וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאריך של Modern Warfare 2 נחשף בטריילר חדש

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 25.5.2022 / 10:09

לאחר חודשים של שמועות ברשת, אקטיוויז'ן מכריזה על הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי ומציגה לראשונה את יכולות הדור הבא

צפו בטריילר החשיפה של קול אוף דיוטי Modern Warfare 2

Call of Duty Modern Warfare 2/Activision

לאחר חודשים של שמועות שמסתובבות ברשת, אתמול בערב זה סוף סוף קרה, וחברת אקטיוויז'ן חשפה את תאריך ההשקה של קול אוף דיוטי Modern Warfare 2, שיגיע אלינו ב-28 באוקטובר השנה. צפו בטריילר ההכרזה בנגן המצורף בראש הידיעה>>>

המשחק יהווה המשך ישיר ל-Modern Warfare ששוחרר בשנת 2019, הנחשב כריבוט למשחק משנת 2007 וגם לאחד מהכותרים המצליחים ביותר שידעה הסדרה לאורך השנים. הטריילר חושף בפנינו מספר פנים מוכרות כמו קפטן פרייס, סימון "גוסט" ריילי, גאז, ג'ון "סופ" מקטוויש, ואת הדמות חדשה - אלחנדרו ורגאס מהיחידות המיוחדות של מקסיקו.

למרות שהטריילר לא מציג לנו את הגיימפליי עצמו של המשחק, אקטיוויז'ן מבטיחה לנו "תקופה חדשה עבור קול אוף דיוטי", ומציגה לנו את מנוע המשחק של הדור הבא עם יכולות גרפיות מרשימות במיוחד, ולמרות שלא הוכרז באופן רשמי, סביר להניח שהמשחק ישוחרר עבור דור הקונסולות החדש בלבד - הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X (וכמובן למחשב האישי).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
Call od Duty Modern Warfare 2. Activision, אתר רשמי
Call od Duty Modern Warfare 2/אתר רשמי, Activision

Modern Warfare 2 ככל הנראה יהיה הפעם האחרונה שבה נראה כותר קול אוף דיוטי שישוחרר כל שנה, ולפי הדלפות שונות, בכירים באקטיוויז'ן החליטו לאפשר לסדרה "לנשום" מעט על מנת שהמפתחות יוכלו ללטש ולשפץ את המשחקים, במיוחד לאחר ההשקה החלשה שלה זכה Vanguard, שספג ירידה של 36% במכירות השנה.

באקטיוויז'ן עובדים גם על Warzone 2, שיהיה המשך חינמי לבאטל רויאל הפופולארי ויפותח במיוחד עבור קונסולות הדור הבא והמחשב האישי, בנוסף לגרסת מובייל של Warzone שהפיתוח עליה החל בחודשים האחרונים.

Call od Duty Modern Warfare 2. Activision, אתר רשמי
Call od Duty Modern Warfare 2/אתר רשמי, Activision

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully