וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: קול אוף דיוטי Warzone 2 יחשף במהלך השנה

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 18:01

אקטיוויז'ן מציינת בדו"חות הפיננסיים של החברה את כותר ההמשך ואת התכניות על ההכרזה שצפויה להגיע אלינו כבר במהלך השנה הקרובה

במהלך החודשים האחרונים צצו שמועות ברשת שחברת אקטיוויז'ן עובדת בימים אלו על כותר ההמשך קול אוף דיוטי Warzone 2 שישוחרר במהלך שנת 2023, וכעת אנחנו מקבלים ידיעה רשמית שמגיעה אלינו דרך הדו"חות הפיננסיים של של אקטיוויז'ן-בליזארד' שמאשרים לנו שזהו אכן המצב.

הכותר אמנם לא הוכרז בהצהרה רשמית לתקשורת, אך באותן דו"חות ניתן למצוא התייחסות באופן ישיר להצלחה של Warzone הראשון ששוחרר לפני כשנתיים, וכיצד מתכננים להכריז באקטיוויז'ן על כותר ההמשך Warzone 2 ועל כותר סינגל פלייר חדש כבר במהלך השנה הקרובה.

"כותר ההמשך של קול אוף דיוטי Warzone יספק את החוויה המתקדמת ביותר בהיסטוריה של המותג, והוא מתקדם כשורה בהובלת Infinity Ward. זו תהיה חווית משחק חינמית שתיבנה מהיסוד ביחד עם הכותר הראשי החדש הבא בסדרה, ושניהם יכללו חידושים מהפכניים כאשר ייחשפו במהלך השנה הקרובה".

הדו"חות הללו מאשרים לנו ש-Warzone 2 יבנה מהיסוד על מנוע משחק חדש שיותאם עבור דור הקונסולות החדש (הפלייסטיישן5 והאקס בוקס Series X), ואיננו ייתמך בדור הקונסולות הקודם של הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן. עוד דווח כי שחקנים לא יוכלו להעביר את כלי הנשק והאייטמים שברשותם מכותרים קודמים - מכיוון ומדובר בחוויית משחק חדשה לחלוטין.

לאחרונה עוד דווח כי בכירים באקטיוויז'ן שוקלים להפסיק לשחרר משחק קול אוף דיוטי חדש במשך כל שנה לאחר ש-Vanguard ספג ירידה במכירות השנה, וכי הכותר הבא של הסדרה יהיה משחק המשך ל-Modern Warfare. עוד נחשפו התכניות של אקטיוויז'ן לשחרר את Warzone בגרסה המותאמת במיוחד למובייל, אך בחברה רק התחילו לגייס מפתחים לפרויקט כך שתאריך השחרור טרם הוכרז.

Call of Duty Warzone. Activision, אתר רשמי
Warzone 2 יגיע אלינו בשנה הקרובה: משחק חינמי שיבנה מהיסוד עבור דור הקונסולות החדש ויכלול חידושים מהפכניים/אתר רשמי, Activision

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully