וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון ה-eSports הישראלי פיינסט מפסיק פעילות ונסגר

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 7.10.2022 / 0:14

מכה צורמת לתעשיית הספורט האלקטרוני בארץ

ארגון הספורט האלקטרוני הישראלי טים פיינסט הודיע אתמול בערב (חמישי, 6.10) על הפסקת הפעילות המקצועית באופן גורף ועל פיטורם של כל השחקנים המקצועיים. מהודעה שנמסרה בטוויטר נראה שהצעד הגיע באופן מפתיע למנהלי הארגון לאחר שאחד המשקיעים בחברה בחר שלא להמשיך להשקיע בפיינסט כקבוצת eSports.

הודעת הפרידה של פיינסט. מתוך הטוויטר של הארגון

"לאחר כמעט שנתיים של פעילות בענף הספורט האלקטרוני ובניית המותג של פיינסט ביחד עם הקהילה, אנו מודיעים בכובד לב כי אנו סוגרים את הפעילות המקצועית של הארגון. זה לא דבר שצפינו אותו במשך השבועות האחרונים ומדובר במצב שנכפה עלינו לאחר שאחד המשקיעים נמנע מהשקעה נוספת. זאת לאור המצב הכלכלי שאיתו העולם מתמודד, והעובדה שבעלות על קבוצת eSports היא השקעה אינה ודאית.

אנו רוצים להודות לכל הצוותים שעבדו איתנו קשה ועשו צעדים משמעותיים לקידום ובניית מותג פיינסט. כל ההצלחות והנצחונות הם בזכות העבודה המשותפת והקשה שהשקעתם, ואנו רוצים להודות להם על הכל. אנו מתנצלים על הסוף המצער הזה ואנו רוצים להודות גם לאוהדים שלנו שתמכו בנו מהיום הראשון במסע הזה. למרות הכל, אנחנו לא מוותרים על פיינסט, ואנו מתכוונים לעבוד במסגרת תעשיית הגיימינג והספורט אלקטרוני ונתמקד בטכנולוגיות, מוצרים ושירותים".

רק בקיץ האחרון קבוצת הקאונטר סטרייק של פיינסט הגיעה למקום הרביעי בתחרות ה-Pinnacle Cup Championship שם התמודדו כמה מהקבוצות הבכירות בעולם כגון Fnatic, Astralis, Imperial ו-Heroic. פיינסט הקימה גם תכנית אימון חדשה לשחקנים צעירים והכשרה לרמה המקצועית, ורכשו גם את ארגון ה-eSports של מונאקו, שכלל קבוצת SimRacing מקצועית, יוצרי תוכן, מותג טורניר גיימינג, ונכסים נוספים.

מדובר במכה צורמת לתעשיית הגיימינג הישראלית. למרות שבקבוצת הקאונטר סטרייק שיחק ישראלי אחד (הקפטן גיא Anarkez טרכטמן) מדובר באחת משתי הארגונים הישראליים (בנוסף ל-NOM eSports), שבה שיחקו שחקנים ישראלים והגיעו להישגים וטורנירים בחו"ל. על שאר השחקנים הישראלים שחתומים בקבוצות בחו"ל תוכלו לקרוא בסדרת הכתבות שלנו, כאן, כאן, וכאן.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully