וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: באקטיוויז'ן עובדים קול אוף דיוטי Warzone 2

מערכת ערוץ הגיימינג

27.1.2022 / 13:55

משחק המשך לבאטל רויאל הפופולארי נמצא בשלבי פיתוח וצפוי להשתחרר לקראת 2023

אי אפשר להתווכח עם ההצלחה המאסיבית של כותר הבאטל רויאל קול אוף דיוטי Warzone, ומאז שהוא שוחרר לראשונה בשנת 2020 הוא זכה לעדכונים שוטפים ולקהילת שחקנים אדוקה, לכן לא יפתיע שבאקטיוויז'ן יהיו מעוניינים להמשיך לרכב על ההצלחה.

דיווח חדש של האתר Bloomberg מציין כי באקטיוויז'ן עובדים על כותר המשך שיקרא Warzone 2, והוא צפוי לצאת לקראת שנת 2023 במקביל להשקת משחק החדש הקבוע שמשתחרר בכל שנה.

לפי הדיווח, המשחק יפותח עבור שחקני המחשב ודור הקונסולות החדש בלבד, זאת אומרת שרק שחקני הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X יזכו להנות מהכותר החדש, שככל הנראה ירוץ על גרסת מנוע חדשה ומשופרת שלא בהכרח תיתמך על ידי דור הקונסולות הקודם - הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן.

עוד דווח כי Warzone 2 יחשב למשחק חדש שיעמוד בזכות עצמו - זאת אומרת ששחקנים לא יוכלו להעביר את כלי הנשק והאייטמים שברשותם בחשבון שלהם מכותרים קודמים בסדרה. נכון לעכשיו לא הוכרזו פרטים רשמיים, וסביר להניח שבמהלך החודשים הקרובים מידע חדש יחשף.

לאחרונה עוד דווח כי בכירים באקטיוויז'ן שוקלים להפסיק לשחרר משחק קול אוף דיוטי חדש במשך כל שנה לאחר ש-Vanguard ספג ירידה במכירות השנה, וכי הכותר הבא של הסדרה יהיה משחק המשך ל-Modern Warfare 2. כל הדיווחים הללו מגיעים אלינו ממש שבוע לאחר שחברת מיקרוסופט החלה במגעים לרכישת חברת אקטיוויז'ן-בליזארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully