וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק Death Stranding מגיע השבוע לשירות ה-Game Pass

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 21.8.2022 / 10:20

הכותר שעד עכשיו היה בלעדי לפלייסטיישן (בקונסולות) נוחת בשירות של מיקרוסופט לשחקני המחשב האישי

עוד בשבוע שעבר חשבון הטוויטר של ה-Game Pass פירסם טיזינג כי המשחק Death Stranding בדרך לשירות לשחקני המחשב, ועכשיו יש לנו תאריך מדויק מתי הוא יהיה זמין למנויים: אז תשריינו את יום שלישי הקרוב, ה-23.8.

מפיצת המשחק 505 Games שיחררה הצהרה: "הגרסה המקורית של המשחק האפי שהגדיר מחדש את הז'אנר מגיע לשירות של מיקרוסופט למחשב האישי, ויהיה זמין למנוי ה-Game Pass". זה אומר שלצערם הרב של השחקנים, הגרסה שתהיה זמינה בשירות של מיקרוסופט (למחשב האישי בלבד) היא הגרסה הסטנדרטית של המשחק ששוחררה במקור ב-2019, ולא גרסת הבמאי משנה שעברה.

גרסת הבמאי כוללת תוכן חדש שהתווסף לחוויה המקורית: ציוד חדש, תוכן חדש, משימות חדשות ועוד מספר מכניקות משחק. מכיוון ובמקור Death Stranding היה בלעדי כותר לפלייסטיישן בהשקה שלו (ורק בשלב מאוחר יותר יצא לסטים או לחנות של אפיק), ככל הנראה לא תם חוזה הבלעדיות עם סוני על גרסת הבמאי שמאפשר למיקרוסופט לספק אותה למשתמשים.

Death Stranding. Kojima Productions, אתר רשמי
Death Stranding/אתר רשמי, Kojima Productions

Death Stranding הוא הכותר האחרון של היוצר הידאו קוג'ימה (מטאל גיר סוליד) לאחר שפוטר מקונאמי והקים סטודיו עצמאי משלו. המשחק נחשב לשנוי במחלוקת במיוחד בתעשייה, והתגובות היו מעורבות: בזמן שקיימים לא מעט שחקנים שנשבעים שמדובר במשחק הכי גאוני מהפכני ומדהים ביותר ששיחקו בו, קיימים גם לא מעט שחקנים שלא בהכרח הבינו על מה ההייפ. אתם יכולים לקרוא את הביקורת שלנו על המשחק, ולהתרשם בעצמכם.

ביוני האחרון הכריז הידאו קוג'ימה על שותפות חדשה עם מיקרוסופט במהלך כנס ה-Summer Game Fest, וציין כי הוא עובד עם החברה ומשתמש במשאבים וטכנולוגיית הענן שלה על מנת "לפתח את משחק החלומות שלו". נורמן רידוס (המתים המהלכים) שמשחק את סאם ברידג'ס במשחק, ציין כי התחילו לעבוד על המשחק השני. קוג'ימה לא אישר או הכחיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully