וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותנת בראש: כל ההכרזות מהאירוע החגיגי של אקס בוקס

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 2:19

החשיפה של Starfield ו-Redfall של בת'סדה, משחקי Riot Games לפלטפורמה של מיקרוסופט, Overwatch2 בגישה מוקדמת ועוד עשרות משחקים ועדכונים שמגיעים ל-Game Pass בהשקה.

Xbox & Bethesda Games Showcase 2022. Xbox, אתר רשמי
Xbox & Bethesda Games Showcase 2022/אתר רשמי, Xbox

אתמול בערב (ראשון, ה-12.6) מיקרוסופט חתמה את אירוע ה-Summer Game Fest בשידור מיוחד משלה: ה-Xbox & Bethesda Games Showcase 2022, בו היא סיפקה לנו הצצה לכל המשחקים הבלעדיים שלה ושל חברת בת'סדה שעתידים כבר בשנה הקרובה לקונסולות האקס בוקס, לשירות ה-Game Pass ולמחשב האישי. אז מה היה לנו?

צפו בשידור Xbox & Bethesda Games Showcase 2022 המלא>>>

Xbox & Bethesda Games Showcase 2022. xbox, אתר רשמי
כל ההכרזות מתוך Xbox & Bethesda Games Showcase 2022 יהיו זמינות כבר במהלך השנה הקרובה/אתר רשמי, xbox

Redfall 2023

האירוע נפתח עם חשיפה של אחד המשחקים היותר מצופים של Arkane ובת'סדה. משחק ה-Co-Op החדש מקבל סוף סוף טריילר משחקיות שמציג לנו 4 דמויות שונות לבחירה, וקרבות נגד ערפדים שנעלמים ממש כמו בבלייד כשהם מתים. ישוחרר במהלך 2023 לקונסולות האקס בוקס, ולמחשב האישי ב-Game Pass כולל בסטים וב-Epic Games Store.

Hollow Knight: Silksong

ההמשך לאחד מכותרי האינדי המוצלחים והפופולאריים ביותר מקבל טריילר המשך. למי שלא מכיר, המשחק המקורי היה משחק בסגנון Metroidvania והפך במהרה לקאלט כשהציג עולם עשיר ומשחקיות מהנה ומהירה. למרות שעוד לא קיבלנו תאריך השקה מדוייק, המשחק יהיה זמין במהלך השנה הקרובה כבר ביום ההשקה ל-Game Pass.

High On Life

משחק חדש שעליו אחראי לא אחר מאשר ג'סטין רויילנד, היוצר של ריק ומורטי שגם מדובב את השניים, ועוד כל כך הרבה דמויות במשחק הצבעוני והמטורף הזה. אז איך משחק יריות עם המעוות של רויילנד היה נראה? כלי הנשק שלכם הם חייזריים מדברים, וכל העיצוב טריפי ומשוגע. יגיע לאקס בוקס ול-Game Pass ביום ההשקה.

Riot Games מגיעים ל-Game Pass

נראה שחברת Riot נכנס לשיתוף פעולה עם מיקרוסופט והיא הולכת להציע את ספריית המשחקים שלה -Game Pass במחשב ובמובייל. המנויים יזכו להנות מ-League of Legends כשכל הגיבורים שלהם פתוחים, וגם Wilf Rift במובייל יקבל טיפול דומה. Valonrant יצטרף גם הוא לשחקני המחשב האישי, ו-Teamfight Tactics ו-Legends of Runeterra יגיעו למחשב ולמובייל.

A Plague Tale: Requiem

ההמשך לכותר האקשן-הרפתקאות משנת משנת 2019 מציג לנו גיימפליי שממשיך להציג גרפיקה מדהימה ויפייפיה. המשחק יגיע עוד השנה לאקס בוקס, ול-Game Pass, כולל למחשב האישי.

Forza Motorsport

כותר בלעדי של אקס בוקס והמשחק השמיני בסדרת Forza, ונראה שממש כמו עם Horizon שקיבלנו השנה אנחנו נחשפים לגרפיקה מטורפת ועוצרת נשימה שסוחטת את היכולות של ה-Series X עד לקצה. המפתחים טוענים כי הם מדובר במשחק המירוצים הכי מתקדם וישתמשו בטכנולגיית Ray Tracing בזמן אמת. הם מציגים לנו משחקיות מרשימה במיוחד שצולמה בשוט אחד שם נחשפנו לשינוי מזג האוויר בזמן האמת, ההשתקפויות המרהיבות על הרכבים או על המראות, ועל מערכת הנזק היחודית והמפורטת לכלי הרכב. המשחק יושק בתקופת האביב לשנת 2023 ביום ההשקה ל-Game Pass ויהיה זמין על קונסולות האקס בוקס ובמחשב האישי.

עדכון ל-Flight Simulator

סימולטור הטיסה של מיקרוסופט חוגג 40 שנה והוא מקבל עדכון שמציג הליקופטרים, גליידרים וה-Pelican Aircraft מסדרת Halo בנובמבר השנה.

Overwatch 2

אחד הכותרים הכי גדולים של בליזארד מגיע ב-Early Access ל-Game Pass ב-4 באוקטובר, ואנחנו כבר מתחילים את תוצאות הרכישה של אקטיוויז'ן-בליזארד בשטח.

Ara: History Untold

חברת Oxide Games המורכבת מפליטי Firaxis ו-EA שהקימו חברה משלהם, וכעת הם מפתחים משחק אטסטרגיה מבוסס תורות חדש עבור מיקרוסופט שלטענתן יהיה מהפכני.

עדכונים ל-Elders Scroll Online ו-Fallout 76

הרפתקה חדשה בשם High Isle מגיעה למשחק הרשת של Elders Scroll ב-21 ביוני. העדכון ל-Fallout 76 בשם The Pitt יגיע בספטמבר השנה.

עדכון ל-Forza Horizon 5

משחק השנה של שנת 2022 מקבל הרחבה בשיתוף פעולה עם Hot Wheels שיוסיף לכם מסלולים משוגעים שיוסיפו לכם דינאמיות חדשה לכל המירוצים שלכם.

Ark 2

משחק ההישרדות הפופולארי חוזר עם כותר המשך חדש שמפותח במנוע הדור הבא של Unreal 5 ומציג לנו גרפיקה מרשימה, דינוזאורים, ואת וין דיזל, מסיבה כלשהיא. ישוחרר במהלך 2023 ביום ההשקה ל-Game Pass לקונסולות האקס בוקס ולמחשב האישי.

Scorn

משחק אימה אטמוספרי מצמרר המשלב אלמנטים של אקשן מציג גיימפליי מטריד ומסקרן, ויגיע השנה ב-21 באוקטובר ל-Game Pass לקונסולות האקס בוקס ולמחשב.

Flintlock: The Siege of Dawn

משחק אקשן-הרפתקאות בעולם פנטזיה פתוח חדש מוצג לנו באירוע, ונראה שמעבר לקרבות קשוחים יצטרף אלינו גם יצור קטן וחמוד למסע. ישוחרר בתחילת שנת 2023 למחשב האישי בסטים וב-Epic Games Store, לאקס בוקס Series X\S, ל-Game Pass ולפלייסטיישן 4 ו-5.

Minecraft Legends

משחק אקשן-אסטרטגיה חדש מהיוצרים של מיינקראפט שגם מבוסס על הכותר הפופולארי. לא הרבה מוצג בפנינו, אך אפשר לראות רגעי גיימפליי שמציגים לנו כיצד ניתן לשלוט ולפקד על צבאות בזמן אמת. ישוחרר לקונסולות האקס בוקס, ל-Game Pass, למחשב האישי, ולפלייסטיישן במהלך 2023.

Lightyear Fronttier

משחק סימולטור חווה - אבל עם אלמנטים של מדע בדיוני. המפתחים מסרו שהם ניסו לתת את הטוויסט שלהם למשחקי החווה, וניסו לשלב אלמנטים של הישרדות ואקשן. יגיע ל-Game Pass, לקונסולות האקס בוקס ולמחשב האישי.

Gunfire Reborn

משחק אקשן חדש בז'אנר הו-Roguelite מציג משחקיות מהירה, גרפיקה מצויירת, וחיות חמודות. קניתם אותי. אני סקרן. יגיע ל-Game Pass ולקונסולות האקס בוקס והמחשב האישי.

The Last Case of Benedict Fox

משחק Metroidvania חדש שמציג ארט פשוט יפייפה ושובה, ומציג עולם בשנות ה-20 אחר בנדיקט פוקס, החוקר אחר ההיעלמות המסתורית של משפחתו. יגיע ל-Game Pass ולקונסולות האקס בוקס והמחשב האישי.

As Dusk Falls

חוויה אינטרקאטיבית חדשה בה שמונה שחקנים יוכלו לשחק במקביל. נראה שמדובר במשחקים בסגנון של Quantic Dream או Telltale, אבל עם גרפיקה והגשה הרבה פחות מעניינת. לא יכול לומר שהתחברתי יותר מידי.

NARAKA: BLADEPOINT

משחק הבאטל רויאל של עד 60 שחקנים המשלב אמנויות לחימה מגיע ב-23 ביוני ל-Game Pass ולקונסולות האקס בוקס והמחשב.

Pentiment

משחק חדש מ-Obsidian המתקיים בתקופת ימי הביניים ומוצג כולו בסגנון של ציור מהמאה ה-16, ויציג בפנינו תעלומת רצח בה ההחלטות של השחקנים ישפיעו על התוצאה הסופית של המשחק.

Grounded

משחק ההישרדות ששוחרר לפניי כשנתיים סיים את שלב ה-Preview שלו והוא מושק באופן מלא יחד עם קמפיין ראשי וסיפור, ב-2022 ביולי. ישוחרר ל-Game Pass ולקונסולות האקס בוקס והמחשב.

Ereban: Shadow Legacy

משחק אקשן-התגנבות חדש בו תשחקו נינג'ה קטלנית המסוגלת להתמזג עם הצללים בעולם דיסטופי מאוכלס רובוטים אכזריים. ישוחרר ל-Game Pass ביום ההשקה ולקונסולות האקס בוקס והמחשב.

Diablo IV

האירוע מציג בפנינו טריילר סינמטי ל-Diablo IV שמציג לנו את הקלאס החדש והאחרון במשחק: ה-Necromencer. בנוסף אנחנו מקבלים גם הצצה נרחבת לדמות ולעולם המשחק ואיך כל העסק רץ על קונסולת האקס בוקס, בליווי הערות מהמפתחים.

Sea of Pirates

משחק הפיראטיים של מיקרוסופט חי ובועט והעונה השביעית שלו יוצאת לאור ב-21 ביולי. ישוחרר ל-Game Pass ולקונסולות האקס בוקס והמחשב.

Ravenlok

משחק אקשן-הרפתקאות חדש שנראה כמו סיפור מהאגדות שקם לחיים. תחשבו בכיוון של אליס בארץ הפלאות, רק פחות טריפי. יש אפילו ארנב שעוזר לכם. יגיע ל-Game Pass בקונסולות האקס בוקס והמחשב האישי.

Cocoon

כותר חדש מהיוצרים של משחקי האינדי הנהדרים Inside ו-Limbo שמציגים לנו משחק פאזלים-הרפתקאות איזומטרי. יגיע במהלך 2023 ל-Game Pass בקונסולות האקס בוקס והמחשב האישי.

Wo Long

משחק חדש ומסקרן של Team Ninja, המפתחת היפנית שהביאה לנו את סדרת Dead or Alive, Ninja Gaiden ואת Nioh. בפרוייקט מעורב גם מאסקי יאמגיווה - שהיה מיוצרי Bloodborne. ישוחרר במהלך 2023 ל-Game Pass בקונסולות האקס בוקס והמחשב האישי.

משחקי Persona

שלושה משחקים בסדרה: Persona 5 Royal, Persona 4 Golden, ו-Persona 3 Portable הולכים להגיע ל-Game Pass, כשהראשון ביניהם יגיע ב-21 באוקטובר השנה.

שותפות חדשה של Xbox Studios עם הידאו קוג'ימה

האיש והאגדה בכבודו ובעצמו, הידאו קוג'ימה ניצל את במת האירוע על מנת להכריז על פרוייקט חדש עליו הוא הוא עם צוות המפתחות של אקס בוקס, ומציין כי הטכנולוגיה והמשאבים של מיקרוסופט מאפשרים לו "לפתח את משחק החלומות שלו". נשמע מסקרן במיוחד.

Starfield

הרגע לו כולם חיכו באירוע נשמר לסוף, ואת הבמה תפס טוד האוורד שסיפק לנו הצצה נרחבת חמשחק הגדול הבא של בת'סדה: Starfield. או כמו שאתם בוודאי מכירים אותו בכינוי "Fallout בחלל". קיבלנו תצוגה מרשימה של העולם הפתוח שמציג לנו גלקסיה שלמה לחקור, וקרבות על קרקע של כוכבים או אפילו קרבות חלל.

למרות שקיבלנו את העיוותים והאנימציות המוכרות של משחקי בת'סדה, נשמע ונראה שהמשחק שאפתני בהחלט, אך עד כמה ניתן לסמוך על מה שראינו? עד כמה ערוך ומשופץ כל מה שהוצג בפנינו, והאם בת'סדה תעשה בת'סדה ותפשל שוב? אנחנו רק נקווה שהמשחק יעמוד בציפיות, כשהוא ישוחרר ל-Game Pass לקונסולות האקס בוקס והמחשב האישי בשנת 2023.

למרות שציפיתי לכותר חדש של Fable או איזו הצצה ל-Elder Scroll, לא אוכל לומר שהתאכזבתי. גם אם התאכזבתם, מדובר בהישג מרשים למיקרוסופט שממשיכה להיות נגישה גם עבור הצרכן הממוצע, ולא רק עבור הגיימרים "הכבדים", למרות שלא היו חסרים גם משחקי אקשן-הרפתקאות שנראו מהנים.

בזמן שלא כל המשחקים שהוצגו היו אקסקלוסיביים (רובם הגדול כן), כולם יגיעו ל-Game Pass ביום ההשקה גם עבור האקס בוקס והמחשב. מדובר בלא מעט תוספות נהדרות לספריית המשחקים של מיקרוסופט, ואני באופן אישי כבר שמתי עין כמה כותרים שכבר אמרתי לעצמי שיוכלו להעביר כמה שעות כשמשחקים עם החברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully