וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם השנה: כנס E3 יתקיים כאירוע מקוון בלבד

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 8.1.2022 / 19:38

בשנה השלישית ברציפות כנס הגיימינג השנתי ישודר ברשתות החברתיות והסטרימינג. הסיבה? ניחשתם נכון: וריאנט האומיקרון

כנס E3 נחשב לאחד מאירועי הגיימינג הגדולים ביותר בתעשייה, ומידי שנה מתאספות המפתחות והמפיצות השונות בעיר לוס אנג'לס בשביל להציג את המשחקים, החידושים והחשיפות הגדולות לשנים הקרובות.

במהלך השנתיים האחרונות האירוע התקיים במתכונת מצומצמת וכלל אך ורק אפשרות לצפייה ברשת עכב התפרצות הקורונה, ונראה שהמצב ישאר כך גם השנה תודות לוריאנט האומקרון .ארגון ה-ESA שאחראי על הפקת הכריז שגם E3 לשננת 2022 ישודר בפלטפורמות הסטרימינג השונות ולא יאפשר מכירת כרטיסים או הגעה פיזית למקום.

הנהלת ה-ESA מסרה את ההצהרה שלה למגזין VentureBeat: "מתוך שיקולים רפואיים ודאגה לבריאות הציבור סביב הסיכונים של וריאנט האומיקרון הוחלט כי E3 לשנת 2022 לא יתקיים כאירוע פיזי". הארגון מסר גם כי במהלך החודשים הקרובים יספק חדשות ועדכונים נוספים, בנוסף לתאריך האירוע.

למרות ש-E3 עבר למתכונת של אירוע לצפייה ברשת, עוד לפני התפרצות הקורונה ברחבי העולם חברות כמו סוני או EA נטשו את הכנס השנתי והחלו לקיים אירועים פרטיים משלהן בו הן לא נאלצות לחלוק את אור הזרקורים עם מפיצות ומפתחות אחרות.

לא מעט ביקורת נשמעת על האירוע השנתי במהלך השנים האחרונות ולא מעט שחקנים וצופים טוענים שהוא איבד עם הזמן מהקסם שלו. מהצד השני, אירוע כמו טקס פרסי הגיימינג השנתי (Game Awאללards) צמח בצורה הפוכה.

בזמן שהוא החל את דרכו בתור אירוע מצומצם, עם השנים הוא הפך לאירוע הרבה יותר מפואר שבו החברות מגיעות בשביל להכריז על משחקים חדשים - תהילה שהייתה שייכת בעבר ל-E3.

לכן נשאלת השאלה האם עדיין יש צורך ב-E3 במתכונת הפיזית, והאם ניתן לצמצמם את ההיקף שלו ולהפוך אותו לאירוע לצפייה ברשת באופן קבוע, ואולי לפנות מקום לאירועים חדשים יותר בתעשייה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully