ומפלצות. המשחק ישוחרר בינואר 2022 עבור כל הקונסולות והפלטפורמות ויכלול אפשרות קרוס פלטפורם שתאפשר לכלל השחקנים לשחק יחדיו.

Alan Wake Remastered

רק השבוע, המפתחת Remedy שיחררה הצהרה כי היא עובדת על גרסה מחודשת של Alan Wake, ובכנס של סוני התפנקנו בטריילר שחושף לנו את השיפורים הגרפיים של המשחק מאז ששוחרר לראשונה בשנת 2010. הגרסה המחודשת תשוחרר ב-5 לאוקטובר השנה לקונסולות האקס בוקס Seires X\S, למחשב האישי, ולראשונה גם שחקני סוני יזכו לשחק בקלאסיקת הגיימינג הזו בקונסולות הפלייסטיישן ה-4 ו-5.

GTA V... שוב?!?!

המשחק הקלאסי של רוקסטאר שוחרר לראשונה בשנת 2013 לקונסולת הפלייסטיישן 3 והאקס בוקס 360, ושנה לאחר מכן גם למחשב האישי ולקונוסלות הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן. כעת אנחנו מקבלים עוד טריילר שמזכיר לנו שהמשחק ישוחרר גם על דור קונסולות החדש. אבל השאלה היא: למה? (מדובר בשאלה רטורית, אין באמת צורך לענות על זה).

Ghostwire: Tokyo

משחק האימה החדש של Tango Gameworks מקבל טריילר חדש בו אנו נחשפים לקטעי משחקיות קצרים בנוסף לדגש על העלילה. Ghostwire: Tokyo יגיע במהלך אביב 2022 למחשב האישי ויהיה בלעדי באופן זמני לפלייסטיישן 5.

Guardians of the Galaxy

המשחק החדש של חברת Eidos מונטריאל ומבוסס על המותג "שומרי הגלקסיה" של מארוול (ללא קשר ליקום הקולנועי למקרה שתהיהם) מקבל טריילר חדש שמציג לנו את העלילה בצורה רחבה יותר, ונראה שפיטר, גאמורה, דראקס, רוקט וגרט עסוקים בלהכנס לצרות ולהסתבך עם שלל דמויות מפוקפקות ומסוכנות ברחבי הגלקסיה. המשחק ישוחרר ב-21 באוקטובר השנה.

Bloodhunt

משחק באטל רויאל חדש שמתקיים בעולם של Vampire: The Masquerade. השחקנים יוכלו לבחור לעצב דמות אישית כאשר לכל סוג שיבחרו קיימות יכולות מיוחדות שבאות עם יתרונות וחסרונות במהלך הקרבות. תאריך עוד לא הוכרז, אך המשחק ישוחרר עד סוף שנת 2021, גם למחשב האישי.

Deathloop

המשחק המצופה של Arkane אוטוטו מגיע אלינו, ואנחנו מקבלים טריילר שמסכם לנו בכלליות את כל מה שהוצג בפנינו במהלך החודשים האחרונים, בנוסף לרגעי משחקיות ועלילה נוספים. Deathloop צפוי להשתחרר בשבוע הבא, ב-14 בספטמבר למחשב האישי, ויהיה בלעדי לתקופה עבור קונסולת הפלייסטיישן 5 - שם יזכה לשימוש ביכולות המיוחדות של שלט ה-DualSense החדש של הקונסולה.

Kid A Mnesia

טיזר טריילר קצרצר עם מוטיבים של אימה מציג לנו שיתוף פעולה של להקת רדיוהד וחברת Epic Games. פרטים נוספים ישוחררו בהמשך, והמשחק ישוחרר בנובמבר השנה.

Tchia

משחק הרפתקאות חדש בוא נראה כי נעשה שימוש נרחב במפת משחק העולם הפתוח המבוססת על איי קלדוניה החדשים, תוך דגש על תנועתיות שונה ברחבי המפה - בין אם תחקרו את ברגל, תרחפו, או תשתלטו על חיות שונות על מנט לנווט במפה. המשחק ישוחרר למחשב האישי בפלטפורמת Epic, ולפלייסטיישן 4 ו-5 במהלך 2022.

Uncharted: Legacy of Thieves Collection

סוני החלה בשנים האחרונות לשחרר את המשחקים שלה עבור שחקני המחשב האישי, ועכשיו זו תורה של סדרת Uncharted עם המשחק הרביעי וחבילה ההרחבה שלו - The Lost Legacy להגיע ל-PC ולקונסולות הפלייסטיישן 5. שחקני הקונסולה יזכו להריץ את המשחק לראשונה על 60 פריימים לשנייה ברזולוציית 4K, בזמן ששחקני המחשב יזכו להריץ את המשחק ללא הגבלת פריימים בנוסף להגדרות מתקדמות נוספות.

Wolverine

באופן לא צפוי, קיבלנו טריילר קצרצר שחושף לנו כי חברת Insomniac (שפיתחה גם את ספיידרמן) עובדת גם על משחק סולו לדמותו של וולברין מהאקס מן. טריילר ההכרזה לא חשף דבר, גם לא את השנה בה ישוחרר המשחק, אבל בהתחשב בעבודה שעשתה המפתחת על דמותו של יורה הקורים השכונתי - מדובר בהפתעה משמחת, וההייפ בשיאו.

Gran Turismo 7

המתחרה העיקרי של סוני בעולם משחקי המירוצים מול Forza מקבל טריילר מפורט ומרשים עם גרפיקה עוצרת נשימה ולא מעט נופים מהממים. הטריילר מציג לנו מכוניות מותאמות אישית ולא מעט מירוצים שגורמים לשחקנים להרגיש כאילו הם נמצאים על האספלט הוירטואלי. המשחק יהיה בלעדי לפלייסטיישן 5 וישוחרר במרץ 2022.

פינוק לקראת הסוף - Spider-Man 2

בשביל זה באנו: משחק ההמשך ללהיט של סוני מ-2018 מקבל סוף סוף טריילר, ואנחנו נחשפים לפיטר פארקר ומיילס מורלס שמשיכים במאבק שלהם להגן על העיר ניו יורק בזמן שדמות מסתורית (אולי הגרין גובלין?) מקריינת ברקע - ולבסוף דמותו של ונום (!!!) נחשפת. נראה שדמותו של מיילס תיקח חלק פעיל בעלילה, וככל הנראה תעזור לפיטר במהלך הקרבות. המשחק צפוי לצאת בשנת 2023.

ולגראנד פינאלה - God of War Ragnarok

די סוני, אתם טובים אלינו. אם כמעט כולם חיכו לטריילר של ספיידרמן 2, אז כ-ו-ל-ם חיכו לטריילר החשיפה של Ragnarok: הטריילר מציג לנו את עלילת המשחק שמתרחשת מספר שנים לאחר הכותר הקודם, ואנו רואים כי לא מעט עבר על הדמויות, ובמיוחד על ארטריאוס (או לוקי אם תרצו) שכבר גדל והפך לנער. הטריילר מציג לנו גם חלק מהמשחקיות, אבל לצערנו ממש כמו במקרה של וולברי - גם פה לא קיבלנו תאריך שיחרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully