וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה לשחקנים: כנס E3 בוטל השנה

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 11:20

כנס הגיימינג החגיגי לא יתקיים כלל: לא במתכונת של אירוע פיזי, ולא בתור אירוע דיגיטלי

עד היום כנס E3 נחשב לאחד מאירועי הגיימינג הגדולים ביותר בעולם, שבמשך שנים רבות איגד תחתיו את כל המפתחות והמפיצות שחשפו במהלכו את כל הפיתוחים והחידושים בארסנל שלהן - בין אם מדובר בטריילרים למשחקים חדשים או חשיפת טכנולוגיות חדשות.

במהלך ינואר נודע לנו כי השנה האירוע יתקיים במתכונת של אירוע מקוון בלבד, אך אתמול בערב קיבלנו את פסק הדין הסופי: ה-ESA (הועד המארגן) שיחררו הצהרה למפיצות והמפתחות השונות כי כנס הגיימינג החגיגי בוטל לחלוטין ואינו יתקיים השנה כלל, לא כאירוע פיזי ולא כאירוע שישודר ברשת.

"כבר הודענו בעבר כי כנס E3 לא יתקיים השנה במתכונת פיזית עכב סיכונים הנוגעים לנגיף הקורונה. היום אנו מודיעים כי גם אירוע דיגיטלי לא יתקיים במהלך שנת 2022 כלל".

"אנו נקדיש את כל המאמצים והמשאבים על מנת לקיים אירוע פיזי מחודש במהלך הקיץ הבא עם תצוגה מרעננת שתחגוג את תעשיית המשחקים ואת ההישגים שלה".

מדובר בחדשות מאכזבות במיוחד עבור כל אלה שציפו לקבל טריילרים וחדשות, אך יוכלו להתנחם על ההכרזה של אירוע Summer Game Fest 2022 ביוני הקרוב בהנחיית ג'ף קיילי שחוזר גם השנה.

זו לא הפעם הראשונה שכנס E3 סופג מכה, וגם במהלך שנת 2020 הוא בוטל לחלוטין בגלל התפרצות מגיפת הקורונה ברחבי העולם. בשנה שעברה הוא עבר לראשונה למתכונת דיגיטלית ושודר כאירוע ברשת עבור הצופים ברחבי העולם.

טרם הוכרז האם גם כנס Gamescom יתבטל, ונכון לעכשיו נראה שהוא יתקיים כמתוכנן. בשנים האחרונות לא מעט חברות ומפיצות הבינו כי הן אינן צריכות לחלוק את אור הזרקורים בבמת E3 ואירועי גיימינג נוספים, והחליטו לקיים שידורים משלהן במהלך השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג
  • e3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully