וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט תקיים אירוע אקס בוקס למשחקים של בת'סדה בקיץ

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 15:51

שריינו את ה-12 ביוני בשביל האירוע שיחשוף בפנינו את כל מה שאנחנו צריכים לדעת על המשחקים שיגיעו לקונסולות ושירות ה-Game Pass

כנס E3 אמנם התבטל השנה, אבל זה לא אומר שחברת מיקרוסופט מתכוונת לדלג על ההכרזות והצצות למשחקים של בת'סדה, והיא מכריזה על אירוע משותף שבו יחשפו הכותרים של המפיצה ושל המפתחות הבלעדיות של אקס בוקס שיתקיים בשידור ברשת ב-12 ביוני בשעה 20:00 (שעון ישראל).

נכון לעכשיו עוד לא נחשפה רשימת המשחקים שאנחנו צפויים לקבל אליהם הצצה, אך מיקרוסופט מתארת אותו בתור אירוע שיחשוף את "כל מה שהשחקנים צריכים לדעת לגבי מבחר המשחקים המגוונים שיגיעו לקונסולות האקס בוקס, כולל לשירות ה-Game Pass ולמחשב האישי".

פיל ספנסר, המנכ"ל של אקס בוקס ציין כי מיקרסופט תחליט על כל כותר בנפרד האם יגיע באופן בלעדי לקונסולות האקס בוקס ולשירות ה-Game Pass, ואנחנו יכולים להניח לפי אותה אמירה שכל מה שיוצג בפנינו במהלך הטקס הקרוב לצערנו לא יהיה זמין עבור שחקני הסוני פלייסטיישן.

חלק מהמשחקים שאנו מצפים לראות באירוע הקרוב הם Starfield - המשחק הגדול הבא של בת'סדה שמתואר בתור "Fallout בחלל", או Redfall - משחק סינגל פלייר עם אלמנטים של Co-Op מבית Arkane ויציב את השחקנים במלחמה מול ערפדים צמאי דם, או אפילו לקבל חשיפה ראשונית ל-The Elder Scroll 6 - שלו השחקנים מצפים כבר במשך שנים.

Starfield. Bethesda, אתר רשמי
"Fallout בחלל": Starfield, המשחק הגדול הבא של Bethesda/אתר רשמי, Bethesda

לפניי כשנתיים מיקרוסופט רכשה את תאגיד ZeniMax, שנחשב לחברת האם של בת'סדה - המפתחת של Fallout, והיא זו שמחזיקה בבעלותה גם מפתחות נוספות שאחראיות על כותרים כמו The Elder Scrolls, Wolfenstein, Doom, Dishonored, Quake ועוד רבים.

ספנסר גם ציין בעבר כי למיקרוסופט אין כל כוונה לפרק קהילות שחקנים ולהמירם מפלטפורמה אחת לאחרת, וציין שמשחקים כמו קול אוף דיוטי ישארו זמינים גם בקונסולות הפלייסטיישן. מיקרוסופט צפוייה לאמץ גישה דומה גם המשחקים של חברת אקטיוויז'ן-בליזארד, שאותה רכשה בעלות של 68.7 מיליארד דולר לפני מספר חודשים, והיא תחליט עבור כל כותר בנפרד האם ישאר בלעדי לקונסולות האקס בוקס ושירות ה-Game Pass.

bethesda microsoft. מיקרוסופט, אתר רשמי
בת'סדה הצטרפה למשפחת אקס בוקס/אתר רשמי, מיקרוסופט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully