וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורמן רידוס: "התחלנו לעבוד על Death Stranding 2"

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 21:50

השחקן אישר בראיון שהפיתוח של משחק ההמשך לכותר השנוי במחלוקת של הידאו קוג'ימה החל, בזמן שהיוצר מגיב לפליטת הפה שככל הנראה לא תוכננה להיאמר

צפו בטריילר של Death Stranding

Death Stranding Director's Cut/Kojima Productions

המשחק Death Stranding של היוצר הידאו קוג'ימה (סדרת מטאל גיר סוליד) שוחרר לפני כשלוש שנים ונחשב לשנוי במחלוקת במיוחד בתעשייה: בזמן שקיימים לא מעט שחקנים שנשבעים שמדובר במשחק הכי גאוני מהפכני ומדהים ביותר ששיחקו בו, קיימים גם לא מעט שחקנים שלא בהכרח הבינו על מה ההייפ וטענו כי מדובר "בסימולטור של שליח וולט" ולא מעבר.

דבר אחד בטוח: Death Stranding הוא בהחלט עניין של טעם אישי (לחצו כאן על מנת לקרוא את הביקורת שלנו לגרסת הבמאי של המשחק), ואם אתם ממעריצי הידאו קוג'ימה או המשחק הראשון אתם ככל הנראה תשמחו לשמוע שנורמן רידוס (המתים המהלכים), השחקן שגילם את דמותו של סאם ברידג'ס במשחק, התראיין לאחרונה למגזין Leo ושם הוא ציין שהעבודה על כותר ההמשך החלה.

Death Stranding. Kojima Productions, אתר רשמי
נורמן רידוס ולאה סדו ב-Death Stranding/אתר רשמי, Kojima Productions

רידוס נשאל על צילום העונה האחרונה של המתים המהלכים וסדרת הספין אוף המתוכננת שתתמקד בדמותו של דאריל, על הספר שהוא כותב ועל המשחק Death Stranding, ולכך השיב: "בדיוק התחלנו לעבוד על המשחק השני".

רידוס המשיך ופירט כיצד הצליח להשיג את הליהוק לתפקיד של סאם ברידג'ס באמצעות הקשרים שלו עם הבמאי גיירמו דל טורו, שהמליץ עליו להידאו קוג'ימה והפציר בו לענות בחיוב להצעה כשקוג'ימה יתקשר אליו בנושא. הוא גם פירט על תהליך העבודה של המשחק, אך מעבר לכך הוא לא פירט דבר נוסף על ההמשך המיוחל.

הידאו קוג'ימה הגיב לאמירה של השחקן ופירסם בחשבון הטוויטר שלו מספר תמונות, שתיים מהן "מאיימות" כאשר נראה שקוג'ימה מחזיק נבוט עם דוקרנים ועומד לתקוף את רידוס, ועוד אחת שמראה שהשניים מיודדים יחדיו עם האמירה: "לך לחדר הפרטי שלך, ידידי" וצירף אימוג'יז תומכים ולבביים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הידאו קוג'ימה מגיב לנורמן רידוס: "לך לחדר הפרטי שלך, ידידי"

"החדר הפרטי" שאליו התכוון קוג'ימה הוא המתחם בו דמותו של סאם ברידג'ס נמצאת בין המשימות השונות ושם השחקנים מתכוננים למשלוח הבא ב-Death Stranding, ובין אם האמירה של רידוס נחשבה להצהרה מתוכננת או הערה שנפלטה בטעות, נראה שקוג'ימה לא בהכרח אישר את הנושא ובעיקר דאג לטהר את האווירה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully